[verh] (titelloos)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:13

Toff!!!!!! .
Der gebeurt wel niet heel veel spannends maar wel droog met die drop enzo

xMAGJ

Re: [verh] (titelloos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:38

Ga verder het verhaal is echt onwijs leuk

x_shirley_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 21:21

Aaah dit is echt een goed verhaal!
Ga maar door ..

Mich_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 21:40

Keii leuk verhaall
Alleen ga je af en toe nogal snel door je verhaal heen(dat is een vage zin geworden :S)

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 21:53

je verhaal is gewelig WE WANT MORE

x_amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 21:57

dank jullie wel

@yulan is droog goed of niet?

xMAGJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 16:03

Haha ik heb niks met paarden heb alleen een profielgeval
aangemaakt om op dit verhaal te kunnen reagere echt,
je moet een boek schrijven..

x_amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-06 17:36

wauw dankje maar zijn mijn verhalen niet veel te kort voor een boek?

gerlienke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 17:38

weer een goed stuk,;) en ze zijn niet te kort voor een boek:D

Relien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 17:38

Mischien als je verhaal lang genoek maakt niet.. er kan natuurlijk nog van alles gebeuren er kunne dingen mis gaan ofzow.. Dat ze totaal depri raakt ..

xMAGJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 18:07

Ja maar het is gewoon zon goed verhaal.. mini boekje.. x] wanneer ga je weer verder? [a]

x_amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-06 18:12

ik heb vakantie dus ik hoop snel vanavond ga ik wel verder maar ik weet niet nof ik het nieuwe deel er vandaag nog op krijg en anders staat hij er wel voor morgenavond op

xMAGJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 18:16

Oke..

Relien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 18:17

YEEY

x_amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-06 19:03

nieuwe deel

Citaat:
‘Ga weg!’ sis ik. Ik kijk om me heen, gelukkig naast me ligt een stok. Snel pak ik de stok en dreig er een beetje mee. Nu komt de moeder ook aangelopen. ‘oliebol!’ roep ik. Niet slim. Veel kangoeroes kijken nu nieuwsgierig op. ‘Jou schuld’ sis ik boos naar het kangoeroetje wat steeds dichterbij komt. De moeder komt nu ook steeds dichterbij. Snel sta ik op uit de bosjes en probeer weg te rennen alleen door mijn zere voet is het meer hinkelen dan rennen. De kangoeroes kijken mij verbaasd na maar blijven bij de rivier. Even later laat ik me op de grond zakken en ga tegen een boom zitten. Poeh, het had niet veel gescheeld of ik was dood zucht ik. Oké, dat dood is misschien een beetje overdreven laat ik er maar zwaar gewond van maken. Poeh, zucht ik weer was ik toch bijna zwaar gewond. Dat klinkt beter, en ik sta weer op. Au, snel ga ik weer op de grond zitten. Stom been.

Een tijdje later kijk ik om me heen. De zon is al lager gezakt ik ben blijkbaar in slaap gevallen. Moeizaam sta ik op, van mijn been heb ik niet zoveel last meer. Langzaam loop ik verder door het bos. Gelukkig na een kwartiertje kom ik uit bij de weg en via de weg loop ik weer terug naar huis. Thuis zijn mijn vader en moeder niet zo blij met mijn ontdekkingstocht en ik krijg dus de wind van voren. ‘Waar was je nou?!’ Roept mijn vader kwaad. ‘We waren doodongerust’ roept mijn moeder. ‘Hoho rustig, wees blijk dat ik nog leef! Ik was bijna dood ja!’ zeg ik maar bedenk me dan dat ik er zwaar gewond van gemaakt heb. ‘Ik was bijna zwaargewond!’ roep ik er snel achterna. Mijn vader en moeder worden wat rustiger. ‘Wat was er dan?’ Vraagt mijn moeder. ‘Nou volgens mij zijn er een stel kangoeroes uit de dierentuin ontsnapt en die probeerden mij te schoppen en te slaan’ zeg ik. Mijn vader en moeder beginnen te lachen. ‘Wat valt er te lachen? Ik was bijna zwaargewond!’ zeg ik boos. ‘Sorry’ lacht mijn vader. ‘Kangoeroes leven hier in het wild’ zegt mijn moeder. ‘Maar je was bijna dood zei je, hoezo?’ Vraagt mijn vader. ‘Zwaargewond’ verbeter ik hem; ‘Nou ik liep daar dus en toen kwamen ze met zijn allen op mij af en wouden ze me schoppen en ze bedreigden me helemaal en toen moest ik rennen voor mijn leven’ Zeg ik. ‘Oja’ zegt mijn vader. ‘Sascha kangoeroes vallen geen mensen aan’ gaat mijn vader verder. ‘Nou dan hebben die kangoeroes nog nooit van die gewoonte gehoord want ik was bijna dood door hun.’ Zeg ik. ‘Zwaargewond’ verbetert mijn vader mij. ‘Betweter’ sis ik. ‘Wat zei je?’ Vraagt mijn vader. ‘Niks’ antwoord ik en loop naar mijn kamer. Op mijn kamer pak ik mijn anti-australie lijstje er weer bij.

Waarom is Australië een flut land?
1. Het is er TE heet
2. Er leven slangen
3. Ik ken er niemand
4. Bagage komt niet aan
5. Er leven leguanen
6. SCHOOLUNIFORMS (blauw!!!)
7. Geen drop.
8. Loslopende kangoeroes die je zwaargewond proberen te maken

De volgende morgen komt eindelijk het Internet mannetje. Maar mijn moeder vindt de airconditioning belangrijker dus word dat eerst geïnstalleerd. Snapt ze niet dat Internet veel belangrijker is? Dat is mijn sociale leven! Maar ach het mannetje is gelukkig snel klaar en begint dan aan het aansluiten van het Internet. Een half uurtje later heb ik eindelijk Internet. Snel start ik mijn computer op en ga meteen naar mijn msn. Gelukkig Kim is online nog voordat ik een gesprek met haar kan beginnen begint zij er al een met mij.

Kimii: SASCHA!
Sascha: KIM!
Kimii: heb je eindelijk internet?
Sascha: ja gelukkig wel!
Kimii: Vet! En hoe is je huis?
Sascha: best groot en mooi maar ik mis jullie
Kimii: wij jou ook 
Kimii: maarja hoe is het daar in australie?
Sascha: stom
Kimii: is het echt zo erg?
Sascha: ja 
Kimii: aah arme ziel lucht je hart maar bij tante Kimii
Sascha: Er leven slangen, leguanen en kangoeroes bagage komt er niet aan er is geen drop en het is er TE heet
Kimii: mijn diepste medelijde en ik wil echt graag blijven maar ik moet gaan
Sascha: hoe laat is het dan?
Kimii: half 12
Sascha: dat meen je niet het is hier pas 4 uur
Kimii: aah jij kan nog lekker zonnen terwijl ik al moet slapen
Sascha: weltruste kim
Kimii: hvj
Sascha: hovj wjnmk (K)(K)
Kimii: (L)

Ik zucht diep. Niemand anders meer online. Ik druk mijn computer uit en ga weer naar beneden. ‘En was er iemand op msn?’ Vraagt mijn moeder. ‘Alleen Kim maar die moet naar bed’ Zeg ik. Mijn moeder trekt een gezicht wat volgens mij medeleven moet voorstellen. ‘Zullen we morgen anders een paard voor je uitzoeken?’ Vraagt mijn moeder. Een paard dat is nou echt iets waar ik nu geen behoefte aan heb. ‘Nee, ik wil me eerst goed kunnen concentreren op school’ zeg ik. Mijn moeder knikt, ‘Wat jij wilt lieverd’ zegt mijn moeder.

De volgende morgen ga ik maar weer op msn. Laura is dit keer online.

Sascha: heey Laura
Láúrá: heeej Sascha hoeist?
Sascha: wel oke met jou?
Láúrá: ook wel goed ben je al naar school geweest?
Sascha: nee moet over drie dagen
Láúrá: o oke
Sascha: weet je hoe genaaid ik moet een schooluniform aan
Láúrá: dat meen je niet!
Sascha: jawel en het is blauw
Láúrá: blauw is jou kleur toch niet
Sascha: daarom
Láúrá: arme jij maar ik moet gaan doeoeoeii(K)(L)(K)(L)
Sascha: hvj

Niemand meer op msn dus ik sluit mijn computer maar weer af en loop naar beneden. ‘Sascha zullen we gaan zwemmen in ons zwembad?’ Vraagt mijn broertje zodra ik beneden kom. ‘Ja is goed’ antwoord ik en loop weer naar boven om mijn bikini aan te doen. Even later loop ik samen met mijn broertje naar het zwembad. Mijn broertje duikt meteen in het zwembad. Ik klim er heel langzaam via het trappetje in. Mijn broertje begint meteen met zwemmen handstandjes maken enzovoort. Ik laat me een beetje in het koele water drijven. Na een tijdje klimt mijn broertje weer uit het zwembad. ‘Wat ga je doen?’ Vraag ik. ‘IJsje halen wil jij ook?’ Vraagt hij. Ik knik en blijf lekker in het zwembad liggen. 10 minuutjes later komt hij weer terug. ‘Sascha wat is dat op de bodem?’ Vraagt hij en wijst naar de blauwe betegelde bodem van het zwembad. Ik krijg de schrik van mijn leven. Daar op de bodem ligt een slang. ‘AAAAH EEN SLANG!’ Gil ik. ‘Kom er snel uit!’ roept mijn broertje. In paniek klim ik uit het zwembad. Als ik drijfnat naast mijn broertje sta begint hij hard te lachen. ‘Wat?’ Vraag ik. ‘Het is een nep slang’ lacht mijn broertje. ‘Eikel!’ roep ik kwaad en loop weg. Die krijg je terug hufter. Als mijn broertje even later naar binnen loopt om naar de wc te gaan hol ik snel naar het zwembad toe en haal de slang eruit. Snel loop ik met de slang naar binnen en pak een lang stuk visdraad. Snel bind ik het draad aan de slang vast en zorg dat er ook nog een lang stuk touw over blijft. Snel ren ik weer naar het zwembad en gooi de slang erin, daarna loop ik naar het terras en houd het uiteinde van het touw vast. Een paar minuten later komt mijn broertje weer aanlopen en gaat weer in het zwembad zwemmen. Zodra hij koppie onder gaat begin ik aan het touw te trekken zodat de slang beweegt. Gillend komt mijn broertje weer boven. ‘Sascha! Er zit een echte slang in het zwembad!’ Roept hij. ‘Tuurlijk Mitchel alsof ik daar nog in trap. Gillend rent mijn broertje op mij af. ‘Deze bewoog’ gilt hij. Ik trek weer aan het touw zodat de slang achter mijn broertje aankomt. Mijn broertje begint weer te springen ‘Kijk Sascha hij leeft!’ Roept hij. ‘Bedoel je deze?’ Vraag ik en loop op de slang af. ‘Sascha pas op!’ roept mijn broertje. Ik pak de slang op en gooi hem naar mijn broertje die nog harder begint te gillen maar zodra de slang op de grond valt ziet hij dat hij nep is. ‘Sascha dat is gemeen!’ roept hij. ‘Jij begon’ zeg ik en loop trots op mijn grap weer naar binnen.

De volgende ochtend word ik gewekt door mijn broertje die wild staat te springen rond mijn bed. ‘Mitchel rot op!’ Roep ik terwijl ik me omdraai. ‘Sascha! Mama en papa hebben een cadeau voor je! Het is heeeeeel groot!’ Brult mijn broertje in mijn oor. ‘Ja, ja ik kom relax’ zeg ik en rek me uit. ‘Schiet nou op’ roept mijn broertje. ‘Waarom wil je zo graag dat ik mijn cadeau uitpak?’ Vraag ik. Nu wordt mijn broertje stil; ‘Nou…eh… er is ook een heel groot cadeau voor mij en ik mag het alleen tegelijk met jou uitpakken’ zegt mijn broertje veel rustiger dan 5 minuten geleden. ‘Haha, dat is het’ lach ik. Even later loop ik samen met mijn broertje naar beneden. Beneden in de huiskamer staan twee grote dozen met twee grote strikken. Om mijn cadeau zit een grote rode strik om mijn broertje cadeau zit een grote blauwe strik. Mijn broertje holt meteen naar zijn cadeau en gaat er op zijn hurken voor zitten. ‘Sascha schiet op!’ Roept mijn broertje. Ik loop naar mijn cadeau toe en ga er naast zitten. ‘Klaar voor de start is af!’ Roept mij vader. Mijn broertje scheurt meteen de strik eraf en scheurt de kartonnen doos open. Als mijn broertje zijn cadeau open heeft begint hij hard te gillen ‘AAAAH dankje pap dankje mam!’ Roept hij en omhelst mijn ouders. Nu word ik ook nieuwsgierig naar mijn cadeau. Voorzichtig haal ik de strik eraf en maak de doos open. Verbaasd kijk ik naar de inhoud van mijn cadeau, ik had wat bijzonders verwacht maar dit had ik nooit verwacht.

en?

Relien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 19:11

Oeeh heb geleik gelezen Wil wten wat er in het kadotje zit is echt spannend nu

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 19:17

Geweldig!!MEER!!!!!

x_amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-06 19:20

dankjullie ik weet bijna zeker dat ik het nieuwe stuk vanavond niet af krijg maar k hoop dat morgen avond het nieuwe deel er weer op staat

gerlienke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 20:07

weer een mooi stuk;), ik wil weten wat er in het pakje zit

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 20:14

Zit er een paard in?
Lijkt me stug een paard kan je eignelikj neit inpakken.

Karin_deB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 21:28

Ben nieuw in dit topic, maar vindt je verhaal heel goed..Ben heel benieuwd naar het cadeau!

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 22:17

Meer meer meer !!!
Wat krijgt ze nu?
Een paard in een doos? Nee toch?!

Mooi .

x_amber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-06 22:39

ik kan er wel een prijsvraag van maken; wat is het cadeau?

Relien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:16

Een nieuwe computer,,

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:42

weer een erg leuk stukje hoor , ik ben ook benieuwd wat ze krijgt als cadeau.