Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kanzi

Re: Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewerken, ronde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:37

Mijn bewerking:

Afbeelding

Ik heb eerst een achtergrond gemaakt met wat kleuren die goed bij het paard pasten, en daar met een filter wat leuks van gemaakt.
Baba uitgeknipt, halster afgedaan, vervaagd bij z'n benen en achterhand en gefilterd.
Het hoofd nog een keer uitgeknipt en gedeeltes vervaagd, zodat het hoofd toch iets herkenbaarder bleef.
En tot slot een randje gemaakt met kleuren uit de achtergrond.

Nienkeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:39

Afbeelding
Lekker niet-orginele fotobewerking maar okej =P

Allereerst heb ik een achtergrondplaatje gezocht, daarbij flink het contrast etc. veranderd. Daarna heb ik de foto verkleind en geplakt op de achtergrond. Toen heb ik de randen helemaal uitgegumd. Nog een tekst erbij een een randje en klaar is Kees
(Nouja, heeft me 3 kwartier gekost..)

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:44

Hier ook mijn bijdrage;

Afbeelding

Ik ga een andere keer even beoordelen

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:50

even de bewerkingen tot nu toe.

@ Fairytail, Ik vind hem niet zo denderend. Hij is niet scherp en het rode tekst stukje is niet echt heel goed te lezen. Je zegt zelf dat je het niets vin, maar waarom zet je het er dan op?

@ Droomster, Ziet er simpel uit, maar het heeft wel iets heel moois. Het geeft een beetje een dromerig effect. Leuk gedaan.

@ Meliaforever, Wel leuk gedaan, alleen is het erg jammer van het uitknippen. Dat met het hoofd van het paard vind ik wel heel grappig gedaan.

@ gekkeils, het is op zich wel een aardige bewerking maar het roze vind ik niet mooi. De druppels geven ook niet echt een super effect. De achtergrond vind ik opzich wel leuk

@ RoosJ, heel leuk gedaan. Echt super grappig, alleen jammer dat jhij zo klein is.

@ Appelflapje, Ik vind het wel een grappig idee, maar het is erg onrealistisch. Het vrouwtje is getekend en dat staat niet zo mooi. Erg jammer vind ik dat.

@ Philadelphia, Opzich wel een leuke bewerking het gedichtje is wel leuk maar het is erg jammer dat het hoofd van het paard zo ineens stopt. Misschien had je beter de hals kunnen laten doorlopen. En het is ook jammer dat er een beetje wit om het paard heen zit.

@ gekkeils, Ik vind hem beter dan de vorige mar nou heb ik het idee dat hij te kaal is. Maarja je kan ook overal over zeuren

@ pipanda, Ik vind hem erg mooi, ik heb verder eigenlijk geen opmerkingen

@ Boyke_Candy, Ik vind hem erg leuk geworden. Dat witte dingetje om het paard staat leuk

@ marciatjuh, hij is wel apart maar ik vind hem niet zo. Ik kan niet echt zeggen waraom maar het trekt me niet zo, sorry

@ Otje_Merlot, Ik vind dat stukje met alleen zn hoofd wel leuk gedaan maar dat andere ziet er wat rommelig uit.

verder kom ik even niet, ik moet nog verder aan mijn tentamen

Groetjes Rilla

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 22:38

ik heb weer een nieuwe bewerking ik heb er best lang over gedaan :D hier is hij ik vond de achtergrond wel leuk en het uitknippen is nu beter!!! maar geef commetaar maakt niet uit ik wil leren

Afbeelding

dus hou je niet in en zeg maar wat je ervan vind misschien dat ik er nog 1 maak

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 22:56

Nou hier komt dan mijn bewerking, ben er even mee meebezig geweest maar hier is hij dan

Afbeelding

wat heb ik allemaal gedaan:
* eerst ali baba uitgeknipt plus het hoofdstel weggewerkt
* achtergrond opgezocht en kader gemaakt
* foto van een spiegel uitgeknipt en er in geplakt
* ali baba erin geplakt
* hoofd van ali baba gedupliceerd en bewerkt met wat lagen en filters
* Tekst en kaders gemaakt
Achtergrond naar voren gehaald en dekking minder gemaakt waardoor hij doorschemert
* en tot slot alles in sepia kleur gemaakt

*ik vind hem wel goed gelukt wat is jullie commentaar

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 23:05

@Boemba: Ik vind hem heel mooi geworden, ik vind het lettertype er echt super bij passen! En die spiegel is een uniek idee. Het enige (kleine) minpuntje is dat je maar 1 kleur hebt gebruikt..iets meer variatie was leuk geweest. Maar heel goed gedaan!

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 23:12

okee, even bijgewerkt met me commetaar liep nogal op achter,
maar eerst even iedereen bedanken voor het commentaar,
ik vind het inderdaad zelf ook wel jammer dat de benen iets te flets zijn, maar toch vind ik hem echt super geworden, ben blij dat iedereen hem leuk vind!

@RoosJ, hij spreekt me niet zo aan, maar wel leuk bedacht.
@Appelflapje, leuk bedacht, de laatste is de mooiste!
@Philadelphia, hij spreekt me niet zo aan, beetje simpel
@pipanda, leuk bedacht ziet er netjes uit!
@Boyke_Candy, erg mooi!
@marciatjuh, die bloem aan de achterkant vind ik niet zo mooi, sorry!
@Otje_Merlot, leuk bedacht
@X_Fjorden_X, leuk bedacht, maar niet erg netjes uitgeknipt, en het lettertype past er niet echt bij!
@mon_ami, ik weet niet wat, maar er mist iets inderdaad, hij spreeekt me nu niet zo aan!
@bobjuh, leuk bedacht
@liezzie, leuk bedacht
@_bloempje_, vind hem wel leuk geworden, alleen de bladzijde omslag is net iets te veel
@loveSaros, deze vind ik leuk!
@luf_horses, beetje simpel!
@sronnie, leuk bedacht, ziet er netjes uit
@DebbjJ, het 2e paars is net iets te veel van het goede, voor de rest leuk
@birgit_evita, ziet er leuk uit
@gaska, ik vind de hoeven een beetje gek uitgeknipt, voor derest leuk!
@Shalimar, ik vind hem niet leuk, maar grappig!
@Ceent,leuk bedacht
@Kanzi, ziet er grappig uit, een soort waterschildering
@Whoopietjuh, leuk bedacht
@Nynkk, leuk bedacht, ook dat dekje op zijn rug
@Boemba, leuk bedacht, alleen jammer dat je nog ziet waar het halster zat

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 01:16

Tjonge jonge jong nog geen twee dagen op de site en nu al een waslijst nou ik ga nu al vast wat comentaar geven want het is nu al zo veel
pagina 1

melletjuhh: niet zo netjes uitgeknipt en inderdaad hij had beter de andere kant op kunnen staan met zijn neus wel netjes het halster weggewerkt en als er twee kinderen op hebben gezeten heb je dat netjes weggewerkt ik heb met de vorige topic bij wannadoo twee vissies weggewerkt en dat is nog niet zo gemakkelijk petje af .

stravero : ik vind het uitknippen niet zo netjes ali baba heeft nu spijkerpootjes gekregen en dat groene komt mischien omdat je in een verkeerde laag aan het gummen bent geweest of dat zo is weet ik niet zeker maar het lijkt mij van wel

lordj : ik vind hem perfect vogels zijn leuk gelukt alleen hij is iets overbelicht

antoontje op zich leuk gedaan alleen de zon staat achter het paard dus daar kan geen schaduw staan en ik zou een stukje water onder ali baba en kopieren en boven ali plaatsen en dat de dekknig af laten nemen zodat de voeten wat doorschemeren leuk filter gebruikt

faiytail : op zich leuk gedaan maar ik zou die schaduw van de roos er uit halen zo valt ali b weg

droomster : ik vind hem netjes uitgeknipt en netjes verwerkt ziet er inderdaad simpel uit mischien zou je het halster nog kunnen wegwerken

meliaforever : ik vind hem niet netjes uitgeknipt en ziet er ook simpel uit

pagina 2

gekkeils : niet zo netjes uitgeknipt druppels hebben wel een leuk 3d effect aangezien de bomen scaduw hebben zou ik ali b ook schaduw hebben gegeven voor de rest is het niet zo mijn smaak

roosJ jammer dat hij zo klein is maar goed probeer er toch over te beoordelen leuk idee maar ik zou ali baba en het bankbiljet groen hebben gemaakt

appelflappie gelijk drie, een is toch de bedoeling (nieuwe regels he!) beoordeel dus alleen de eerste mijn idee is dat zwart wit en kleur niet samen gaan dus al zou je alles in kleur doen komt het waarschijnlijk veel beter uit of anders alles in zwart wit

Philadelpia : knippen kan wat netter ik weet niet of het een eigen gedicht is of een kant en klare uit de computer maar is wel leuk alleen zo ik er denk ik voor gekozen hebben om ali baba op de achtergrond te laten verdwijnen dan alleen zijn hoofd te gebruiken

gekkeils nu al je bewerking aangepast mag er maar twee plaatsen he! je zegt dat je de druppels heb weggehaald maar je bent er een paar vergeten weg te gummen

pagina 3 alweer

Soes pipanda zo nou ga ik eens heel kritisch naar jou bewerking kijken tja zou graag wat te klagen hebben maar kan niets vinden perfect halster mooi weggewerkt alowel daar lijk mij toch een stukje kopie in te zitten whahahahahhaa en ik mis een stukje donker in zijn kaak lol hihi nee hoor soes zit je maar te plagen vind hem prachtig en je weet het dit zijn mijn kleuren die ik mooi vind

Boyke_candy hij ziet er simpel uit maar ik vind hem er prachtig in uit komen mooie kleuren en netjes uitgeknipt alles klopt bij elkaar ondanks er nog wat bij zou kunnen straalt hij zo wel rust uit

marciatjuh : sorry maar ik vind hem niet zo netjes uitgenipt en voor de rest vind ik het ook niet veel hebben

otje merlot : ik vind hem niet zo netjes geknipt en is voor de rest wat simpel en verknipt (letterlijk dan!)

X-Fjorden_X niet zo netjes geknipt ik vind de paardjes er te opgeplakt uitzien bij de vogels had je moeten inzoemen en dan net zo als ali b uitknippen

mon ami vind hem er simpel uitzien

bobjuh mooi uitgeknipt aleen de weerspiegeling in het water is wat te veel verder zo ik wat water kopieren en over de voeten plaatsen en door laten schemeren zodat het een iets minder geplakt lijkt en de verhouding ten opzichte van de berg vind ik niet echt kloppen

liezzie zonde van zo`n leuk paardje er is niet veel meer van over

Bloempje ik zou het donkere randje om ali b wat dunner maken en ik zou de palen hek bij zijn borst wegwerken in zwart wit is hij wel leuk

birgit evita zie alleen een rood kruis

love saros : opzet is leuk maar ik zou een andere kleurcombinatie kiezen en ik zou de achtergrond laten doorschemeren

luf horses niet veel aangedaan en ook als je de beste ben je kan er toch niets mee winnen alleen dat je leert om een goede bewerking te maken wel de paal netjes weggewerkt zou ook geen roze rand hebben gekozen maar ja roze is mijn kleur niet

sronnie zonde dat je alleen een hoofd gebruikt ziet er wel leuk uit of zo maar niet echt spectaculair

Meliaforever nieuwe regels he maar een topic per persoon aan het eind van de week kan je er nog een bewerkte sturen jammer dat sommige zich niet aan de nieuwe regels houden hier geef is dus ook geen mening over

debbjJ ammer van het uitknippen kan wel wat beter maar de kleuren cominatie vind ik goed alleen jammer dat er voor de rest niet veel mee gedaan is

birgit evita niet zo netjes uitgeknipt en volgen mij alleen maar op een achtergrondje geplakt en naam er bij beetje simpel

gaska de eerst is heel mooi maar meer dan op een achtergrond plakken is er niet gedaan je had hem beter in het water wegkunnen laten zakken. en de berg staat ook gespiegeld in het water dus warom ali b niet spiegelen en de tweede geen mening mag er maar een plaatsen!!!!!!!

shalimar wel een leuk idee maar veel is er volgens mij niet mee gedaan
randje vind ik wel leuk

ceent ziet er netjes uit idee is leuk

gekkeils : geef ik geen mening over weet toch van de nieuwe regels

zo pagina 5 aweer

kanzi halster mooi weggewerkt vind het altijd jammer dat als er een filter word gebruikt je het paard dan wegvaagd maar ik vind de achtergrond toppie wat ik ook op prijs stel is dat je verteld wat je er aan gedaan heb van die dingen kan je juist wat leren ik zelf doe dat ook dit geld dus eigelijk voor iedereen want van elkaar kun je leren

whoopietjuh: inderdaad simpel zoals ik bij meerder heb gezecht kan je hem beter in het water weglaten zakken zodat het een geheel krijgt

Nynkk mooi gemaakt vooral de eclips maan lol heel mooi

philadelipia wil je er nog een maken je mag er maar een maken en dit is al je tweede aan het einde van de week had je er nog een mogen maken er zijn nieuwe regels he als iedereen er zich nou aan houd blijft deze bewerkingstopic nog even bestaan anders heeft wineds er dadelijk ook geen zin meer is en het zou toch wel jammer zijn als deze site er niet meer zou zijn dus !!!!!!!!!!! houd je dan ook een beetje aan de regels
LordJ Quote] @Boemba, leuk bedacht, alleen jammer dat je nog ziet waar het halster zat
daar was ik zelf ook al achter dit was mijn eerste keer dat ik een halster wegwerk maar zo voor de eerste keer vind ik het wel goed zo bedankt voor je feedback gaat de mijn van de week nog proberen aantepassen

Hehe pfffff nu is natuurlijk gelijk de hele pagina vol wat een lijst zeg ga dadelijk gelijk pitten doei

bobjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 15:33

bomba sorry maar het paard staat niet dicht bij de berg dus het is niet zo'n slechte verhouding hoor

mon_ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 16:24

leuk alle reacties! volgende keer doe k weer mee! dan ga k iets beter mn best doen,.! want hij is eigenlijk tog wle heel simpeltjes..!

vervolg van mijn commentaar:
*einde pagina 3
Lizzie: haha, apart
*pag. 4
_bloempje_ : jah mooi! de omslag vind ik niet zo mooi..
Lovesaros: mwa.. niet zo super.
Lufhorses: ik vind de kleur niet zo mooi.
Srony: jaah leuk!
Meliaforever: de kleur vind ik niet super. En de letters ook niet zo
DebbjJ: leuk!
Gaska: mooi! alles past goed bij elkaar!
Shalimar: wel grappig! Ook hier vind ik de omslag niet mooi..
Ceent: ook wel grappig.. niet mooi/gewelig.
*pag. 5
Kanzi: hijs leuk! T paard is alleen wel heel onduidelijk, t was leuker geweest als die wat duidelijker was geweest.
Whoopietjuh: pcies.. niet erg orgineel.. maar wel mooi.
Nynk: achtergrond is een beetje standaard. Het rondje met het hoofd vind k mooi!
Philadelphia: nee, niet mooi..
Boemba: leuk!

mandy101

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 16:33

Ik wou er nog wat bij doen maar ik deed het
toch maar niet anders word het te druk

Afbeelding

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 16:34

Boemba schreef:

als iedereen er zich nou aan houd blijft deze bewerkingstopic nog even bestaan anders heeft wineds er dadelijk ook geen zin meer is en het zou toch wel jammer zijn als deze site er niet meer zou zijn dus !!!!!!!!!!! houd je dan ook een beetje aan de regels

Ben blij dat jij het zo zegt eigenlijk Vind het dan altijd zo moeilijk om enthousiaste mensen te moeten stoppen

Maar Boemba heeft volkomen gelijk: Willen jullie AUB op de nieuwe regels in dit topic letten, ze zijn er niet voor niks!

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 16:53

Boemba schreef:
gaska de eerst is heel mooi maar meer dan op een achtergrond plakken is er niet gedaan je had hem beter in het water wegkunnen laten zakken. en de berg staat ook gespiegeld in het water dus warom ali b niet spiegelen en de tweede geen mening mag er maar een plaatsen!!!!!!!

Oeps ja sorry van die tweede! Maar ik heb ook een andere kleur van achtergrond gedaan want die was eerst kleur en er zit een rand omheen en de naam staat erbij En Ali Baba wil ik wel spiegelen in het water maar ik weet niet hoe je dat doet
En idd die hoeven zijn wat raar want die lukten niet echt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 16:55

Mijn creatie..

Afbeelding

Ik ga straks ook even commentaar geven

Ps. Hij was eerst veel groter, maar ik kan geen site vinden om zo'n grote foto te uploaden, dus ik moest hem verkleinen

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:01

M'n lijstje;

Pagina 1

Melleyjuh leuk idee! Inderdaad kan het paard beter andersom staan, en jammer van het witte randje.
Stravero dat grijze onder de buik loopt ook door in de bergen, zat dit al op de originele achtergrondfoto? Het lijkt ook wel of je de benen heel dun hebt gemaakt met knippen. (vooral dat ene achterbeen ) Idee vind ik wel heel leuk.
LordJ De sneeuw is iets te stralend-wit, hierdoor heb je nauwelijks contrast tussen de sneeuw en de benen.
Verder wel heel netjes gedaan hoor! Vind het paard ook goed in deze foto passen.
Antoontje de schaduw klopt niet met de zon.
Verder zou ik er denk ik voor kiezen om de benen iets in het water weg te laten zakken, en een vage weerspiegeling van het paard?
Wel een hele mooie achtergrondfoto, en perfecte kleur voor de letters.
Fairytail Het zwart-wit hoofdje overlapt net het been van het paard, misschien iets mooier als je het wat opschuift? Jammer dat het hoofd van het paard wat vaag is. Het rode van de letters vind ik net niet mooi in het geheel passen. Achtergrond vind ik stijlvol.
Droomster volgens mij heb je de achtergrond vervaagd? Netjes gedaan hoor.
Meliaforever niet zo netjes geknipt, misschien kan je voor je de foto plakt beter met het 'gummetje' langs de omtrek gaan om de oude achtergrond weg te halen. Het rood van het hartje kleurt niet zo mooi bij de rest.

Pagina 2.

Gekkeils vind die roze fliebeltjes een beetje storen.
Jammer dat ve het paard doorzichtig hebt gemaakt, hierdoor loopt de horizon door het paard heen. Als je het paard minder 'hard' wilt maken kan je misschien beter wat spelen met contrast en helderheid of zo.
Die druppeltjes vind ik leuk!
RoosJ gaaf! Ziet er netjes uit en ik vind het een mooi geheel.
Goed idee ook.
Appelflapje Grappig. Misschien nog een blauw halstertje voor Ali?
Zo trek je het meer naar elkaar toe. Alleen bij de hoeven mis ik iets.
Schaduw! Heb alleen je eerste foto beoordeeld ivm de nieuwe regeltjes)
Philadelphia als je het zelf nog niet mooi vind kan je beter nog even doorknutselen . Het knipwerk vind ik niet zo netjes, misschien kan je de randjes wat vervagen voor je hem plakt.

Pagina 3

Pipanda wauw, echt heel gaaf. Perfect kleurgebruik ook. Kan zo aan de muur!
Boyke_Candy mooi rustig plaatje, goed kleurgebruik.
Marciatjuh apart. Randjes vind ik niet overal even mooi afgewerkt. En die blokjes bij het been vind ik er niet bij passen.
Otje Merlotje grappig.
x fjorden x leuk idee, een wei vol alietjes .
Het effect wordt nog iets mooier als je de achterste paarden iets vager maakt, komt er iets meer diepte in. Vogels zijn een leuk idee, je had ze alleen anders moeten knippen.
Bobjuh kan je foto niet zien.
Mon Ami dat koren vind ik een leuk idee, dat rode mag je van mij wel weglaten.
Bobjuh nu wel! Mooie achtergrond en netjes geknipt. Misschien de benen iets in het water laten zakken? Goed gespiegeld.
Liezzie grappig!
Bloempje grappig effect. Jammer dat het hoofd net in een wazig gedeelte valt.

Zo, effe pauze.

NoaFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:28

Mijn bewerking:

Persoonlijk vind ik realistisch ogende bewerkingen leuker, vandaar dat ik dit ook geprobeerd heb.
Ik ben begonnen met het uitknippen van het paard mbv een gom (ik werk eigenlijk altijd met een gom ipv het 'uitknip'-tool aangezien ik van mening ben dat dit mooier is) Hierna heb ik het paard gekleurd zodanig het een bruine ipv een bonte is geworden Dan een leuke achtergrond gezocht die kwa kleur in de buurt komt van de kleuren in het paard. Daarna nog een beetje gespeeld met de helderheid/contrast en de kleur en voila:

Afbeelding
(foto is klikbaar )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:31

Pagina 1

@ Melletjuhh, Leuk bedacht, Disney en vliegend tapijt, toch jammer van dat witte randje, anders was hij heel leuk
@ Stravero, niet zo netjes geknipt, de benen zijn supersmal, verder zijn de achterkleuren heel raar.. Verder is hij niet zo bijzonder
@ l0rdJ, ik vind hem supermooi! Jammer dat er bij de benen zo’n enorme witte vlek zit.. te veel contrast dénk ik, maar behalve dat, is hij supermooi
@ Antoontje, ik vind hem heel erg mooi, netjes geknipt aleen beetje standaart achtergrond.
@ Fairytail, ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden aan de ene kant vind ik hem te druk, maar hij heeft wel weer wat
@ Droomster, ik weet niet wat je er dan voor bijzonders aan hebt gedaan? Ik zie alleen een wazige achtergrond, een stukje tekst en hij is nu zwart wit..
@ Meliaforever, alles is een beetje slecht uitgeknipt, verder is hij wel leuk

Pagina 2

@ gekkeils, Ik vind hem wel leuk! Die druppels hebben wel wat
@ RoosJ, als je het paard ook zwart/wit had gedaan was hij geloofwaardiger, maar verder is hij heel mooi!
@ Appelflapje, Sésame Open U! Haha moest ik gelijk aan denken, leuk gedaan! Maar die grot had je beter in kleur kunnen houden denk ik Die andere 2 vind ik niet zo..
@ Philadelphia, slecht uitgeknipt, verder wel leuk hoor!
@ gekkeils, nu vind ik hem te saai..

Pagina 3

@ pipanda, ik vind hem supermooi! Echt waar, geen commentaar, hij is prachtig
@ Boyke_Candy, heel erg mooi geen commentaar
@ marciatjuh, hij is niet zo mooi uitgeknipt, en ik vind hem een beetje druk, sorry..
@ Otje_Merlot, apart! Leuk! Misschien had je die blokjes over het paard beter kunnen laten
@ X_Fjorden_X, leuk bedacht! Jammer dat bij het hoofd een beetje veel wit zit..
@ bobjuh, ik kan hem niet zien
@ mon_ami, dat rode vind ik niks.. verder heeft hij wel wat..
@ bobjuh, hij is simpel, maar wel leuk
@ liezzie, idd vaag, maar wel gappig!
@ _bloempje_, best leuk, jammer dat het hoofd een beetje is weggevallen..

Pagina 4

@ loveSaros, ik vind hem wel grappig, maar niet zo mooi
@ luf_horses, leuk bedacht, en jij kan ook winnen hoor! Er wordt namelijk geloot
@ sronnie, klein maar fijn, hij is wel leuk!
@ Meliaforever, de tekst en het plaatje boven stoort me, verder wel leuk
@ DebbjJ, Leuk! Jammer dat hij idd op sommige plaatsen niet zo netjes is geknipt.. maarja;)
@ birgit_evita, niet zo netjes uitgeknipt, verder heb je niet echt iets gedaan..
@ gaska, 1e heel erg mooi! 2e vind ik wel grappig
@ Shalimar, leuk! Grappig gedaan..
@ Ceent, superleuk bedacht! Paard op ’t dak jammer dat hij slecht geknipt is..

Pagina 5

@ Kanzi, ik vind hem niet zo super.. beetje weggespoeld ( )
@ Whoopietjuh, heel erg leuk! Mooi gedaan
@ Nynkk, weer supermooi, net als al je andere bewerkingen.. alleen bij het hoofd is hij denk ik iéts te wazig..
@ Philadelphia. Hij is een beetje saai.. wel leuk lettertype!
@ Boemba, Super mooi! Jammer dat hij maar 1 kleur is.. en het halster is niet goed/slordig weggewerkt.
@ mandy101, jammer dat hij op de witte plaatsen doorzichtig is. Verder leuk idee
@ NoaFleur SUPERMOOI! echt geen woorden voor, hij is prachtig edit, de klikbare is ook supermooi!! echt superrealistisch!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-03-06 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:32

Afbeelding

Pommier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:35

ik heb de foto ook bewerkt het commentaar komt nog

Afbeelding

ik hoop dat jullie nog wat tips voor me hebben.

Rose_Rose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:35

Mandy101: Mooi hoor leuk bedacht

Droomster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 18:32

Citaat:

Om te beginnen begon ik maar met de paal weg te werken (bij de nek), toen zag ik een soort vlekjes bij de boom (bij de boom boven de kont, aan de linkerkant). Dus eerst de foto helemaal egaal gemaakt.

Toen bedacht ik me dat achtergrond vervagen misschien wel beter was, zodat het paard beter uitkwam. Dus dat gedaan. Daarna zwart/wit gemaakt. Toen vond ik het wel leuk om het halster te kleuren, dus die werd groen. Maar uiteindelijk heb ik die bewerking met het groene halster, weer zwart/wit gemaakt.

Het lijkt er idd op dat er bijna niks gebeurd is.

De simpelheid kan ik me in vinden dus

[Edit: Misschien had ik beter het halster groen kunnen laten, zodat het minder simpel had geleken ]

Hier nogmaals voor de mensen die zich afvroegen wat ik ermee gedaan had.

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 19:25

ik heb ook wat geprobeert ik heb al hele mooie bewerkingen gezien!
ik zeg het nu al vast !!ik weet het ik heb het Niet mooi uitgeknipt het wou niet anders dus daar wens ik Geen commentaar op !!

hier mijn bijdrage:

Afbeelding

groetjes ELise
*edit er ston een verkeerde link*

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 20:47

pagina 1
Melletjuhh leuk bedacht, is ook leuk geworden alleen jammer van het witte randje
Stravero jammer van dat grijs, verder is het wel leuk
l0rdJ erg leuk gedaan, jammer dat de benen niet zo goed zichtbaar zijn.
Antoontje misschien zou je de volgende keer kunnen proberen om het paard meer in het water te laten staan nu staat hij eigenlijk op het water, verder is hij mooi.
Fairytail ik vind hem een beetje druk, misschien had je beter het paard wat minder wazig kunnen maken. Verder wel leuk.
roomster leuk gedaan
Meliaforever leuk gedaan, probeer het paard nog iets netter uit te knippen (kan ik zelf ook niet, maar je kan het proberen)

pagina 2
gekkeils Ik vind de druppels niet echt mooi verder is hij wel leuk met die blaadjes. Alleen ik zou zelf het roze weg hebben gelaten.
RoosJ leuk gedaan.
Appelflapje ontzettend leuk bedacht. Ik vind de laatste het mooist
Philadelphia erg leuk alleen jammer dat het paard recht is afgesneden.
gekkeils zo vind ik hem leuker. Ik zou zelf het dekvermogen wat hoger doen.

pagina 3
pipanda hij is heel mooi geworden
Boyke_Candy heel leuk. Ik zou zelf het paard er helemaal opzetten. Die gloed om het paard heen vind ik heel mooi.
Marciatju hij is wel leuk
b]Otje_Merlot[/b] leuk gedaan ik heb er eigenlijk niet veel over te zeggen.
X_Fjorden_X leuk gedaan idd wel jammer van die vogels.
mon_ami hij is wel leuk maar ik vind zelf die rode gloed er niet goed bij passen.
bobjuh leuk bedacht ik zou alleen proberen het paard niet op het water te laten staan.
liezzie apart ik hou er zelf niet zo van.
_bloempje_
_bloempje_ leuk gedaan alleen jammer dat het hoofd niet helemaal duidelijk meer is

pagina 4
loveSaros leuk bedacht ik vind alleen de kleuren niet zo mooi bij elkaar.
luf_horses ik vind de rand er niet zo mooi bij passen verder mooi gedaan.
sronnie ik vind hem wel leuk.
Meliaforever mooi gedaan ik vind alleen het vakje er niet zo mooi bij passen, als je dat vakje er bij doet zou ik de achtergrond van je collage gebruiken en niet die van de foto. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
[bDebbjJ][/b] ik vind hem erg leuk geworden.
birgit_evita ik vind hem wel leuk.
gaska de eerste vind ik mooi, de tweede is erg apart.
Shalimar een beetje apart maar wel grappig
Ceent hij is wel grappig. leuk bedacht.

pagina 5
Kanzi leuk gemaakt.
Whoopietjuh ik vind hem heel mooi geworden.
Nynkk deze vind ik ook heel mooi.
Philadelphia die rand met kruiken is wel leuk bedacht, verder vind ik hem niet zo bijzonder.
Boemba ik vind hem heel mooi.
mandy101 hij is wel leuk.
paOlien hij is mooi ik zou alleen de tekst en het paard wat meer naar rechts zetten.
NoaFleur heel leuk gedaan hij is heel mooi geworden.
Elena een beetje simpel maar wel leuk
love_paarden leuk bedacht

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 20:53

pagina 4:

birgit_evita: Ik vind het altijd jammer als het paard er niet helemaal opstaat. (als hij nou niet helemaal op de echte foto staat oke maar hier staat Ali Baba er wel echt op ) bij deze vind ik dat ook jammer dus.. wel leuk gedaan met die grassprietjes.
gaska: leuk, heb je die berg dinges zelf gespiegelt in het water?? dat vind ik erg mooi! (ook al heb je het zelf niet gedaan) toch wel jammer dat hij in het water staat
en die 2de is wel grappig
Shalimar: ik vind hem een beetje simpel.. maar wel leuk dat met het paard!
Ceent: leuk,leuk,leuk!! Alleen jammer dat je het hoofd niet helemaal ziet bij het voorste paard van de 3! maar verder heel erg leuk!!!

Pagina 5:

kanzi: jammer van dat filter erover heen. maar verder leuk
Whoopietjuh: leuk, maar hij staat op het water.
Nynkk: mooi! Alleen dat dekentje op z'n rug vind ik er iets wat nep uitzien
Philadelphia: leuk
Boemba: leuk!! en net als Shalmar vind ik het lettertyp er ook super bij passen!
mandy101: ik vind hem niet zo z'n benen en dat wittestuk van z'n manen vallen helemaal weg!
paOlien: leuk! het is net of die naar de zon kijkt grappig !
Noafleur: mooi! maar als ik er op klik kijk ik een andere achtergrond er achter te zien
Elena: simpel maar leuk
Suzanne_k: ook simpel maar leuk!!
love_paarden: leuk idee, maar idd niet netjes uitgeknipt

Bedankt voor het commetaar op mijn bewerking!
en ja... het knippen he