Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 10 (thema-ronde 2)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:07

l0rdJ schreef:
Stravero, dat was ook mijn bedoeling, de hele omranding is vervaagd voor het geval dat het niet is opgevallen......

mijn commentaar is onderweg

Nou sorry hoor maar dan had je dat er toch bij kunnen zetten en ik mag me eigen mening geven en ik vind het niet mooi...

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:15

volgens mij was dit niet kwaad bedoeld...

anjo4ever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:16

zulke gave bewerkingen allmeaal zeg!!
echt heel gaaf
groetjes Nelleke

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:38

Stravero schreef:
l0rdJ schreef:
Stravero, dat was ook mijn bedoeling, de hele omranding is vervaagd voor het geval dat het niet is opgevallen......

mijn commentaar is onderweg

Nou sorry hoor maar dan had je dat er toch bij kunnen zetten en ik mag me eigen mening geven en ik vind het niet mooi...

ik bedoel het inderdaad niet kwaad,
mar jou reacties bevallen mij niet zo het enige wat jij doet,
is afkatten tegen andere!
maar kritiek krijgen accepteer je niet.

ik heb net ook jou bewerking beoordeeld,
inclusief een verhaaltje erbij over hoe jij reageer,
inclusief de vraag om een argument bij je commentaar te zetten!
aan alleen lelijlelijklelijk niet mooi of wat dan ook hebben we niets.
probeer er wat meer bij te zeggen bijv. niet mooi je had beter uit kunnen knippen.
maar hoe jij reageert is niet echt aardig.
Zie dit als een tip en niet als banketstaaf want zo is het niet bedoeld,
mensen willen commentaar over hoe ze het eventueel beter kunnen doen.
en niet alleen weten hoe lelijk jij het vind.

en nu weer ontopic graag

gr. annique

Wineds

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 10 (thema-ronde 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 21:57

Ho, geen ruzie hier
Aan de ene kant geef ik je gelijk Annique, het klopt dat iedereen er meer aan heeft dan alleen neer te zetten 'mooi' of 'niet mooi'. Maar wees ook blij dat Evelien er tijd voor uittrekt om te beoordelen, dat is altijd nog beter dan alleen plaatsen en verder niks van je laten horen.

Overigens merk ik dat iedereen zich telkens loopt te verdedigen als er wat wordt gezegd over zijn/haar bewerking. Misschien heb je dingen wel express bedoeld, maar vanuit jou ogen ziet je bewerking er anders uit dan vanuit iemand anders oogpunt. En als iemand iets opvalt, dan is dat schijnbaar toch een punt om te gaan verbeteren, te onthouden en mee te nemen in je volgende bewerking. Neem je commentaar gewoon op en doe er wat mee, ipv direct te reageren met ja maar.. Mits er natuurlijk volstrekt iets onzinnigs wordt verteld wat je móet rechtrekken

dierenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 22:10

xxjokiexx schreef:
Stravero: Misschien komt dat niet mooi uitgeknipte omdat het mijn eerste bewerking ooit is?!?!
dat heb ik erbij gezet dus je had t al kunne wete...

als je even de regels leest kan je ook zien dat dit niet als excuus geld , iedereen kan zeggen dat het z'n zoveelste bewerking is. als je er nog niet tevrden over bent en nog wilt oefenen kan je ook wat oefenen en later een betere bewerking plaatsen hea?

mijn commentaar en bewerking komt later *ik ben zow lui vandaag , de examens zijn net voorbij *

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 00:21

pagina 4

Melletjuhh ik vind hem wel simpel meer dan op een achtergrond plakken en naam erbij is er niet gedaan ik vind hem wel heel mooi uitgeknipt

Stravero ik vind hem mooi hoor maar ik zou inderdaad ook een besneeuwede achtergrond kiezen dan komt je sneeuwvlokken beter in uit de tekst vind ik wel mooi maar is ook erg onduidelijk

Meliaforever leuk spiegelbeeld zou alleen de benen en voeten wat beter uitwerken ze zijn zo wazig dan had je beter een beetje mist kunnen maken of zoeits

kels vind hem netjes uitgeknipt alleen de achtergrond vind ik niks maar ja dat is mijn mening smaken verschillen

lordJ quote Boemba, haha ja gaaf bedacht, jammer dat je pepe zij benen door het ‘slipje’ heen ziet. Misschien voortaan even wegwerken! Verder had de tekst niet nodig geweest. Het plaatje trekt alle aandacht al naar zich toe hihi. was ook de bedoeling had eigelijk alles door moeten schemeren lol (dan zagen we nog wat ) hihi

sluit me ook aan bij lordJ comentaar kan anders geformulierd worden iedereen werkt naar eigen smaak en doet zijn best aan alleen niet mooi of fantasties heb je niet veel kan beter er bij zetten waarom het niet goed is want dan kan je er aan werken voor nog mooiere presentaties van andere kan je dus weer leren een hal;f jaar geleden wist ik nog niet eens hoe ik het moest maken en nou kreeg ik al een pm of ik voor iemand een foto wilde bewerkken dat zegt toch wel iets ik vat zoiets wel op als kompliment

groetjes boemba

Tessaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 10:56

ik had even een vraagje met welke programma's maken jullie van die mooien dingen

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:13

ik werk met adobe photoshop elements 2.0 maar er zijn er zoveel maar is eigelijk een vraag voor een andere topic viewtopic.php?f=68&t=455340

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 15:22

Wineds,

haha ja ik bedoelde het ook niet echt als ruzie, maar het kwam nogal banketstaaf over voor mensen die heel trots zijn, ik persoonlijk heb dan liever inderdaad onderbouw kritiek. maar genoeg hierover.

@Boemba, haha je had het inderdaad alles door moeten laten schijnen, had wel gaaf geweest

Sann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 17:02

Ik wil dat ook zo graag kunnen een achtergrond in mijn foto toevoegen wie kan mij hier mee helpen????????

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 17:08

Voor zulke vragen is dit topic niet bedoeld Kijk hier maar en stel daar je vraag nog eens. Of kijk een beetje rond bij de tutorials hier op bokt, daar staat ook al veel uitgelegd

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 18:08

Afbeelding

Opzich vind ik hem wel mooi. Alleen de tekst kon mischien een ander kleurtje. en het pardje moest mischien duidelijker...
Maar omdat ik het pas net doe weet ik nog niet heel veel...
En ik ben nog heel slecht in uitknippen......

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 18:32

@arans, ik vind hem wel mooi, alleen mistique kun je bijna niet lezen. Hij is wel vrij netjes uitgeknipt, op zn linkerachterhoef na. Zelf heb ik ook altijd moeite met de hoeven...

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:00

arans schreef:

[img]http://img53.imageshack.us/img53/5774/pepevoorboktbewerking9rl.jpg

Opzich vind ik hem wel mooi. Alleen de tekst kon mischien een ander kleurtje. en het pardje moest mischien duidelijker...
Maar omdat ik het pas net doe weet ik nog niet heel veel...
En ik ben nog heel slecht in uitknippen......

Vind hem niet zo mooi want Pepe is dik geworden en de bladeren zijn een beetje druk, voor de rest wel leuk gedaan

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:27

ik had een deel van de Bladeren al gedaan en toen wou ik eigelijk alles weer terug. maar niet alles kon meer weg.... dus toen moest ik het wel afmaken

Winxz_Bas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 20:18

met welk programma doen jullie dat??
ik zou het ook wel eens willen maken

Winxz_Bas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 20:48

dit is mijn eerste keer hoor!! niet te veel komentaar ookal vind ik het ook heel simpel
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=D6FLXFHF[img]P
groetjes roosje

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:00

k_roosje_k je link klopt niet die [img] staat er tussen in de laatste P hoort er ook nog in,
dit is de juiste link naar die van k_roosje_k

http://www.mijnalbum.nl/Foto=D6FLXFHFP

ik vind hem leuk bedacht alleen vrij simpel, en het paardje heet pepe niet pipe ( spelfoutje kan gebeuren )

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:00

mag je nog insturen?

Hier iig mijn inzending.
Afbeelding
Ik vind hem zelf best geslaagd, alleen zouden misschien de benen iets duidelijker mogen zijn. Ik heb er expres geen tekst op gedaan, ik dacht dat het misschien net het misterieuze eraf zou halen.

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 21:01

k_roosje_k: je bent nog niet zo lang op bokt zie ik Maar zou je toch de regels van dit topic in de gaten willen houden? Je vraag die je stelde is offtopic, dat mag dus niet, daarnaast staat er ook in de regels dat je alleen een bewerking mag plaatsen als je er zelf tevreden mee bent! Je foto doet het ook niet, lees daarvoor de FAQ op forumzaken

*edit: foto probleem is al opgelost zie ik
*edit2: tuurlijk mag je nog insturen Antoontje, tot zaterdag

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 23:02

hiet dan weer mijn beoordelingen.

Kels;goed geknipt en de achtergrond past er ook bij(het groen in pepe is hetzelfde groen als in de achtergrond.De leters vind ik wel veel te groot en te fel van kleur het past er wel bij maar is niet mijn kleur .
Arans;voor een beginner vindt ik hem super geknipt,en dat hij dik zou zijn dat zag ik iig niet.(omdat stravero het zij ging ik goed kijken)Maar inderdaad de verhoudingen zijn niet helemaal gelijk gebleven.Ik weet niet hoe het bij jou programma gaat maar bij mijn programma komt er als je gaat vergroten of verkleinen allemaal cijfers in beeld door aan kun je zien of de hoogt en breedte evenveel zijn vergroot of verkleint.Het is een beetje vreemd dat hij op water kan lopen (of is dat het mistieke maar voor een beginner ziet het er goed uit.
K_roosje_k;Het is inderdaad nog niet zo moelijk maar jammer van de naam en ik zou zelf eigenlijk nooit teks op het paard doen.
Antoontje; die ziet er leuk uit het zou inderdaad mooier zijn als de voorbenen iets meer zichtbaar zouden zijn (niet te veel)en jammer dat bovenin de bomen nog goed zichtbaar zijn zou leuker zijn als daar zee zou zijn.

Ik hoop dat jullie wat aan mijn komentaar hebben het is iig allemaal opbouwend bedoeld.

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 11:14

eigelijk was het de beedoeling dat hij op het water liep.. alleen dat is een beetje mislukt.

MissDesign

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 15:36

Hier is mijn bewerking;
Afbeelding
mijn beoordelingen komen zo

Winxz_Bas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 16:29

nog eentje om te kijken[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=4PB6T66W[img]
hoop dat die nu wel lukt