Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
noekiejj schreef:okeej...nee ik vroeg maar even af! Rustig aan!
zal voortaan een beetje sneller.. maar moest nodig wat opzoeken van gambia:P
speedylover schreef:okej dan! ik w8, duurt het nog erg lang dan? kmoet morge naar school he, kmoet er heeel vroeg uit, me beesies hebbe ete nodig, ze zijn ziek
patries_kjp schreef:hmm, vind het jammer dat deze wending in het verhaal komt...
het maakt zo onwijs onwerkelijk..

"
__Meerol__ schreef:het is allemaal zo etzelfde, "pas op, ik pak je!"
verzin eens iets nieuws! wees origineel!
__Meerol__ schreef:het is allemaal zo etzelfde, "pas op, ik pak je!"
verzin eens iets nieuws! wees origineel!
0OMeryltjuOo schreef:_meerol_ wat schrijf je toch weer aardige reacties![]()
ik vind het wel een leuk verhaal, maar soms een beetje on echt!
spijkers slaan in een rug:O dat lijkt me een hele on aardige vriendin![]()
maar verder echt en superverhaal!
zo wou ik de draai een beetje geven.. maar als jullie zeggen vergeet dit stuk gewoon verder gaan zoals je bent begonnen dan wis ik dit stuk.. en maak ik het dus gewoon echt echt zegt maar zoals een normaal iemand.. maar dan ben ik wel bang dat ik doodloop want daar heb ik namelijk niet super veel fantasie meer voor...
nynke heeft 24 actie overleeft dus genoeg tijd gekregen om na te denken over mij verhaal.. alleen krijg ik het idee dat ik dat stuk beter kan wissen voor sommigen omdat ze de draai een beetje te onwerkelijk vinden.. dat is wat ik bij deze ook ga doen
nynke19 schreef::D nynke heeft 24 actie overleeft dus genoeg tijd gekregen om na te denken over mij verhaal.. alleen krijg ik het idee dat ik dat stuk beter kan wissen voor sommigen omdat ze de draai een beetje te onwerkelijk vinden.. dat is wat ik bij deze ook ga doen
... ik vond het verhaal ook niet meer zo leuk omdat het on echt werd!