Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:56

hee bedankt voor commentaar, over dat roze en groen, dat was de bedoeling juist maarja.. ik vind hem wel apart..

Dobby91

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:31

Iedereen bedankt voor het commentaar..
Ik zal alleen even deze laatste pagina commentaar geven.. misschien later ook de rest nog.

Iceprincess: érg mooi, vind het geweldig hoe dat haar zit!
Pipanda & Melletjuhh: Leuk idee met dat strand zo!
l0rdJ: Leuk idee, ik vind alleen het paard er zo een beetje raar uitzien
Ninatijger: Erg leuk idee, origineel
siesieltjuhh3: Leuk gedaan, alleen jammer dat je het licht op een niet heel logische plek hebt geplaatst. het licht komt van een andere kant.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 14:13

Afbeelding
hij is niet zo mooi geworden als verwacht. maar ik vind hem wel leuk

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:23

Nou hierbij dan ook maar even mijn commentaren

BLADZIJDE 1
Gittekit: Het is er inderdaad aan af te zien dat je niet veel hebt gedaan. Contrast verhoogd, randje toegevoegd, tekst toegevoegd, that's it? Zonde. Lettertype is inmiddels ook een beetje uitgekauwd..
PaOlien: Hahahah hij is erg leuk geworden heel leuk bedacht ook, absoluut fun! Jammer alleen dat de verhoudingen niet helemaal kloppen, net als de kleuren. Daar zou je volgende keer misschien iets beter op kunnen letten.
Gliss: Jammer van de wazige filter! Het lettertype + de kleur vind ik er ook niet echt bij passen. Vlindertje op de neus is iets too much.
Elout: Hier ga ik verder niet veel over zeggen, omdat ik van mening ben dat je dingen alleen moet plaatsen als je er tevreden over bent. Leuk die achtergrond zwart/wit. Verder niet veel gedaan.
sesieltjuhhh3: Kijk, dit is een bewerking die ik nou echt leuk vind! Het is duidelijk te zien dat er tijd in is gestoken en de puzzel vind ik zeeeer leuk bedacht! Top!
Horses_freak: Oei, die is wel erg oranje! Zonde! Verder wel opvallend dat geel, maar om nou te zeggen dat het echt mooi is. Ook is de rand niet overal gelijk, volgende keer iets beter op letten?
NinaTijger: Mooi! Jammer van het vlokje op de manen! Lettertype past er mooi bij! Ik vind alleen niet dat er nou echt veel aan gedaan is, dat is wel jammer!

BLADZIJDE 2
NinaTijger: Ah, een verbeterde versie zie ik. Overtollige sneeuwvlokje is inderdaad weg MAAR verbeterde versies mogen niet....
Dieuwke1989: Hij is best leuk! Jammer dat het uitknippen niet zo netjes is gebeurd. De kleur van de tekst vloekt ook nogal bij het geheel, zonde!
Shalimar: De belichting is inderdaad erg gaaf! Erg logisch is het alleen niet, het paard hangt nu op zijn kop in het meer?
Miss_Mo: Ook hier ga ik niet veel over zeggen, om dezelfde reden als bij Elout. Je bewerking is wel erg druk en vloekend.
Lipydo: Jaaahaa ! Top! Helemaal mijn smaak! Nou had ik al in de gaten dat we allebei wel een beetje richting hetzelfde gaan, maar echt super deze bewerking! Het is inderdaad net of ze onderwater is! Het enige minpuntje zijn de manen aan de linkerkant van haar hoofd, dat klopt niet helemaal Totaalplaatje is prachtig!
Kasmir: Als je er niet tevreden over bent, plaats het dan niet. Het is niet erg netjes gebeurd en er is ook niet echt véél aan gebeurd.
P3gasusj3: Ja, mooi! Prachtig die weerspiegeling! Het enige minpuntje vind ik het letterype/de tekst. Dit had ik persoonlijk weggelaten!
Noafleur: Leuke bewerking, vind het leuk bedacht zo dat kader! Netjes gedaan ook allemaal! Ja, leuk, al vind ik wel dat er iets 'mist'..
Shalimar: Waah, heftig qua kleur. Helaas niet helemaal netjes uitgeknipt, maar het idee verder is leuk
Philadelphia: Oei, hij is wel erg flitsend Leuk idee zo met die vier paarden, al heb ik het idee dat het paard rechtsonder wat vervormd is?

BLADZIJDE 3
Marlijnt: Het idee is leuk, de uitwerking alleen minder. Ik snap niet waarom er zo'n wazige filter overheen zit? Zonde.
Pasamba: Haha, gaaaaf! Leuk die zonnebril zo, de bewerking is leuk bedacht en ook gaaf uitgewerkt! Ja, netjes!
Eknein: Niet tevreden -> niet plaatsen. Bewerking is erg simpel+slordig.
Keeyzie: Jaahaa leuk met dat blauw zo, dat ook terugkomt in de letters! Kader vind ik ook mooi. Voor een eerste keer ziet het er absoluut niet slecht uit!
GiorGio_Ndme: Euh, Roze? opzich best leuk, al is het wel érg roze. Leuk lettertype!
Smeetjoew: Tja, ook hiet, niet tevreden -> niet plaatsen. Zonde dat iedereen toch plaatst. Vind je bewerking best leuk, al hadden meerdere mensen al het idee van de vlindertjes en hetzelfde lettertype. Het uitknippen van de manen is ook niet echt netjes.
[***]: Ja, mooi totaalplaatje. Als ik er verder naar kijk komt het op me over of er niet veel mee is gedaan. Filter erover, wat krullen oid toegevoegd en de tekst.. tja..
Edda: Haha, gaaf ! Leuk uitgewerkt dat idee! Zonde inderdaad van de grootte van de kratten en de flesjes, maar opzich is hij heel leuk!
Boemba: Hahaha, gaaaf! Dat is nog eens origineel! Ja, heel leuk gedaan. Leuk ook de uitleggende tekst erbij!

BLADZIJDE 4
Kayila: 1. Jaaa, leuke fun versie, als ik hem zie krijg ik direct trek in chocola! . 2. Oeh, deze is mooi! Heel mooi!!Netjes gedaan allemaal!
IcePrincess: De achtergrond vind ik echt geweldigmooi! Het paard vind ik alleen een beetje jammer. Erg netjes uitgeknipt, zonde van de rug alleen. Verder, de manen, opzich prachtig, maar ik vind ze niet echt bij het geheel passen! Zonde. Mooie vlindertjes
Melletjuhh: Hij ziet er inderdaad simpel uit, maar het is wel heel leuk bedacht en gedaan, het lijkt net echt!
Pipanda: Tja, niet erg origineel meer met dat strand Evengoed een mooi plaatje zo, jammer alleen van de manen! Wat me opvalt bij jouw bewerkingen is dat telkens die bruintinten terug komen, mooi! Zonde alleen van de tekst/lettertype!
L0rdJ: Wat een werk moeten die manen geweest zijn zeg! Gaaf! Het idee is erg leuk, maar de uitwerking vind ik toch niet top. Dessie 'zweeft' in de lucht?
NinaTijger: Niet tevreden -> niet plaatsen. Het idee is erg leuk! Jammer dat het dekbed niet erg netjes is gedaan.
Sesieltjuhh3: Leuk bedacht, slordig uitgewerkt. Het paard is niet netjes uitgeknipt, dat is wat vooral stoort. Verder is de tekst wel erg aanwezig zo, jammer..

BLADZIJDE 5
Arans: Tja, wat zal ik erover zeggen. Hij is wel grappig, leuk bedacht :d Niet erg netjes uitgewerkt alleen. Wel leuk dat dessie twee keer terugkomt!

De leukste bewerkingen vond ik ; sesieltjuhhh3 (haar eerste), Pasamba
De mooiste bewerkingen vond ik ; Lipydo, P3gasusj3, Kayila, IcePrincess,

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:32

Reacties op reacties van anderen op mij (volgen jullie het nog? )

Philadelphia schreef:
Yellowfish: heel apart mooie maan heel mooi met het licht gespeeld,

Thanks!

Palhaco schreef:

Yellowfish:
mooie sfeer! mooie belichting, mooi uitgeknipt! mooie bewerking dus

Bedankt!

Pasamba schreef:
Yellowfish: Heel mooi! Alleen vind ik het niet echt bij het thema passen.

Dankje. En zoals je in de eerste post kunt lezen, het is niet verplicht een themabewerking te maken

Boemba schreef:
Yellowfish netjes uitgeknipt en lekker donker dit is zeker niet je fun bewerking

Het is inderdaad niet mn funbewerking. Ik weet niet of er nog een fun komt Ik ben dol op donker

IcePrincess schreef:
Die van Lypido en Yellowfish het mooiste, lijken ook wel een beetje op elkaar en die van mij dan ook weer daarop maar dan wat slechter meer sprookjesachtig.

Bedankt!!

Kayila schreef:
Yellowfish: mooi! doet me wat net als die van Lipydo. Hij is wel degelijk anders hoor begrijp me niet verkeerd maar ik vind dit soort bewerkingen erg mooi.

Leuk om te zien dat veel mensen toch wel van dat donkere houden Bedankt!

sesieltjuhh3 schreef:
YellowFish Mooi gedaan .. alleen zie ik het paard niet zo goed

Jammer dat je hem niet goed ziet. Dat zal dan misschien aan de instellingen van je beeldscherm liggen, want ondanks dat het een vrij donkere bewerking is kan ik Dessie nog prima zien!

NinaTijger schreef:
Yellowfish: BEAUTIFUL!

THANKS

Pipanda schreef:
Yellowfish;ONWIJS GAAF weer,Misschien nog mooier als de manen iets minder overbelicht zijn,maar mischien ook niet want bij deze past dat misschien juist het best.

Bedankt! Ze zijn inderdaad wel erg overbelicht zo he Het was wel mijn bedoeling, maar als ik er zo naar kijk kan ik begrijpen dat mensen het wat te extreem kunnen vinden

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:42

Yellowfish, ze zeweeft niet in de lucht tenminste het is de bedoeling dat ze om het hoekje kijkt

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:47

Ooooh zo! Nu snap ik het!

Dobby91

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:05

Yellowfish schreef:

Gittekit:
Het is er inderdaad aan af te zien dat je niet veel hebt gedaan. Contrast verhoogd, randje toegevoegd, tekst toegevoegd, that's it? Zonde. Lettertype is inmiddels ook een beetje uitgekauwd..

Niet helemaal juist.. heb er wel meer aan gedaan en ben er ook vrij lang mee bezig geweest en mijn programma werkte niet helemaal mee.
Ik heb verder ook meerdere lagen ervan gemaakt en ik geloof 'Hard light' erbij gezet, verder ook een tijd bezig geweest met het vervagen van het zand enzovoorts. En verder ook niet zo simpel alleen het contrast omhoog gegooit.
En het lettertype, kan best uitgekauwd zijn..
Zal volgende keer proberen er wat meer van te maken.

Bedankt.

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:28

De bewerking als totaalplaatje is best leuk, maar hij toont niet echt bijzonder, of alsof er echt iets aan gedaan is vandaar.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:31

het lijkt misschien een beetje weinig dat ik heb gedaan, maar ik heb nog best veel gedaan
Afbeelding

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:43

Mijn tweede ontwerp.

Dit is de eerste keer dat ik een paard helemaal uit de afbeelding heb geknipt. Ben zelf nog niet helemaal tevreden, maar oefening baart kunst

En.....ik blijf de vlinders houden (behalve die op z'n neus )

Afbeelding

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:47

Mooi .. echt heel mooi uitgeknipt die vlinders zijn ook leuk .. jij gebruikt voor die vlinders psp he

wabisabi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:48

sesieltjuhh3 schreef:
Mooi .. echt heel mooi uitgeknipt die vlinders zijn ook leuk .. jij gebruikt voor die vlinders psp he

nee ulead photo explorer

Ben met deze bewerking wel lang bezig geweest. Eerste bewerking ook wel. M'n hand ging slapen tijdens het uitknippen

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:59

Hier mijn bewerking.
Jammer genoeg is het toch ietwat anders uitgevallen dan ik in gedachten had.
Edit: zie nog even een klein dingetje waar wat aan gedaan moet worden.

Nu ga ik de rest even beoordelen, zal wel een tijdje duren .

Afbeelding
Zelf vind ik die 'bellen' dingen een beetje te.

Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:53

Wanneer het om je eigen paard gaat bekijk je de bewerkingen heel anders zeg, het is echt knap.
Ik zal morgen eens commentaar geven maar ik heb het erg druk op het moment. Er zijn al wel heel mooie bewerkingen tussen.
Veel succes met het bewerken van mijn knolletje.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:25

Mijn commentaar:

pag.1
Gittekit: Een beetje simpel, maar wel leuk, vind vooral het contrast erg mooi
paOlien: Een echt geweldig leuk idee erg leuk én netjes uitgewerkt ook, alleen het lichaam zou iets netter gegumd mogen worden
gliss: Ik vind het jammer dat je het midden hebt overbelicht, vind het niet zo
sesieltjuhh3: heel erg leuk! erg netjes gedaan, misschien was het nog wat leuker geweest als je nog wat puzzelstukjes hier en daar had geplaatst van het paard
horses_freak: nogal simpel, en de font vind ik niet zo pakkend
Ninatijger: voor de eerste keer is ie erg leuk geworden, wel simpel maar wel leuk

pag.2
Dieuwke1989: orgineel idee, alleen vind ik hem niet zo netjes uitgewerkt, ik weet dat het erg lastig is de manen uittegummen maar blijf vooral oefenen
Shalimar: Vind het erg jammer dat de foto er zo 'opgeplakt' lijkt te zijn, zou het leuker gevonden hebben dat het wat meer een geheel was geweest
Miss_Mo: Rood met paars vloekt.. en je hebt een strookje gemist aan de linkerkant, vind hem niet zo denderend, maar opzich wel leuk
Lipydo: Ik ben verliefd GEWELDIG! geen commentaar op
Kasmir: Nogal erg simpel, en zie het deel 'Snow' er niet echt in terug, behalve dan dat je achtergrond misschien wit is. Misschien moest je het onderwerp(ditmaal de Snow) duidelijker weergeven
P3gasusj3: Super! Mooie weerspiegelig, mooi geheel! Ik zou zelf wel voor een ander lettertype hebben gekozen
NoaFleur: Netjes gedaan, zelf zou ik de tekst ergens anders hebben staan, niet op het paard maar ernaast en dan ook iets kleiner
Shalimar: Vind hem minder dan de andere, jammer dat ie niet zo netjes is uitgeknipt
Philadelphia: Leuk idee, alleen minder dat ie niet netjes is uitgeknipt, en de lettertype vind ik er niet bij passen

pag3.
Yellowfish: Ben weer verliefd geweldig dat contrast!
marlijnt: grappig idee, vind hem alleen nogal simpel
Pasamba: Leuk gedaan en netjes gedaan! Ik krijg er helemaal een 'fun' gevoel bij
eknein: mjah.. beetje erg simpel kan er weinig commentaar aan geven
keeyzie: Voor de eerste keer erg goed gedaan, erg leuk die blauwe manen
GiorGio_Ndme: Bewerking 1 vind ik mooier dan de tweede, ik snap alleen niet waarom een blauwe neus? vind dat niet zo mooi, het blauwe oog wel
smeetjoew: 1,5 uur? phoe dat is nogal wat, leuke bewerking alleen jammer dat de manen niet zo netjes uitgeknipt zijn, ik had liever dat zwarte vlak linksonder niet gehad, dat dat ook gras zou wezen
[***]: Vind het jammer dat het woordje 'Fun' er niet helemaal opstaat, verder vind ik hem nogal simpel
Boemba: Erg orgineel idee! leuk gedaan

pag.4
Kayila: Bij die eerste denk ik aan een bord met paardenbiefstuk.. Maar het idee snap ik wel en dat is erg goed uitgewerkt, jammer dat de manen niet zo netjes uitgeknipt zijn, De tweede vind ik helemaal geweldig heel mooi!
IcePrincess: Die niet kloppende rug valt helemaal niet zo erg op, ik vind hem echt super lekker dromerig haar, heel mooi
Melletjuhh: Echt heel erg leuk bedacht! erg netjes gedaan, het lijkt net een echte foto
pipanda: Mjah.. alweer de manen(lastig stuk ik weet het)niet zo netjes uitgeknipt, het idee is leuk en de achtergrond vind ik erg bij het paard passen!
l0rdJ: Vind de manen niet zo denderend, ik snap ook niet wat die tovenaar met de tekst te maken heeft, verder wel een leuk idee
NinaTijger: Niet al te netjes uitgeknipt, en de tekst vind ik niet echt wat, zou wel iets kleiner mogen en een andere font
sesieltjuhh3: Jammer dat ie niet netjes is uitgeknipt, verder moch van mij de 'lensflare' wel wegblijven

pag.5
Meliaforever: Dan vraag ik mij af wat je dan allemaal hebt gedaan, vind hem nogal simpel
gliss: heel leuk!, de vlinders mochten van mij wel iets kleiner en de tekst ook, deze loopt net een klein stukje door het paard heen, en dat vind ik nogal jammer
lilykashmir: Spetterende bewerking hoor Hij spreekt mij niet zo aan, het lettertype vind ik niet wat en ik vind hem over het algemeen veel te druk, maar wel een erg orgineel idee!

paardje25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:49

Laatst bijgewerkt door paardje25 op 13-04-06 21:04, in het totaal 4 keer bewerkt

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:50

ik zie een kruisje
ligt dit aan mijn pc?
verder bedankt voor het commetaar

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:54

omg,, best moeilijke foto,, k kijk wel ff of k tijd heb om er ook eentje te make
Zitte mooie bewerkingen tussen tot nu toe
Later kome beoordelingen moet nu douche
anders word ouderlijk gezag boos

THHIRZA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:55

ik snap dit geloof ik niet helemaal uitleg graag:P

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:05

het staat als eerste bericht(van de TO) dus meer uitleg is er denk ik niet nodig. (tinste ik vind dat het goed uitgelegd word)

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 22:51

Fijn dat jij het wel duidelijk vind arans En lorenzolover: alles staat in de eerste post uitgelegd, mocht je een specifieke vraag hebben dan kan je me altijd een PBtje sturen

Voor iedereen, opgelet: dit topic staat er pas sinds maandag, het nieuwe topic wordt echter wel op zaterdag geopend!!! Dit komt doordat ik zondag en maandag niet aanwezig ben en om het topic nu telkens een dag op te schuiven is ook zo wat. Morgen ga ik al loten en de gelukkige kan morgenavond al een PBtje verwachten. Nog succes met bewerken

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 00:09

Ik zag dat mijn tweede bewerking het niet meer deed. Dus heb ik hem even opnieuw ge-upload.

Afbeelding

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 09:54

Soes Pipanda jammer dat je manen een beetje punterig zijn uitgeknipt
de kleuren van desie en het strand komen mooi overheen en die leters he moet eens kijken of je ze met die engelse versie letters kan importeren naar adobe photoshop
lordJ heel leuk idee mischien had je beter een stukje muur kunnen dupliceren en dat over zijn linkerkant een stukje heen leggen zodat het wat echter lijkt.
NinaTijger idee is heel leuk alleen jammer van het uitknippen is niet zo netjes hij heeft ook geen haren meer bij de neus die had je dan beter weer bij kunnen tekenen
sesieltjuhh3jammer dat hij niet zo netjes is uitgeknipt alleen de zon klopt niet echt ten opzichte van het haar dat is al verlicht had je het beter aan de ander kant kunnen doen

pagina 5

arans kleuren zijn heel mooi dit is voor iedereen een dromende dessie is nu niet echt orgineel meer
Meliaforever mooie kleuren
gliss Jammer dat haar neusharen weg zijn ik zou zelf wat gras onder dessie dupliceren en dan weer over dessie heenleggen en dat beetje uitgummen zodat het net lijkt of ze inderdaad op het gras ligt en ook nog een beetje schaduw maken
lilykashmir nou deze dessie heeft echt lol heeft zeker een marilyn monrow/ madonna pruik en mond gekocht en is gaan carnavallen, zou alleen het oor gedupliceerd hebben en geroteerd hebben zodat het lijkt alsof ze twee oren heeft
elout mooi dat mist ziet er rustig uit

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:20

bedankt voor het commetaar