Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

0riantje0

Re: Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewerken, ronde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 17:35

Mijn commetaar..!!

Pagina 1:

- marciatjuh: Leuk idee, maar het is mooier als je geen rechte kanten aan de foto laat als je hem in het midden plaatst.
- Bobjuh: Ik vind hem wel grappig, nu nog wat oefenen met het uitknippen van de foto zoals bij het hartje..
- luf_horses: Leuke achtergrond..!! En ik vind hem best goed uitgeknipt..

Pagina 2:

- loveSaros: Een beetje simpel en ik vind de letters en er niet echt bijpassen.
- _bloempje_: Leuk..!! En ik vind het slim dat je je niet gewaagd hebt aan het uitknippen van de manen en alles..
- Suzanne_k: Erg leuk idee…!! En tsja.. de manen .. ze zijn een beetje puntig.. maar ik weet hoe moeilijk het is..
- Mietje: Je hebt hem netjes uitgeknipt,..!! Maar wel een beetje simpel..
- Stravero: Leuk idee..!! En zonder het rode randje is een stuk leuker..Nu nog oefenen met uitknippen..!
- Rivanalover: Leuk idee, maar wel een typfout.. want volgens mij heet de pony Isabelle..!
- Luxje: Erg leuk idee..!! En origineel ook..!! Die fotootjes links zijn alleen zoo klein..
- Elena: Leuk idee,.maar je moet er van houden..

Pagina 3:
- Signorita: Het idee is leuk de kwaliteit is alleen slecht… en je hebt de pony een beetje hoekig uitgeknipt..!
- Dierenlover: Deze vind ik erg leuk..!! Slim gedaan om de manen een beetje te laten vervagen..! En volgens mij heet de pony Isabelle i.p.v Isabella
- Esperanca: Leuk..!! Grappig idee met die verschillende contrasten..!
- Boemba: Ik vind de pony niet netjes uitgeknipt.. nog even oefenen dus..! Verder is hij wel grappig..

Pagina 4:
- Phante: Leuk idee.. Ik zie nu dat jij ook stukjes van het gezicht hebt gekopieerd.. dat heb ik ook, maar ik heb het idee echt niet van jou gejat..!!!:p
- love_paarden: Ik vind hem een beetje simpel.. dit is een druk op de knop en de tekst eronder..
- Tatort: Je hebt een wit randje onder de neus.. dat zou ik even wegwerken als ik jou was.. en de manen zijn een beetje puntig..
- pollewopsie7: Opzich wel leuk.. maar ik vind die gekleude vakjes in de hoofdjes bovenaan niet mooi.. en als ik jou was zou ik alles in dezelfde kleur doen.. of grijs.. of gewoon..
- Anjatjeuh: Ik vind de achtergrond er niet bij passen .. en hij is niet zo netjes uitgeknipt.
- Sieltjuh: Beetje simpel.. en het halstertje ligt er bij de manen erg bovenop..!

Ik hoop niet dat ik al te kritisch ben geweest,..!!maar dit topic is er om je bewerking te verbeteren..!
En owja.. ik ben nog al een zeikerd wat betreft het uitknippen, maar ik vind dat een van de belangrijkste dingen als je een foto zo bewerkt..!

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 17:41

na lang twijfelen..... zet ik die van mij er ook maar bij...
het lukt me niet om hem wat speciaals te geven... tips???

Ik heb erg mijn best gedaan op het uitknippen en om de manen bij het oortje enzo een zo natuurlijk mogelijk effect te geven..
heb halster een filter gegeven veel manen bij gekopieerd... onderlip er (perongeluk) afgehaald... haartjes bij getekend onderaan de hals, met lettertype en effecten geknoeid..
Ik bleef hem maar steeds veranderen omdat ik wat miste...

Afbeelding

0riantje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 17:46

Palhaço: Wat je zelf ook al zegt.. hij is niet speciaal maar ik vind dat jij heel erg goed geslaagd bent in het uitknippen..!!!!

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 17:56

Welke programma's gebruiken jullie voor het bewerken?
ik heb adobe photoshop 8.0 maar snap er niks van

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:01

wat een onwijs leuk topic, ben ik nog nooit tegen gekomen.
met welk programma bewerken jullie de foto? dat zou ik ook wel eens willen doen.
bedankt

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:11

Afbeelding

Dit is mijn bijdrage deze keer , ik had een idee het is alleen niet zo mooi uitgekomen

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 18:26

Zou iedereen AUB eerst de regels willen lezen voor ze hier iets posten, dankjewel

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:36

Pagina 1:
Stavero: Erg mooi! Alleen ik vind de tekst niet zo mooi
marciatjuh: ik vind hem niet mooi allemaal met die rechte lijnen en herhalingen
bobjuh: hij is een beetje simpel en er zitten witte randjes om de hartjes
luf_horses: Leuke achtergrond, en leuk zo met die gekleurde halsters!
Pagina 2:
lovesaros: Leuk! alleen ik kan de tekst niet goed lezen
_bloempje_: ik vind het niet echt een mooie achtergrond
suzanne_k: leeuk! zo getekend
mietje: leuk net een echte foto!
rivanalover: Leuk maar wel een beetje simpel
luxje: Leeuk! maar wat heb je dan aan de manen gedaan?
elena: Leuk idee met zo'n klein paardje ernaast
pagina 3:
signorita: Leuke achtergrond, ik vind hem niet zo netjes uitgeknipt.
dierenlover: leuke achtergrond mooie kleuren!
esperanca: ik vind de eerste het leukste hoor !
boemba: het hoofd is een beetje raar geworden :S
phante: Wel mooi misschien een beetje simpel
love_paarden: wel wat simpel maar toch leuk!
tatort: Ik zou die linker ook zichtbaar hebben gemaakt!
pollewopsie7: lache :p meej die hoofden bijelkaar
anjatjeuh: Leuk idee mooi ook met dat rood en zwart
sieltjuh: wel wat simpel
pahlaco: Leuke letters!

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:44

zoals beloofd, de feedback:
pag.1
stravero: idee is goed, beetje simpel. jammer van de rode rand. verder vind ik het lettertype wat saai, de typfout had je zelf al gezien
marciatjuh: ik vind hem wat te druk, ook is de pony er zo "opgeplakt"
bobjuh: niet echt mijn kleuren vind het wat saai, de hartjes zijn niet zo mooi uitgeknipt. verder heet de pony isabelle en zou ik de i van de tweede keer isabelle 1 spatie verder zetten, zodat het een mooie lijn wordt
lufhorses: grappig idee, vind het alleen niet zo mooi geknipt en een beetje simpel

pag.2
lovesaros: nog even oefenen met knippen, verder een beetje saai en ik vind de kleur van de letters er niet zo mooi bij passen
bloempje: ook enigzins saai. ook hier vind ik de rode letters er niet zo mooi bij passen. ik zou een andere tint groen gepakt hebben
suzanne-k: erg grappig, iets netter knippen rond de manen (maar dat vond ik zelf ook te moeilijk ) maar wel mooi, top
mietje: ook wat saai, geen mooi lettertype en dat blok rond de letters, zit dat er bewust?
rivanalover: sorry, maar dit is niet mijn smaak. vind het ook te blauw, past niet bij de pony imo ook de bellen vind ik too much
elena: erg roze verder wat saai en kinderachtig

pag.3
signorita: idee is mooi, alleen vind ik de letterkleur er niet mooi bij passen, zijn ze moeilijk te lezen en zou ik persoonlijk U als you typen. ook is de pony er nog een beetje "opgeplakt"
dierenlover: deze vind ik erg mooi, ik vind alleen de tekst minder..het plaatje is al mooi van zichzelf, tekst voegt weinig toe en is ook wat klein
esperanca: idee is mooi, alleen zijn de witte letters slecht te lezen en vind ik die tekst weinig toevoegen. beetje standaardtekst, bij sunshine zou ik een pony in het zonnetje verwachten. en het plaatje is een zonsondergang..
boemba: simpel, beetje saai. ik vind die rode letters er niet bij passen en het hartje een beetje teveel van het goede. wel mooi geknipt en leuk dat het halster weg is, maar probeer dit de volgende keer iets mooier weg te werken

pag.4
phante: ik mis iets, tikje saai. ook een beetje standaard tekst
love_paarden: bewerken is in mijn ogen toch iets meer dan er een filter overheen halen en een naam erbij, sorry
tatort: mooie achtergrond. jammer van het witte randje om de pony en zijn de manen niet heel mooi geknipt. verder vind ik het lettertype er niet heel mooi bij en is de kleur moeilijk te lezen. ik zou een donkerdere tint nemen, wel ongeveer dezelfde kleur want het past wel.
pollewopsie7: mooie achtergrond, maar die 2 hoofdjes bovenin, vind ik persoonlijk te veel. verder wel redelijk netjes geknipt, maar wat doet die gekleurde pixel daar op het hoofd, boven het halster?
anjatjeuh: mooi geknipt, het halster is ook erg mooi ingekleurd. maar ik vind de tekst er niet zo bij passen
oriantjeo: mooi gemaakt, ik zou alleen in die vakjes nog verschillende filters of maskers toepassen, vind hem nu net wat saai
sieltjuh: beetje simpel, ook vind ik het halster niet mooi gekleurd er zit nl ook verf op de gesp

pag.5
palhaco: erg mooi uitgeknipt, super hoe die manen zijn. verder is het nog wat saai
gekkeils: achtergrond is mooi, maar de tekst en de tekstkleur vind ik niet mooi. wel is het inkleuren van het halster erg mooi gelukt
(en bij mijn bewerking heb ik de manen gewoon royaal weggegumd, omdat er door die sprietjes steeds nog achtergrond kwam. ook vind ik die 2 gedraaide blokjes te klein geworden...volgende keer beter)

zo dat was weer een hele lijst en het is nog maar zondag

loveSaros

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:56

Ik heb hier een verbeterde versie gemaakt:
Afbeelding

*edit: Ik kom er net achter dat ik een andere tekst heb gebruikt als bij de 1e keer *

KayilaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:00

Woehoe heb zomaar een foto aan me voorbij laten gaan ! zo snel gaat de tijd. Maar ga weer meedoen!! eerst mijn comments!

Pagina 1:
Stravero: Netjes geknipt! Ik ben zelf niet zo weg van die boekjes…vind het wit van de
tekst pagina dan vaak te opvallend.
Marciatjuh: Niet mooi geknipt beetje hoekig. Verder tsja 6x hetzelfde paard op een
waterval..vind hem niet zo.
Bobjuh: Veel te felle kleuren voor mijn smaak beetje psychedelic (austin powers)
luf_horses: Te blokkerig uitgeknipt. Halsters wel super netjes gedaan. Niet mijn smaak qua
achtergrond.

Pagina 2:
loveSaros: Ik vind het er geplakt uitzien (bedoel hiermee dat het paard net zo mooi in
omgeving overvloeit zeg maar) maar toch voor een 2e keer netjes gedaan. Is nog
wel wat aan de blokkerige kant. De tekst had ik andere kleur gedaan nu valt ie niet
op.
_bloempje_: Leuk gedaan!
Suzanne_k: Mooi! Echt net een tekening!
Mietje: Mooi gedaan ik vind dat blokje met de naam erin echt heel mooi. Achtergrond weer
ietse minder.
Rivanalover: tsja, vind het blauwe en de druppels eigenlijk niets met de foto hebben. Past niet.
Ook was het naar mijn idee mooier geweest als het hart niet zo strak was maar wat
meer overvloeide.
Luxje: Netjes hoor! Niets op aan te merken mooi.
Elena: haha vind hem wel geinig ook nog wel erg penny roze maar wel leuk gedaan

Pagina 3:
Signorita: erg pixelig (kan door uploaden komen) tekst had ik in een duidelijkere kleur gedaan
verder mooi!
Dierenlover: Ja super! Ik had alleen de roos niet over pony laten vallen maar andersom. En
jammer van de strepen en vlekken, maar dat zal wel door uploaden komen.
Lettertype ook super gekozen!!
Esperanca: Ontzettend leuk idee. Zelf hou ik niet zoveel van felle kleuren maar hier heeft het
wel wat. Jammer dat je de onderste tekst in het wit niet heel makkelijk kan lezen
zo.
Boemba: Als je nou eens geen dingen plaatste die je zelf vind…. Maar goed
gaan we: ik vind hem niet super uitgeknipt en te kleurloos. Nu hij zo zwart wit is
vind ik het rode hart storend.
Esperanca: lees de regels…1 post pp. En als iemand het niet mooi vind hoef jij je niet meteen
aan te passen…niet iedereen heeft zelfde smaak…. (ps stiekum vind ik 2e mooier )

Pagina 4:
Phante: ja aan de ene kant vind ik hem super.. aan de andere kant vind ik de tekst te groot
had liever gezien dat ie niet zo lang onder die maan doorging….maar wel erg leuk!
love_paarden: Als het niet zo is hoor ik het wel maar het lijkt op 1 filter…das niet de bedoeling
van dit topic.
Tatort: Niet zo geweldig uitgeknipt…tekst moeilijk te lezen door kleur, verder wel ok.
pollewopsie7: Erg pixelig , rare vierkantjes in de hoofdjes die bovenin staan…ja ik vind het geheel
beetje rommelig en niet echt mooi eruit zien.
Anjatjeuh: Leuk bedacht.
0riantje0: Vind hem leuk!! Alleen door de vlakjes links krijg je een heel maf beeld vind
ik…beetje scheef hoofd. Misschien leuker om echt kleine details daarin te vergroten
ipv grotere stukken paard.
Sieltjuh: Netjes alleen halster gelaten. Verder komt ie vrij simpel over.

Pagina 5:
Palhaço: Hij is netjes geworden! Alleen vind ik met dit soort achtergronden altijd juist dat
het blijven stranden met zonsondergangen pard hoort er niet thuis op een of
andere manier daarom probeer ik altijd dan paard maar helemaal op een andere
achtergrond te zetten. Letters vind ik persoonlijk niet zo geweldig.
Gekkeils: Sorry vind het niets, enorm storende tekst te felle kleuren, past niet.
Love saros: 1 post pp let op de regels, eind vand e week mag je een verbeterde inzenden!!!!!! en hierbij ..beetje simpel..tekst: het is watching you of looking at you....

Just my humble opinion...
Mijn bewerking volgt snel dan kunnen jullie terug schieten!

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:08

@lovesaros: volgens mij is het niet de bedoeling om een nieuwe bewerking te plaatsen. pas aan het eind van de week. verder vind ik nu de pony te groot, het lettertype is wel mooi. alleen is het watching you en niet watching at you

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:16

Jeeey, hij is af!
Ik heb er héél erg m'n best op gedaan. Pony uitgeknipt, op achtergrond geplakt, allemaal elfjes erbij (Arrrgh, ik kan echt de selectieknop niet meer zien), bloemetjes erbij (hoop spiegelen en draaien) Randjes eromheen en voilá: Een echte sprookjespony!

(Check vooral die bloem in z'n bek, het duudre tijden voor ik een bloem had gevonden die me een beetje aanstond)

Afbeelding

Je ziet de details hier nou niet echt lekker... Grote versie!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=POH7RKAN

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:25

Ik heb ook een bewerking gemaakt, maar waar moet ik hem uploaden.
Hij is te groot voor Photobucket en ImageShack..?!

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:29

NonnyNancy: dit kun je beter ergens anders vragen. Heb je ge'PM't.

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:04

@elanor:ik vind hem leuk! voorpluk vind ik niet helemaal mooi uitgeknipt, maar kan het zelf niet beter
maarre...het is wel een bloem in zijn mond he...en geen bek, foei!

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:06

Arrrgh, je hebt gelijk! Hulp, kan niet meer editten!
Te lang achter m´n pc gezeten, moment van onoplettendheid, vergeef mij!

Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:11

Afbeelding

haha, twee bewerkingen! Dit is toch niet tegen de regels hoop ik?

Commentaar komt later

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:19

@ austrlia haha Leeuuk! *ik vin het zelf niet tegen de regels maar het staat nergens dat het niet mag

Mich_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:21

Haha dat is een leuk idee zo omzeil je de regels toch stouterdt
Ook al vinst ik dat het wel mag.. Leuk Idee trouwens

Edit: Zie dat ik dat ak gezegt heb

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 22:23

@ Austria: lastig Maar ik zou je toch willen vragen of je er 'één' voor in de plaats wil zetten. Ik ben anders namelijk erg bang dat mensen dit over gaan nemen en dan hebben mensen toch weer kans om meerder bewerkingen te plaatsen. Hij is wel heel leuk en mooi gemaakt

ELINEXTIRZA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:39

Afbeelding
Ik vind hem wel gelukt! Alleen dat stuk bij die oren is raar..

mon_ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:46

jaah mijne ook af! ik ben heel lang op zoek geweest naar een passende text.. maar geen perfecte text gevonden! en hij is heel wazig! vooral t kleine vakje met het hoofd erin, daar is amper wat in te herkennen, jammer..
ikzelf vind het wel een vooruitgang op mijn bewerking van het vorige topic!

Afbeelding

Ik geef ff snel commentaar hoor… niet zo uitgebreid, en weinig op detail gelet enzo..
pag. 4&5
Phante: leuk gedaan! De text spreekt me niet zo aan, vrdr leuk!
Love_paarden: ik vind hem wat simpel…
Tatort: jaaah! Heel mooi!
Pollewopsie7: leuk! De hoofden in het midden zijn niet mooi.
Anjatjeuh: ik vind m wel mooi,.. maar ik vind Isabelle d’r heel zielig in overkomen.. zo’n foto waarbij je je een heel zielig verschompeld ponytje voorsteld.. ik vind het niet passend.
Sieltjuh: leuk.. het halster is erg mooi!
Palhaco: mooi! de letters vind ik iets minder.
Gekkeisl: neuj… niet zo super..
Lovesaros: de letters zijn mooier nu.. maar ik vind m nogsteeds niet geweldig.
Elanor: super! De blauwe bloem vooraan vind k niet zo.. maar das zoon klein detail!
Austria: wel leuk idee! Het boek!

mon_ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:48

relax: mooi! erg mooie letters!

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 23:23

austria: wow, hoe heb je die manen zo ontzettend mooi gekregen? ik zie het meer als een boek dat opengaat..ik zie het niet als 2 bewerkingen
relaxx: beetje kaal nog..ook zie je de I amper omdat het puntje wegvalt
mon_ami: jammer dat de manen niet zo mooi geknipt zijn, dit valt extra op omdat je zo inzoomt. verder wel eluk gedaan