Pebblesje schreef:"Weer zo`n warme dag!" roept Nicky blij en rent in dr bikini de tuin in, en stapt midden in een hondendrol: "AAAAAAAAHHH GATVER" en rent weer net zo hard naar binnen om dr voet schoon te maken. Ik verzuip zowat van het lachen in ons opblaasbare zwembadje die vlak naast de drol staat. "Ruim je de drol ook meteen ff op" vraag ik haar, "Dat hoeft niet meer" zegt ze terug....
Eindelijk zit ook Nicky in het badje, spelend met haar badeend, lurkend aan haar rietje met Passie.
"schijtwijf" scheld ik Suus uit, die een emmer water over mn hoofd gooit. Ik gooi mn glas Passie leeg over haar peperdure Frankie B minibikini en duik het grote zwembad in. "Stik maar in je pierebadje!" gil ik lachend naar haar. De postbode komt het pad oplopen en gluurt stiekem onze kant op. Suus kijkt zo uitdagend mogelijk zijn kant op. "ooh, mijn bikini is zo...nat!" zegt ze zo tragisch mogelijk.
Als de man net even de andere kant op kijkt roep ik heel hard: "OH MY GOD wat ben jíj LELIJK!!" en duik onder.
Lol.