Lipydo: Wauw, hippe kleurtjes! Leuke vlinder, goede kleurcombinatie. Mooi dat je ´iets´ (wat precies weet ik ook niet

0riantje0: Leuk, lekker fris. Je kunt beter een aantal bijtjes spiegelen/draaien, dan lijken het niet zo dezelfde.
_bloempje_: 1) Leuk, maar blauw op blauw is niet zo duielijk om te lezen. Wel een leuke bewerking bij een bekende zinsnede.
2)Leuk, geinig gedichtje, het randje is iets te druk naar mijn smaak.
sesieltjuhh3: 1) Leuk gedaan, de vervaagde rand mag wel ietje dunner denk ik, hij is nu wel heel prominent aanwezig. Ook zou ik de puntjes weglaten.
2) Lief, de letters zou ik in een andere kleur doen.
love_paarden: Leuk, lieve lammetjes. Waarom in Lola in zwart-wit? Ik denk dat in kleur mooier zou zijn.

Wineds: Gaaf! Mooie boom, en dat lettertype blijft toch leuk.

x_Bassiej: Leuk gedichtje, maar eigenlijk moet je hem dan ook wel maken zoals in het gedicht staat: met kleurtjes!

terorita: Phiew, knetterend. Srping staat hier meer voor ´springerig´, de link met de lente zie ik niet zo. Wel apart, je hebt er volgens mij heel veel in verwerkt.
Melialover: Achtergrondje kan gebeuren.

Sander_: Te gek, ziet er echt professioneel uit!

Lindah: een zonnig geheel, maar vrij eenvoudig.
IkFtAmigo: Jeey, de Keukenhof.

relaxx: Orgineel! Leuk gedaan! Mooi dat subtiele oranje randje er nog bij.
Loutjelou: Deze is nog vrij simpel, maar dat geeft niet als je net begonnen bent, je bent goed op weg. Ik zie nog een soort ´vierkantje´ om Lola heen, Ik weet niet of je dat expres hebt gedaan, maar ik vind het niet echt mooi staan. Ook zit er nog wat blauw tussen de oortjes, goed oefenen met knippen! Blijven oefenen, die bloem is al wel leuk gedaan.

Gaska: Goed dat je een lammetje met hetzelfde perspectief hebt kunnen vinden! Leuk gedaan, al vind ik het lettertype niet zo heel mooi, het is iets te ´lomp´ denk ik.
Shalimar: Gaaf randje zeg! Jammer dat je niet kunt knippen, je ziet het helaas wel, maar goed geprobeerd, de rand heb je in ieder geval top gemaakt!
Melletjuhh: Mooi getint, de tulpen/halster/tekst passen mooi bij elkaar. Het is jammer dat er niet iets meer ruimte boven zit, de oortjes staan er nu maar néééét op.