maarja.. ik vind hem wel apart..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maarja.. ik vind hem wel apart..

heel leuk bedacht ook, absoluut fun! Jammer alleen dat de verhoudingen niet helemaal kloppen, net als de kleuren. Daar zou je volgende keer misschien iets beter op kunnen letten.
Totaalplaatje is prachtig!
Leuk idee zo met die vier paarden, al heb ik het idee dat het paard rechtsonder wat vervormd is?
. 2. Oeh, deze is mooi! Heel mooi!!Netjes gedaan allemaal!
Evengoed een mooi plaatje zo, jammer alleen van de manen! Wat me opvalt bij jouw bewerkingen is dat telkens die bruintinten terug komen, mooi! Zonde alleen van de tekst/lettertype!
)Philadelphia schreef:Yellowfish: heel apart mooie maan heel mooi met het licht gespeeld,
Palhaco schreef:
Yellowfish: mooie sfeer! mooie belichting, mooi uitgeknipt! mooie bewerking dus![]()
Bedankt! Pasamba schreef:Yellowfish: Heel mooi! Alleen vind ik het niet echt bij het thema passen.

Boemba schreef:Yellowfish netjes uitgeknipt en lekker donker dit is zeker niet je fun bewerking
Ik ben dol op donker 
IcePrincess schreef:Die van Lypido en Yellowfish het mooiste, lijken ook wel een beetje op elkaar en die van mij dan ook weer daarop maar dan wat slechter meer sprookjesachtig.
Kayila schreef:Yellowfish: mooi! doet me wat net als die van Lipydo. Hij is wel degelijk anders hoor begrijp me niet verkeerd maar ik vind dit soort bewerkingen erg mooi.
Bedankt! sesieltjuhh3 schreef:YellowFish Mooi gedaan .. alleen zie ik het paard niet zo goed
NinaTijger schreef:Yellowfish: BEAUTIFUL!

Pipanda schreef:Yellowfish;ONWIJS GAAF weer,Misschien nog mooier als de manen iets minder overbelicht zijn,maar mischien ook niet want bij deze past dat misschien juist het best.
Het was wel mijn bedoeling, maar als ik er zo naar kijk kan ik begrijpen dat mensen het wat te extreem kunnen vinden
Yellowfish schreef:
Gittekit: Het is er inderdaad aan af te zien dat je niet veel hebt gedaan. Contrast verhoogd, randje toegevoegd, tekst toegevoegd, that's it? Zonde. Lettertype is inmiddels ook een beetje uitgekauwd..
vandaar.
(behalve die op z'n neus
)
echt heel mooi uitgeknipt die vlinders zijn ook leuk ..
jij gebruikt voor die vlinders psp he
sesieltjuhh3 schreef:Mooi ..echt heel mooi uitgeknipt die vlinders zijn ook leuk ..
jij gebruikt voor die vlinders psp he
ulead photo explorer 
.
erg leuk én netjes uitgewerkt ook, alleen het lichaam zou iets netter gegumd mogen worden
GEWELDIG! geen commentaar op
geweldig dat contrast!
grappig idee, vind hem alleen nogal simpel
Erg orgineel idee! leuk gedaan 
Maar het idee snap ik wel en dat is erg goed uitgewerkt, jammer dat de manen niet zo netjes uitgeknipt zijn, De tweede vind ik helemaal geweldig heel mooi!
lekker dromerig haar, heel mooi
Echt heel erg leuk bedacht! erg netjes gedaan, het lijkt net een echte foto
Hij spreekt mij niet zo aan, het lettertype vind ik niet wat en ik vind hem over het algemeen veel te druk, maar wel een erg orgineel idee!

En lorenzolover: alles staat in de eerste post uitgelegd, mocht je een specifieke vraag hebben dan kan je me altijd een PBtje sturen