[verhaal] *Stal Michaels Beerbaum* - The story goes on!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Conny_

Re: [verhaal] *Stal Michaels Beerbaum* - The story goes on!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 20:06

volg dit verhaal, maar heeft meredith nou iets met wim?? en markus dan?? Nee, ze mag niet bij markus weg gaan

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 09:43

Geweldig dit stukje :
Citaat:
"Nou, ik dacht zelf eigenlijk dat het Checkmate was, maar ik kan me vergissen....hoezo? ik had toch gezegd dat ik hem niet reed?"
Checkmate schudde zijn manen en hinnikte. "SSsst Joey, even wachten, ik ben even in gesprek!"Meredith bleef kalm en uiterst vriendelijk. Dit maakte Kurt alleen nog bozer!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 21:35

was het topic een tijdje kwijt.
Maar gelukkig kan ik het nu weer volgen.
Nog steeds super geschreven kan me goed inleven in de personen.

alies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 22:02

Ja, ik wil even melden Ik snap best dat de berichtjes: 'heel leuk ik heb er wel 4 dagen over gedaan om het te lezen ik wil meer' super aantrekkelijk is, ik deed het zelf ook, maar ik probeer het tegen te houden, ik merk alleen dat in dit nieuwe topic WEER diezelfde berichten komen.
Het zal mij misschien ook een keer gebeuren, een bericht zonder enige belangrijke inhoud, maarja... Ik bedoel er dus niets boos mee, maar als tip!
Ik vind wel dat het verhaal goed veranderd, ik zit hier nu met de kriebels in mijn buik! Het wordt een stuk spannender! Vooral dat stukje met Wim!

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 07:48

idd alies mee eens maare je kan een GEWOONE vriend toch een GEWOONE zoen geve
*hint hint aan bonnie_fan *

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:05

Leuk geschreven, maar er zitten wel veel spelfoutjes in.. let daar wel even op of gooi de spellingscontrole eroverheen..

Wat me ook opviel is dat je na heel veel zinnen een uitroepteken zet, die eigenlijk niet op z'n plaats staat..

Verder vind ik het heel mooi geschreven, en idd Promiss.. een gewone vriend kan je toch een gewone zoen geven?

Liefs,
Miiss_Siisii

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 14:56

haha maar voor haar is het geen gewone vriend ben ik bang vind het nog steeds een goed verhaal!
oowhjaa nog een ding.. misschien kunnen we de meeste dingen beter in dehuiskamer topic zetten.. want anders word het hier zo vol (( het word namelijk weer erger (A) ))

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 20:00

Ohw super verhaal.
Wanneer komt je boek uit?
Vind ook eigenlijk niet dat ze bij Markus weg mag.
Ze zijn zo een leuk stel.
Jammer dat liefde niet te stoppen is.
Maar hoop dus dat ze bij elkaar blijven.

Schrijf zo door dus!!!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 15:10

"Oh Joey, waarom is ie zo leuk?" Meredith schudde haar hoofd en stapte afwezig een rondje door de losrijbak. Checkmate merkte maar al te goed dat zijn amazone haar hoofd er niet echt bij had en sprong ondeugend opzij. "Kun je even uitkijken alsjeblieft, droomster? je rijd me bijna van mn sokken!" Meredith keek Ludger lachend aan. "Sorry!" Ze pakte haar teugels op maat en dreef Joey aan. "Zo, Jojo! we zullen weer eens wat gaan doen!"

"Mer? je moet zo starten, hou je dat in de gaten?" Meredith knikte en lachte naar Markus. "Ja, je bent een schatje!" Markus knipoogde en Meredith maakte een sprongetje. "DAnkje Nina, wil je nog een oxertje opzetten?" Meredith lachte naar haar stalmeisje. Checkmate hinnikte en bokte. "Doe normaal joh!" Nadat ze de oxer gesprongen had liet Meredith Checkmate even ontspannen. Wim kwam op de witte Berlin naast haar rijden. "Ga je nu 1 balk afgooien?" meredith keek hem aan en bloosde."Nou..nee...liever niet, Kurt vilt me levend!" Meredith grinnikte allen al bij de gedachte!
"Je moet Mer!" "Ok!" Met een glimlach stapte ze naar de ingang van het parcours.
Checkmate snoof. Meredith groette en ging van start.
Alles ging goed, tot dat Checkmate iets dacht te zien...hij aarzelde...Meredith wist hem echter te overtuigen en hij sprong toch..."Verdomme, dat was een balk!"

Bij de uitgang van de bak stonden Kurt, Markus Nina en Wim haar op te wachten. "KUN JIJ NOU NIKS GOED DOEN??" "Als ik het belangrijk genoeg vind wel Kurt! Succes Wim!" Rustig stapte ze met Joey naar de losrijbak. "Goed je best gedaan lieverd, nu lekker naar stal!"
Meredith keer Nina en Checkmate na en liep toen naar de ingang van de bak om het parcours van Wim te bekijken. "YES!" Wim klopte Berlin op zijjn hals en knipoogde naar meredith. "Kijk schoonheid, ZO moet dat!" Meredith bloosde en liep weg.

De kleur moest even.....geen commentaar

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:02

wow, na een paar uuren leeswerk ben ik weer helemaal bij, echt een super verhaal joh! k ben benieuwd wat markus ervan zegt van dat ze ook met wim gaat als het ware, of dat hij het al weet, en het goed vind ofzo, is weer eens wat anders natuurlijk en een kleur is beter zicht baar, dus volhouden!

[size=9](alleen liever niet een felle kleur, krijg je op een gegevenmoment zere ogen van van de straling als je snapt wat ik bedoel )

alies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:07

heel mooi! *pos. opmerking* je schrijft op de 1 of andere manier niet zo haastig heel goed te volgen! en dat laatse stukje past er ook mooi bij! dat ze bloosde en wegliep, ik denk dat ik dat in het echt ook zou doen en de kleur is ook een goeie optie! valt goed op!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 21:05

Gaaf hoor!!
Go on,Go on

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 15:18

"Oh Joey, lieverd, wat is er toch allemaal aan de hand? Ik snap niks meer van mezelf. Ik hou zoveel van Markus, maar Wim...Oh Jojo! Kom, we gaan maar eens slapen, het is al laat!"
zorgvuldig sloot meredith de boxdeur en toen ze de stal uitliep kwam ze Nina tegen. "Slaap lekker Meredith, en maak je niet zo'n zorgen!" Meredith glimlachte en zuchtte:"DAt is makkelijk gezegd Nien! Het is allemaal zo verschrikkelijk verwarrend!" Nina knikte en zei: "Dat weet ik wel mer, loop anders even mee, ik hoef alleen nog hooi te voeren." Meredith knikte en liep weer mee de stal in. "Hij is ook wel heel erg leuk Mer, dat is gewoon zo!" Nina glimlachte en klopte Shutterfly op zijn hals. Meredith knikte en zuchtte:"Ik wil Markus niet kwijt Nien!" Nina schudde haar hoofd. "dat snap ik mer, dat snap ik heel goed! Maar raak nu niet in paniek gekkie, is er meer gebeurd dan die ene zoen waarover je me vertelde?" Meredith schudde haar hoofd en gaf Checkmate zijn hooi. "Maak je dan niet zo druk mer, ga slapen en win morgen met Shutterfly de Grote prijs!" Nina knipoogde en knuffelde meredith. Die zuchtte en zei:"Als dat zou kunnen.....slaap lekker Nina...en bedankt he meis!"

Slapen, wat was dat makkelijk gezegt! Meredith lag te draaien, te woelen en te denken, maar van slapen kwam erg weinig! op een gegeven moment pakte ze haar telefoon en smste ze:"Ik kan niet slapen, jij?" Vrijwel meteen kreeg ze antwoord terug. "Nee, ik zit voor mn raam regendruppeltjes te tellen!"
Meredith glimlachte, stond op, trok een trui aan en liep naar de kamer van Keri. "Maak die deur eens open muts?!" Keri opende de deur en grinnikte:"Jij word ook met de dag gekker he!" Meredith lachte:"Of we nou alletwee apart wakker liggen of gezellig zitten te kleppen, toch?" Ze ging opgerold op het bed zitten en keri pakte twee bekers thee en kwam erbij.
"Iets te knabbelen erbij?" "Nee dankje, gaat het weer een beetje met je lieverd?" Keri knikte. "Ach ja" Meredith schudde haar hoofd. "KERI?" "Ok, Mer, het gaat k lote met me! Rico heeft me behoorlijk te pakken gehad...hij heeft...." Verder kwam keri niet. Ze barstte in huilen uit en staarde naar de muur.
Meredith sloeg haar arm om haar vriendin heen en zei alleen: "Huil maar even uit lieverd, dat lucht op!" Keri snikte en kroop tegen meredith aan.
Na een tijdje vroeg meredith zachtjes:"Ker, wat is er gebeurd?" Keri snikte:"Ik....ik....ik ben zwanger!" Meredith keek keri aan en zei toen:"Maar Ker......da's toch geweldig?! je wilde het zo graag!" Keri snikte alleen. "Ker, wil Rico het niet?" Keri schudde haar hoofd. "Hij wil het wel...maar...maar toen ik hem zag met dat blonde mens, met dat kleine witte hondje....toen...toen kustte hij haar! en toen ik vroeg waar hij mee bezig was sloeg hij me zo de auto in! De hele weg naar huis heeft hij niks gezegd, maar toen ik thuis vroeg of hij iets met haar had toen sloeg hij me zomaar het hele huis door! Op een gegeven moment ben ik naar de stal gevlucht, heb Queen gepakt en ben naar jullie gekomen!" meredith gaf Keri een zakdoekje en hield haar stevig tegen zich aan. "Lieverd, heeft hij je vaker geslagen?" Keri schudde haar hoofd en huilde:"Ik wil hem niet kwijt!"
Meredith zuchtte. wat een ellende! "Ker, misschien kunnenw e samen met hem gaan praten als je wilt?" keri keek meredith aan. "wil je dat echt doen?" "Ja natuurlijk lieverd!" Keri werd rustiger en Meredith vroeg:"Hoelang ben je al zwanger?" Keri glimlachte en legde haar hand op haar buik. "2 Maanden!" Meredith knuffelde haar en zei:"GEFELICITEERD lieverd!!!!" Keri veegde haar tranen weg en glimlachte. "Maar hoe is het met jou, mer?" Meredith grinnikte. "Perfect. twee mannen om hopeloos verliefd op te worden, een bondscoach die je uitscheldt voor blonde s nol...een balk in het parcours...Ker, het gaat SUPER met me!" keri lachte schudde haar hoofd en stond op. "Thee?" "Lekker!"

"Goodmorning, beautiful girl!" Meredith draaide zich om en lachte:"Hey Wim! wat ben jij ook vroeg, het is half 7!" Wim stapte naar haar toe en liet Berlin halthouden. "Ik kon niet slapen, je hebt me een beetje uit mijn doen gebracht met die kus van je dame!"Meredith bloosde. "wil je Berlin proberen?" Meredith aarzelde maar knikte toen."ja!"
Toen ze op de machtige witte hengst zat straalde ze.
"Jullie passen bij elkaar! Prinses op het witte paard..!" "WIM! hou op gek!" Meredith grinnikte en toen ze even alter door Wim van berllin getilt werd voelde ze zich of ze zweefde...Wim hield haar even vast en toen....heel zacht....zoenden ze elkaar.....

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 16:40

wanneer komt er meer? jemoet niet stoppen als het net spannend begint te worden!!
en langere stukken lezen makkelijker door, anders zit je er net weer een beetje in, en dan is het stukje al weer afgelopen

alies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 21:52

jaa! ze houd wel aan met die Wim zeg, ik weet het ik heb laatst commentaar geplaatst over het onzinnige berichten neerzetten en heb t een poos volgehouden maar ben nu niet meer te houden moet even kwijt dat je super schrijft, sorry hoor!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 00:29

OH Ohw,dat laatste stukje...
dalijk ziet markus het??
NEEE zo mag het niet lopen!!!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 00:31

Sorry,maar Mar en Mer passen bij elkaar...
Maarjah als Rianne vleugeltjes krijgt als ze wim zelf ziet:
"Ik zie niks in Gerco hoor,Niet dat ik iets in Wim zie,maar.... "

en jah you've got right: Wim is idd een Prins op het witte paard (En wat voor paard )

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 10:44

weer een goed stuk !! alleen het moet wel goed komen hoor .. snel
idd.. volgens mij vind ze zelf wim leuk jaa .. dat dacht ik ook al ..
noujaa iig goed stuk en ga zo door !!

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 17:24

ik ben benieuwd wat markus ervan zegt van dat ze ook met wim gaat als het ware, of dat hij het al weet, en het goed vind ofzo, is weer eens wat anders natuurlijk
lijkt me ook wel grappig opzich

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 17:55

Ik betwijfel het of zij het nog samen uithouden of dat mer voor Wim kiest...

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 18:05

nou wilden we dit topic "schoon" houden. .en dan komen er weer reacties die niets te maken hebben met opbouwende kritiek.
jongens, denk aan het HK topic !

alies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 19:29

ja, maar even een opmerking het is natuurlijk niet goed dat ze met een ander gaat!! maar ze kan toch ook met Wim gelukkig worden je past bij elkaar of je past niet bij elkaar als ik op 2 mensen verliefd was of van ze hou, zou ik t ook heel moeilijk vinden om te kiezen! misschien is dat zoenen een proefje om te kijken wie ze het leukst vindt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 18:43

slotje gezien het gebrek aan woorden en de reacties die niet aan de afspraken voldoen. Een aanvulling van tenminste 1500 woorden kan per TeM gemeld worden.