[Verhaal] Spannend: !!! Het is te laat!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

speedylover

Re: [Verhaal] Spannend: !!! Het is te laat!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 21:09

okej dan! ik w8, duurt het nog erg lang dan? kmoet morge naar school he, kmoet er heeel vroeg uit, me beesies hebbe ete nodig, ze zijn ziek

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 21:11

Ze stormde naar de jongen schreeuwde dat hij weer moest gaan zitten.. ze greep de mes opnieuw en voelde hoeveel macht ze had.. maar nu moet ze wel overtuigend overkomen.. Jantine schreeuwde Cleo!! Luister Jantine.. 1 leven maar.. 1 leven voor alles wat hij gedaan heeft wil ik wel zitten in de gevangenis.!! De jongen ontblootte zijn tanden.. en grinnikte.. ,'' hoe voelt het nu schatje.. om zoveel macht te hebben? proef je het.. voelt het alsof je bloed de verkeerde kant op stroomt? Cleo schreeuwde dat hij zijn mond moest houden.. en dreigde nu zodanig met het mes.. dat de lach van de jongen nog breder werd.. WAT LACH JE NOU schreeuwde Cleo.de jongen grinninkte een tweede maal... Ik wil dat je me steekt.. eerst in me been.. om alvast te oefenen... Cleo keek een beetje beduusd.. maar moest haar angst eens aan de kant zetten.. en liep naar de jongen toe.. De jongen bleef vervolgens rustig zitten. Met die enge glimlach op zijn gezicht.. Jantine stond nog verschrikt in de deuropening.. en hoopte dat Cleo de juiste beslissingen nam.. NU schreeuwde hij.. NU steken.. Cleo schrok zo dat ze hem met een slag stak.. ze deinste achteruit en viel vervolgens achterover.. de jongen gaf een kreet van pijn.. En keek met een snelle en felle blik richting Cleo... HOE voelde dat CLEO!! Lekker he!! Cleo krabbelde overeind.. en ze voelde dat ze wat duizelig werd... Nu midden in het hart schatje.. er midden in.. NEE schreeuwde Jantine.. Alsjeblieft niet doen... Cleo... op dat moment aarzelde Cleo.. geen moment... en stak hem nog een keer... Midden in het hart... Weer deinste ze achterover.. nu met haar hoofd tegen de tafel.. ze was bewusteloos.. Jantine schreeeuwde!! Wat gebeurd er!! snikte ze.. Het duurde niet langer als twee minuten en de jongen was heen gegaan... Jantine keek nog even met een angstige blik naar de jongen.. en zag hoe zijn middenrif als het ware aan het verdwijnen was.. Ze kon nog maar net op de tijd de andere kant op kijken.. om niet te kokhalzen.. Jantine zakte door haar knieen.. en probeerde Cleo bij zinnen te brengen.. CLEO wakker worden we moeten hier weg.. Nu!! Cleo brabbelde wat.. en kwam vervolgens rustig overeind.. Ze keek Jantine met een felle blik aan.. Cleo? waarom kijk je ze raar.. Cleo probeerde wat te zeggen maar het leek net of kwam er lucht uit.. Ze greep naar haar keel.. en keek Jantine met een gemene blik aan.. Ze probeerde Jantine duidelijk te maken dat ze niet wist wat er aan de hand was.. Ik denk dat het door de klap komt zei Jantine.. Maar je moet nu meegaan!! Sta op!!! Jantine krabbelde overeind.. en probeerde handgebaard duidelijk te maken dat ze de sleutel niet hadden.. Cleo liep naar de jongen.. keek hem met een gemeen lachje aan.. en klauterde in alle zakken die de jongen had.. en met alle geluk van dien zat het belangrijkste erin.. de sleutel... Jantine staakte een kreet van opluchting en beveelde Cleo zo snel als ze kon die deur open te maken.. Cleo deed wat haar gevraagd werd en ze stomelde alletwee naar buiten.. Een kreet van opluchting kwam te boven...Nu zo snel mogelijk naar de politie popelde Jantine!! NEE schreeuwde Cleo.. NEE.. Jantine schrok van de vreemde stem die Cleo had.. en vroeg haar of alles nog wel goed was.. Cleo lachte.. en zei vervolgens niks...
Onderweg was het akelig stil.. En jantine haalde van alles door haar hoofd.. zo was ze erachter gekomen dat Cleo zich nogal vreemd aan het gedragen was... ,'' Cleo? ik vraag het je nogmaals.. Voel je je wel helemaal lekker? Cleo knikte.. Ja tuurlijk.. ik voel me prima.. Heerlijk!! .. Jantine voelde een rare sfeer om hun tween.. en besloot gewoon een beetje te kalmeren.. Jantine? zullen we een spelletje doen.. SPELLETJE snauwde Jantine het is je echt in je BOL geslagen he!! Hoe haal je het in je hoofd om nu even gezellig een spelletje te gaan doen.. Nou stamelde Cleo ik dacht even wat afleiding.. Jantine heeft in haar hele leven raar kunnen kijken maar nu sloeg het toch alles.. Voordat ze wat wou zeggen werd ze onderbroken door Cleo.. ,''Luister jij loopt voorop.. ik verstop me en probeer jou in alle stilte te zoeken.. terwijl jij loopt weet ik niet waar jij bent.. Uhuh ja nog gekker mij hier alleen laten lopen!! Ik denk het niet Cleo.. Toe nou ik heb gelezen dat dit spel ontspannend werkt... In alle vertrouwen knikte Jantine ja... Cleo lachte.. draaide zich om.. en in de tussentijd dat Jantine wegliep.. was Cleo al in het park verstopt.. Jantine wou het niet laten merken maar voelde dat de adreline door haar lichaam aan het stromen was.. en dat bevende knieen nu tot orde waren gekomen... Ze liep door.. en bij elk geratsel schrok ze zich wezenloos.. er leken uit elke hoeken stemmen te komen.. om gek van te worden.. Na een paar minuten vond ze het spelletje niet meer ontspannend en besloot haar te roepen.. Het was donker en het enige wat ze wou was naar huis.. Het was doodstil.. Jantine liep nog sneller.. ,''Cleo kom nou ik vind het niet leuk meer!!,'' Je moet nu komen!! Het begint te regenen.. en toen dat gezegd was.. hoorde ze de eerste regendruppetjes al vallen.. Jantine.. was een zacht gefluister... Het leek of de naam als een geest langs de oren van Jantine sisde... CLEO alsjeblieft.. na eeen paar meter verder had Jantine het gevoel dat er voetstappen heeel dicht bij haar in de buurt kwam.. In een oogwenk keek ze om.. Niemand.. Nogmaal schreeeuwde ze.. CLEO.. ze was bang nu.. waar kan ze nou wezen jammerde ze.. Na een minuut weer die voetstappen.. En opeens.. HEBBES schreeuwde Cleo met een oordverdovende stem.. Had je niet gedacht he vriendinnetje van me!! ,'' Cleo laat me los je doet me pijn.. .Cleo aarzelde geen moment pakte een touw.. en bond het om haar middel.. Ze had 9 eieren timmerde het op haar hoofd.. gooide Jantine met een wrede greep op de grond.. en sloeg zonder pardon 7 spijkers in haar rug.. Het enige wat Jantine kon doen was het vastgrijpen van Cleo's keel.. maar mocht niet baten.. Angst was overheersend. en het werd zwart.. Cleo buigde over het lichaam heen.. keek in de richting van de lucht en lachte.. Keihard.. ze had macht.. en deze macht heeft ze nog nooit geproefd.. ,'' JE BENT VAN MIJ.. snauterde ze..

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 21:12

In iedere geval weer een begin!! hoop dat het wat wordt.. moet me fantasie enorm op hol laten slaan zeg.. en ja ik moest ook nog dringend aan school werken:P whahah en je paardjes ziek.. aaaj geef ze een appeltje!!

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 21:14

noekiejj schreef:
okeej...nee ik vroeg maar even af! Rustig aan!

IK begrijp je volkomen sorry zal voortaan een beetje sneller.. maar moest nodig wat opzoeken van gambia:P

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 21:21

maakt niet uit hoor tis iig een leuk stukje;)

speedylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 21:22

zal ik doen... maar, brrrrrr wat mega spannend zeg! word gewoon spooky, freaky en eng!!! is ze bezete door die gozer die nu dood is ofzo??? morge kom ik kijke of er weer een nieuw stuk is, kan nie w88!!

dootjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 21:24

whaaaa weer spannend

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 21:25

wooow nu word t echt vaag apart..enge cleo aaaaaah
goed stuk hoor

lolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 21:31

whaaaaaaaa jeetje wat een draai ineens
wel een gave draai

dootjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 21:46

speedylover schreef:
okej dan! ik w8, duurt het nog erg lang dan? kmoet morge naar school he, kmoet er heeel vroeg uit, me beesies hebbe ete nodig, ze zijn ziek

sterkte ermee

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 22:41

hmm, vind het jammer dat deze wending in het verhaal komt...
het maakt zo onwijs onwerkelijk..

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 22:45

patries_kjp schreef:
hmm, vind het jammer dat deze wending in het verhaal komt...
het maakt zo onwijs onwerkelijk..

het was daarom ook fantasie en thriller.. althans hoop k dat ik er nog wat van kan maken hea

dootjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 09:06

waarom onwijs onwerkelijk dat mens ken toch knettergek zijn geworden

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 18:05

Hmm,.. had zo 'n stuk niet echt verwacht,.. maar het is wel goed,..
Moet er even aan wennen,.

__Meerol__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 19:49

het is allemaal zo etzelfde, "pas op, ik pak je! "
verzin eens iets nieuws! wees origineel!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 19:54

Ik vind het eng..
en een beetje raar eigenlijk, je slaat toch geen spijkers in de rug van je vriendin..

dootjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:11

__Meerol__ schreef:

als je het saai begint te worden help je haar toch wat nieuws te bedenken kom op heey weet je hoe moeilijk het is lees je het toch niet

speedylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:18

wanneer komt er een nieuw stuk, kw8!

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 21:35

__Meerol__ schreef:

Uuhm laten we een beetje bij de zinnen blijven.. ik heb respect voor je zegje.. maar dit is de eerste keer in me hele leven dat ik probeer een verhaal te maken.. en tja het is te proberen.. ik heb er blijbaar volgens jou niet genoeg feeling voor.. maar goed zal het onthouden

Meryl_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:52

_meerol_ wat schrijf je toch weer aardige reacties
ik vind het wel een leuk verhaal, maar soms een beetje on echt!
spijkers slaan in een rug:O dat lijkt me een hele on aardige vriendin
maar verder echt en superverhaal!

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 15:52

0OMeryltjuOo schreef:
_meerol_ wat schrijf je toch weer aardige reacties
ik vind het wel een leuk verhaal, maar soms een beetje on echt!
spijkers slaan in een rug:O dat lijkt me een hele on aardige vriendin
maar verder echt en superverhaal!

gheheh thanks! maar das ook de reden van een fantasie......als ik geen fantasie kan verzinnen dan loop ik dood.. en de term is... fantasie.. spannend.. dus je moet het bezien als een boek waar een vampier in komt.. super onecht maar het kan wel spannend zijn.. en om alvast een beetje te verklappen... was het de bedoeling dat ik het verhaal een hele andere draai ging geven... het heeft te maken met nu.. en het heeft te maken met magie.. die jongen had een doel om al die moorden te plegen.. t zit in zijn gene.. hij kan niet anders.. nu hij gedood is door CLeo. bezit zei enorme krachten.. en waar komen die vandaan....... zo wou ik de draai een beetje geven.. maar als jullie zeggen vergeet dit stuk gewoon verder gaan zoals je bent begonnen dan wis ik dit stuk.. en maak ik het dus gewoon echt echt zegt maar zoals een normaal iemand.. maar dan ben ik wel bang dat ik doodloop want daar heb ik namelijk niet super veel fantasie meer voor...

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 22:31

nynke heeft 24 actie overleeft dus genoeg tijd gekregen om na te denken over mij verhaal.. alleen krijg ik het idee dat ik dat stuk beter kan wissen voor sommigen omdat ze de draai een beetje te onwerkelijk vinden.. dat is wat ik bij deze ook ga doen

speedylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 13:29

wrom kome er geen nieuwe stukjes meer?

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 16:51

nynke19 schreef:
:D nynke heeft 24 actie overleeft dus genoeg tijd gekregen om na te denken over mij verhaal.. alleen krijg ik het idee dat ik dat stuk beter kan wissen voor sommigen omdat ze de draai een beetje te onwerkelijk vinden.. dat is wat ik bij deze ook ga doen

Misschien geen slecht idee ... ik vond het verhaal ook niet meer zo leuk omdat het on echt werd!
xxx caatje

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 18:04

Leuk verhaal; alleen soms wat warrig om te lezen..
Meer leestekens gebruiken. Jammer dat de zinnen vooral worden afgesloten met alleen maar uitroeptekens of punten...
Maar wel goed verhaal