zoals beloofd, de feedback:
pag.1
stravero: idee is goed, beetje simpel. jammer van de rode rand. verder vind ik het lettertype wat saai, de typfout had je zelf al gezien
marciatjuh: ik vind hem wat te druk, ook is de pony er zo "opgeplakt"
bobjuh: niet echt mijn kleuren
vind het wat saai, de hartjes zijn niet zo mooi uitgeknipt. verder heet de pony isabelle en zou ik de i van de tweede keer isabelle 1 spatie verder zetten, zodat het een mooie lijn wordt
lufhorses: grappig idee, vind het alleen niet zo mooi geknipt en een beetje simpel
pag.2
lovesaros: nog even oefenen met knippen, verder een beetje saai en ik vind de kleur van de letters er niet zo mooi bij passen
bloempje: ook enigzins saai. ook hier vind ik de rode letters er niet zo mooi bij passen. ik zou een andere tint groen gepakt hebben
suzanne-k: erg grappig, iets netter knippen rond de manen (maar dat vond ik zelf ook te moeilijk
) maar wel mooi, top
mietje: ook wat saai, geen mooi lettertype en dat blok rond de letters, zit dat er bewust?
rivanalover: sorry, maar dit is niet mijn smaak. vind het ook te blauw, past niet bij de pony imo ook de bellen vind ik too much
elena: erg roze
verder wat saai en kinderachtig
pag.3
signorita: idee is mooi, alleen vind ik de letterkleur er niet mooi bij passen, zijn ze moeilijk te lezen en zou ik persoonlijk U als you typen. ook is de pony er nog een beetje "opgeplakt"
dierenlover: deze vind ik erg mooi, ik vind alleen de tekst minder..het plaatje is al mooi van zichzelf, tekst voegt weinig toe en is ook wat klein
esperanca: idee is mooi, alleen zijn de witte letters slecht te lezen en vind ik die tekst weinig toevoegen. beetje standaardtekst, bij sunshine zou ik een pony in het zonnetje verwachten. en het plaatje is een zonsondergang..
boemba: simpel, beetje saai. ik vind die rode letters er niet bij passen en het hartje een beetje teveel van het goede. wel mooi geknipt en leuk dat het halster weg is, maar probeer dit de volgende keer iets mooier weg te werken
pag.4
phante: ik mis iets, tikje saai. ook een beetje standaard tekst
love_paarden: bewerken is in mijn ogen toch iets meer dan er een filter overheen halen en een naam erbij, sorry
tatort: mooie achtergrond. jammer van het witte randje om de pony en zijn de manen niet heel mooi geknipt. verder vind ik het lettertype er niet heel mooi bij en is de kleur moeilijk te lezen. ik zou een donkerdere tint nemen, wel ongeveer dezelfde kleur want het past wel.
pollewopsie7: mooie achtergrond, maar die 2 hoofdjes bovenin, vind ik persoonlijk te veel. verder wel redelijk netjes geknipt, maar wat doet die gekleurde pixel daar op het hoofd, boven het halster?
anjatjeuh: mooi geknipt, het halster is ook erg mooi ingekleurd. maar ik vind de tekst er niet zo bij passen
oriantjeo: mooi gemaakt, ik zou alleen in die vakjes nog verschillende filters of maskers toepassen, vind hem nu net wat saai
sieltjuh: beetje simpel, ook vind ik het halster niet mooi gekleurd er zit nl ook verf op de gesp
pag.5
palhaco: erg mooi uitgeknipt, super hoe die manen zijn. verder is het nog wat saai
gekkeils: achtergrond is mooi, maar de tekst en de tekstkleur vind ik niet mooi. wel is het inkleuren van het halster erg mooi gelukt
(en bij mijn bewerking heb ik de manen gewoon royaal weggegumd, omdat er door die sprietjes steeds nog achtergrond kwam. ook vind ik die 2 gedraaide blokjes te klein geworden...volgende keer beter)
zo dat was weer een hele lijst en het is nog maar zondag