Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Philadelphia schreef:Yellowfish: heel apart mooie maan heel mooi met het licht gespeeld,
Palhaco schreef:
Yellowfish: mooie sfeer! mooie belichting, mooi uitgeknipt! mooie bewerking dus![]()
Pasamba schreef:Yellowfish: Heel mooi! Alleen vind ik het niet echt bij het thema passen.
Boemba schreef:Yellowfish netjes uitgeknipt en lekker donker dit is zeker niet je fun bewerking
IcePrincess schreef:Die van Lypido en Yellowfish het mooiste, lijken ook wel een beetje op elkaar en die van mij dan ook weer daarop maar dan wat slechter meer sprookjesachtig.
Kayila schreef:Yellowfish: mooi! doet me wat net als die van Lipydo. Hij is wel degelijk anders hoor begrijp me niet verkeerd maar ik vind dit soort bewerkingen erg mooi.
sesieltjuhh3 schreef:YellowFish Mooi gedaan .. alleen zie ik het paard niet zo goed
NinaTijger schreef:Yellowfish: BEAUTIFUL!
Pipanda schreef:Yellowfish;ONWIJS GAAF weer,Misschien nog mooier als de manen iets minder overbelicht zijn,maar mischien ook niet want bij deze past dat misschien juist het best.
Yellowfish schreef:
Gittekit: Het is er inderdaad aan af te zien dat je niet veel hebt gedaan. Contrast verhoogd, randje toegevoegd, tekst toegevoegd, that's it? Zonde. Lettertype is inmiddels ook een beetje uitgekauwd..
sesieltjuhh3 schreef:Mooi ..echt heel mooi uitgeknipt die vlinders zijn ook leuk ..
jij gebruikt voor die vlinders psp he