[Centraal] Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewerken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eve_lien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:57

Zooo.
In plaats van latijn leren heb ik me weer uitgeleefd.
Hij wil niet uploaden.. stom ding.
Dan maar ergens anders..

Afbeelding

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:14

Deze is stukken beter evelien

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:15

ja idd

Colorado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:19

ik heb ook maar wat geknutsled maar nu moet ik snel gaan leren anders krijg ik problemen :

Afbeelding

en wat vinden jullie ervan?

dit is mijn eerste serieuse zeg maar en ik heb best veel uitgeprobeert(weet niet meer wat allemaal)
Laatst bijgewerkt door Colorado op 22-01-06 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

cp112

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:20

@ Eve_lien. je bent de 1e die het paard heeft "gespiegeld":P. ik vindt hem erg mooi. iig beter dan je vorige. het touw is mooi weggewerkt. en het paard 'springt" er mooi uit. alleen zit bij het halster(dat flapje) een paar dingetjes groen ernaast ofzo. naja dat zal wel gewoon foutje zijn. ik heb er eigenlijk helemaal niks op aan te merken. ik vindt het mooi. niet te veel gedoe, precies goed.

Eve_lien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:26

Nu je het zegt. Dat halster..
Heb niet zoveel anders gedaan, wat betreft die vorige bewerking.
Alleen gespiegeld en die dingen erbij gezet.
Kan je zien wat een verschil dat maakt..
En mja, niet teveel poespas. Normaal bewerkte ik paarden altijd met drie layers eronder, tekst, veel kleur.
Dacht; doe het eens anders.

Kokomo

Re: [Centraal] Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 00:00

Kon niet laten om ook nog de fotoversie te plaatsen, als het moet kan err nog een randje om.
Afbeelding

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 13:09

@Sabdertjuh: Die vind ik erg leuk, maar ikm denk dat het nog leuker was geweest als je ook een kadertjke om je bewerking had gezet!!!!
@Otje_merlot: Leuwk!! Maar wel wat donker, misschien had je het paard gewoon in kleur moeten laten en dan alleen bij de [plekken waar het licht erin valt lichter!!!!

@Iedereen: Als ik psp (de proefversie) download op mijn vaders pc en ik plaats hem in mijn eigen map, komt hij er dan achter? En na die 60 dagen is het dan gewoon helemaal weg?

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 14:20

Wow, alweer een hele hoop bewerkingen erbij. Leuk dat dit topic zo aanslaat

Sandertjuh: super Jij beheerst het kloonknopje heel goed Verder niks aan toe te voegen eigenlijk!

Kaia: mooi, maar blijft opletten als je uitknipt, hier en daar zie ik nog witte randjes, verder is alles al wel gezegd

Eve_lien: zoals al gezegd, stukken beter Wel jammer idd dat je stukjes manen ingekleurd hebt, foutje moet kunnen

Otje_Merlot: het is een goede poging, maar ik denk dat je téveel gedaan hebt. Ik zou het iets minder donker doen en de letters een kleurtje ofzo geven. Maar ga vooral verder met experimenteren, je bent goed op weg

Kokomo: het is leuk, maar ik vind het minder mooi dan de vorige. Nu ziet het er echt bewerkt uit en lijken de manen niet meer natuurlijk. Randje oid zou denk ik wel leuk zijn

Talisa schreef:
En Wineds, klopt het vormt geen geheel. Maar moet dat dan? Misschien had ik een filtertje over het paard heen moeten gooien, maar vond 'm zo ook wel leuk eigenlijk.

Niks moet Maar als ik erna kijk, dan zie ik een achtergrond en een pony en niet echt één bewerking, snap je? Misschien is een filter er overheen wel wat mooier, ik zou zeggen, probeer eens wat uit

@ Nevony: hangt er vanaf of je vader toegang heeft tot jou mappen. Het programma verwijderd niet automatisch, dat moet je handmatig doen.

cp112

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 15:01

@Nevony. na 60 dagen wil het niet meer opstarten. als je het dan aanklikt zegtie dat je proefversie verlopen is. dan kun je het er dus afhalen.

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 15:40

oo oke, dan wacht ik wel even to tmijn eigen pc weer gemaakt is

Colorado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 17:41

ik snap niet hoe je van die dingen weg kan werken ?

Colorado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:00

ik heb er nog maar eens een gemaakt :
Afbeelding
Persoonlijk vindt ik die vorige van mijzelf leuker maar deze is heel erg anders en ook wel leuk

mijne heb ik nog 17 dagen

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:21

oow dan heb ik die van mij (op de keduke pc waar ik niet op kan)ook nog 17 dagen.

Op de pc van mijn vader zit echt niets behalev paint en dus heb ik vanuit daar maar wat geknutseld, hij is nog est wel gelukt hoorw, mara verwachjt geen wonderen

even uploaden hoor

*wacht op het uploaden wat echt spr lang duurt*

Afbeelding

en........ daar issie, tips en commentaar zijn welkom, maar houd reekning met mijn gebrekkige programma

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:23

@Otje_merlot hoe do eje die ster letters????

Ik snap dat dat niet gaat in paint maar opde andere (keduke) pc heb ik psp proefversie

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:44

Weet iemand waar je PSP 8 kan downloaden?
Ik wil namelijk graag hier aan meedoen maar PSP 9 doet het niet meer

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 18:56

Vandaag had ik een klein beetje inspi, dit is het resultaat:
Afbeelding

Afbeelding
Is ie mooier in zwart-wit of in sepia? En ja, ik heb het Infrared Film filter weer gebruikt, maar het past gewoon

Otje_Merlot: hij is leuk en mooi gemaakt. Zelf vind ik het te fel (oh, het is ook nooit goed bij mij ), maar dat is wel weer persoonlijk

Nevony: je kan duidelijk merken dat het met paint is gemaakt, jammer eigenlijk. Zonde dat de rand stukjes over haar gezicht heenvallen. Het lettertype is ook gewoontjes, maar er zit natuurlijk ook niet veel meer in paint. Voor een paint bewerking is ie goed gelukt

@ gaska: ik heb geen idee, sorry, misschien ff googlen?

cp112

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:13

@ Otje_merlot. idd wat Wineds al zei een beetje vel. en niet egt veel mee gedaan.

@Nevony. ik vindt het nog best mooi gelukt, te bedenken dat je dat in paint hebt gedaan. verder ga ik mee met wat Wineds zei.

@Wineds. ik vind de 2e mooier. bij het zwart/wit valt het paardje een beetje erg weg in de ahctergrond. dat is bij de 2e ook nog wel zo maar iets minder. die roos van de achtergrond komt er net iets teveel doorheen.

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:19

Bij google heb ik al gezocht(niet goed maar ach)
Nu ben ik Corel Paint Shop Pro X aan het downloaden Hopen dat die het doet

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:30

@Gaska: Vertel je me even hoe die is? Kan ik hem misschien ook downloaden

@wineds: Ik vind de zzwarte mooier, net of het heel erg stormachtig is, overigens vidn ik dat de roos te veel opvalt!

en over mijn eigen bewerking: iedereen bedankt voorde reacties, als ik mijn eigen pc weer he zal ik eens kijken wat ik er met photo filtre vanm kan maken

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:38

Ik krijg op eens een paar ingevingen (Heb ik anders nooit )

Misschien is het leuk als iedereen er bij schrijft in welk bewerkings programma hij het gemaakt heeft

en nog een vraagje: Op basis van wat kiezne jullie de nieuwe foto uit? 1 van de bewerkers dus? Maar die die jullie (wie is jullie???? wineds en....) het mooist vinden of zo? 8Ziet haar kanzen vliegen * Dat snap ik nog niet helemaal (heb beetje trage hersens Maarja)

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 19:43

Bedankt voor de reacties Ik ga nog proberen om iets aan de roos te doen

BTW, ik heb Corel Paint Shop Pro X, bevalt prima, knopjes en dergelijke zitten af en toe wel wat anders dan bij PSP 9, maar zoals je ziet in mijn vorige post kun je er heel wat mee doen. Enige grote nadeel van dit programma vind ik het kloon-knopje, dat is echt een *piep* ding waar ik constant ruzie mee heb

Nevony schreef:
Misschien is het leuk als iedereen er bij schrijft in welk bewerkings programma hij het gemaakt heeft

Ik denk dat het hier voornamelijk zij is

En over de foto voor de nieuwe ronde: eigenlijk wordt dit denk ik geheel willekeurig gekozen, misschien ga ik zelfs wel lootjes trekken ofzo Maar het wordt iig een foto van iemand die nu in dit topic een bewerking heeft gemaakt De 'jullie' zijn trouwens ik (Wineds) en cp112.

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 20:06

nou als jullie willen weten met wat ik 't gemaakt heb Ulead Photo Express 4.0 zoiets normaal doe ik t met microsoft photo premium 10

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 20:10

Hij doet het Nu kijken of ik het snap

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 20:13

Hoe wis je dat halstertouw of iets anders?