[Centraal] Hoeveel is mijn tekening waard? Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

halibut

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:16

Ja minstens 25/30 inderdaad Silverstorm Ik blijf jouw stijl geweldig vinden, ze lijken altijd een beetje "dromerig".

Pattypaard, vooral dooroefenen Probeer wat meer op details en schaduwen te gaan letten. Prijzen zit je inderdaad goed mee denk ik zo. Alleen... je laatste paardenhoofd... is dat een oogklep ofzo? Op het eerste gezicht dacht ik dat het een enorm oog was *was wel om 1 uur snachts hoor *

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:16

haha ok. probeer ook veel te oefenen hiih t is de bedoeling ervan dat t een oogklep is.. (had kleine foto van 5 bij 9 waar een heel paard opstond en daarvan moest ik t hoofd tekenen..was ook nog zwart-wit. en heb nooit een oogklep echt goed bekeke )
Fnanne: ok, bedoel je dat 't tuig eingelijk t donker is? of hoe

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 17:14

Silverstorm; ik denk toch zeker een eurootje of 30, ik ben uberhaupt al erg fan van je, daar niet van

Fnanne

Re: [Centraal] Hoeveel is mijn tekening waard? Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 10:43

@ Pattypaard: wat ik bedoel is dat het verschil tussen tuig en paard nogal groot is. De paarden zelf zijn vrij egaal opgezet, en het tuig knalt daar ineens overheen.. Snapu?

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 16:20

jep k snap hem ik ben nu bezig aan een hele pony in draf. t gaat al een stuk beter, ook het inkleuren. k zal derop gaan letten bedankt!

_Lorette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 11:36

Ik ben weer gestopt met tekenen in opdracht, ik maak alleen de opdrachten die ik nu nog heb staan af.
Heb er gewoon te weinig tijd voor, het duurt echt abnormaal lang voor ik een tekening af heb, dat kan echt niet.
Ben ook verre van tevreden over mijn tekeningen, dus ik kan beter eerst nog even door oefenen.

Mijn laatste tekeningen waren gebouwen, het laatste paardenportret is al een hele poos geleden.

Afbeelding

Eigenlijk krijg je hier een heel verkeerd beeld van. Het is een foto van een uitgeprinte scan. (En mijn scanner is al zo geweldig... NOT)
Alles is zo... vlekkerig.

*zucht*

Edit: Vanmiddag ga ik wel wat beters regelen, dit is gewoonweg niet te 'beoordelen'.

Fantine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 17:29

nou, ik dan ook maar.. teken gewoon gratis maar teken momenteel de paarden van de manege waar ik rijd dus doe geen opdrachten.

getekend op gekorreld A4 papier met potloden van H-6B

Afbeelding (nee hij heeft geen brede borst, is een stuk buik maar weet niet hoe ik dat duidelijker kan maken)

Afbeelding

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 23:01

@Maanmeisje: zonde dat je even geen tijd hebt voor het tekenen. Ik vind je werk erg mooi (heb ook even op je webside gespiekt daar heb je mooiere voorbeelden staan vind ik ). Schat ze op minimaal 20 euro.

@Fantine: de tweede tekening is mooier dan de eerste vind ik, die is wat meer in verhouding dan de eerste. Vind het wel zonde dat je van dat grove papier gebruikt (lijkt een beetje behangpapierachtig zo op de foto), ik denk dat ze op iets fijner papier mooier uitkomen. Verder nog leker blijven oefenen. Gaat de goede kant op.

@Pattypaard: nog even blijven oefenen, ik sluit me aan bij het commentaar van Fnanne. Gaat goed zo!

@Silverstorm: tja... vind dat jij te weinig vraagt voor je tekeningen. Ik ga met de rest mee voor min. 30 euro en ik denk dat je voor sommige van je fantasietekeningen zelfs nog wel meer zou kunnen krijgen.

Poison

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 00:37

Die van mij dan?

Afbeelding

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 08:41

Woow, die is erg mooi Poison !!
Uhm, ik zou er (k ben geen kenner hoor) tussen de 20 en 30 in voor geven, als het op A4 formaat is .. (?)

Spirit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 16:04

Laat ik ook eens een paar tekeningen neerzetten. Teken eigenlijk niet voor andere mensen meer, omdat ik daar gewoon weg geen tijd voor heb. Moet ook nog veel oefenen.

Afbeelding
(ik hou het voortaan maar bij paarden )

Afbeelding

Afbeelding

pAardenMeiid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:16

Spirit: WAUW die eerste
en die laatste ook trouwens maar die is wel heel licht getekend..
ik zou zo'n 15-20 euro er voor geven?

love_urkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:20

mi gaddo prachtig 1e en 2e zeker wel rond de 30 eurie ennum die tweede vind ik niet zo super geweldig (niet dat ik het beter kan hoor maar in vergelijking met die andere ) die 2e zo`n 15 eurie

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:23

@poison: ong. 10 euro... ik vind het altijd makkelijker te beoordelen als ik minstens 2 tekeningen zie..
@spirit: 15/20 euro..!! heel mooi!!!!

pAardenMeiid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:27

ik ben ook nog steeds van plan om weer aan het tekenen te gaan, maar ik heb niks meer om te tekenen. (niks leuks)
ben alle hoefslagen en alles al langs geweest.
( * denk heel stiekem of iemand van jullie nog een leuke foto voor mij heeft * )

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 09:52

Afbeelding
na getekend van deze foto
Afbeelding
gemaakt door paoline.
mooi toch?
hoeveel zou die waard zijn?

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 10:06

@ pAardenmeiid: kijk eens bij: wie wil mijn paard tekenen (link: viewtopic.php?f=68&t=250303&start=9675) Misschien dat daar iets tussen staat. Staan genoeg foto's.

@ Poison: mooie tekening, zou alleen iets meer accent bij de neusgaten willen zien (die zijn meestal donkerder aan de binnenkant) en misschien bij de oren. Verder lijkt het op deze tekening alsof het bit heel ver in de mond hangt dus dat de mond naar achteren 'getrokken' wordt. Maar wel zoals ik al zei mooie tekening!! 10/15 euro voor A4?

@ Spirit: hele mooie tekeningen , realistisch. Min. 20 euro voor A4.

@Bugsje_loveu: Ik zou voor deze tekening alleen verzendkosten vragen. Het is een leuke tekening maar niet echt realistisch.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:53

heey spirit!! Die laatste tekening, daar heb ik een sticker van, van zo'n voskleurig mooi paardje!! Hij lijkt echt PRECIES!!!! Net als die van Poison, die lijkt ook PRECIES op zo'n plaatje uit een boek, mooi gedaan hoor, ik zou er tussen de 20 en de 30 euro voor vragen op A4 inderdaad.

Utan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 18:24

_Maanmeisje_: Ik vind je een van de betere hier in dit topic. Je tekeningen zijn heel mooi en ik denk dan ook dat je er €15+ voor kan vragen.

_Lorette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:50

Ik heb toch geen flauw idee waar ik de tekening gelaten heb!
Nu kan ik er nog steeds geen 'goede' scan van maken.

Bijna alle tekeningen op mijn site zijn zo oud dat ik ze eigenlijk moet verwijderen, ik teken nu anders.

Ik zie echt hele mooie tekeningen in dit topic, als ik tijd heb zal ik binnenkort even wat schattingen maken, al kan ik dat voor geen meter.

marjoke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:19

ellende vertelde dat ik maar eens wat meer met potlood moest gaan prutsen. Wel:
Afbeelding
Hoeveel schatten jullie deze dan? (Is wel een slechte foto.. )

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:33

ìk vind hem heel mooi, maar de verhoudingen kloppen niet, in 't begin, loopt 't hoofd te ver uit elkaar.. Maar echt hij is heel mooi Ik zou er gewoon nog iets aan werken(vooral dat dan)

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:36

ik heb er trouwens ook 1 (hij glimt bij de neus zo omdat ik er nog aan had gewerkt..) Hoe vinden juilie hem? en hoeveel zou ik er voor kunnen vragen, niet dat ik dat wil ofzo, daar ben ik nog niet aan toe, gewoon voor intresse
Afbeelding

love_urkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:47

@nikki_jimmy ik vind het hoofd wat te lang en er zit een rare bolling in de neus, maar de manen en kleurovergangen zijn heel mooi ik denk dat je er zo`n 7,50 voo rkunt vragen of iets van 10,- zoiets

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:56

Dank je, ik maak ze nu nog voor mezelf, jah de neus is erg land, maar goed, daar werk ik ook aan, ik moest 't zo uit de hand doen en de achtergroend wou ik niet vernielen, want daar ben ik lang mee bezig geweest :p