Wow, alweer een hele hoop bewerkingen erbij. Leuk dat dit topic zo aanslaat 
Sandertjuh: super
Jij beheerst het kloonknopje heel goed
Verder niks aan toe te voegen eigenlijk!
Kaia: mooi, maar blijft opletten als je uitknipt, hier en daar zie ik nog witte randjes, verder is alles al wel gezegd 
Eve_lien: zoals al gezegd, stukken beter
Wel jammer idd dat je stukjes manen ingekleurd hebt, foutje moet kunnen
Otje_Merlot: het is een goede poging, maar ik denk dat je téveel gedaan hebt. Ik zou het iets minder donker doen en de letters een kleurtje ofzo geven. Maar ga vooral verder met experimenteren, je bent goed op weg 
Kokomo: het is leuk, maar ik vind het minder mooi dan de vorige. Nu ziet het er echt bewerkt uit en lijken de manen niet meer natuurlijk. Randje oid zou denk ik wel leuk zijn 
Talisa schreef:En Wineds, klopt het vormt geen geheel. Maar moet dat dan? Misschien had ik een filtertje over het paard heen moeten gooien, maar vond 'm zo ook wel leuk eigenlijk.
Niks moet
Maar als ik erna kijk, dan zie ik een achtergrond en een pony en niet echt één bewerking, snap je? Misschien is een filter er overheen wel wat mooier, ik zou zeggen, probeer eens wat uit 
@ Nevony: hangt er vanaf of je vader toegang heeft tot jou mappen. Het programma verwijderd niet automatisch, dat moet je handmatig doen.