[Verhaal] Dagboek van een Blondje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Verhaal] Dagboek van een Blondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 17:13

Pebblesje schreef:
"Weer zo`n warme dag!" roept Nicky blij en rent in dr bikini de tuin in, en stapt midden in een hondendrol: "AAAAAAAAHHH GATVER" en rent weer net zo hard naar binnen om dr voet schoon te maken. Ik verzuip zowat van het lachen in ons opblaasbare zwembadje die vlak naast de drol staat. "Ruim je de drol ook meteen ff op" vraag ik haar, "Dat hoeft niet meer" zegt ze terug....
Eindelijk zit ook Nicky in het badje, spelend met haar badeend, lurkend aan haar rietje met Passie.

"schijtwijf" scheld ik Suus uit, die een emmer water over mn hoofd gooit. Ik gooi mn glas Passie leeg over haar peperdure Frankie B minibikini en duik het grote zwembad in. "Stik maar in je pierebadje!" gil ik lachend naar haar. De postbode komt het pad oplopen en gluurt stiekem onze kant op. Suus kijkt zo uitdagend mogelijk zijn kant op. "ooh, mijn bikini is zo...nat!" zegt ze zo tragisch mogelijk.
Als de man net even de andere kant op kijkt roep ik heel hard: "OH MY GOD wat ben jíj LELIJK!!" en duik onder.
Lol.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 17:34

we zijn op dreef, er zit nog een vervolg aan te komen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 17:39

Pebblesje schreef:
"Wie is je baas?" vraagt Nicky als ze weer boven komt. "hoezo" vraagt de postbode, "Nou, ik wil een lekkere postbode" en duikt snel weer onder. Proestend van het lachen draai ik me om en duik snel het water in. Dan gaat de telefoon "het is Bertje" roep ik en neem snel op: "Ja geile vent van me" waarop een lange lachsessie volgt. "We zijn aan het zwemmen, kom je ook??" schreeuwd Nicky er doorheen. "Hahaha nou daar kan ik geen nee tegen zeggen"
Even later staat daar een lekkere hunk in een ballenknijper, Nicky kan zich moeilijk inhouden en mompeld iets van "hé er ligt geld op de bodem" en duikt onder water, wat ik niet echt slim vind Nicky kennende(vergeten adem in te houden of vergeten dat je niet onder water kan ademen ed Knipoog) dus ik sleur haar weer omhoog.

"AUW!!" Dat stomme kreng sleurt me aan mn nek omhoog. "Oh sorry, ik dacht dat het je arm was!" roept Suus verschrikt. "Sjee jij bent ook echt dom he" mompel ik, terwijl Bert dubbel ligt van het lachen. "Wat jij!"schreeuwt Suus en gooit een strandbal naar hem. Hartstikke scheel natuurlijk, vijf meter mis ofzo. "Dom blondje" scheld Bert haar uit. Nouja, schelden, hahaha.
Het begint te schemeren en ik doe de spotlights boven het zwembad aan. (....ik vraag me af waar deze schakelaar voor is...)
"weetje....ik heb zin in een appel" zegt Suus. Zij met haar appel verslaving... Rolleyes "oja? Weet je waar ik zin in heb........" zeg ik. "Roarrrrrrrrrrrrrrr" zegt Bert. "Nee effe niet in jou, in aardbeien!" roep ik terwijl Suus en ik een wedstrijdje wie-het-eerst-in-de-keuken-is doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 17:58

pebblesje schreef:
Natuurlijk pleurt Nicky weer over de drempel en pleur ik weer over haar heen. "Jeetje Nicky die drempel zit er al zolang wij hier wonen" "Hoelang wonen wij hier dan?" vraagt Nicky "Euh, waar staan de aardbeien dan??" vraag ik snel". "Vergeet de slagroom niet" roept Bert naar binnen. "jaa daag, dat spelletje ken ik" zeg ik en samen met Nicky vreet we snel de spuitbus met slagroom op.
Als we weer naar buiten lopen(helemaal besmeurd met slagroom) ligt Bert op Nicky`s strandstoel(zeg maar...) "WTF, ga van mijn stoel af" voor hij er zelf af kan klimmen pleurt Nicky de stoel om. "Aaah, domme doos, waaar was dat goed voor" "nou blondjes zijn niet alleen dom en mooi maar ook sterk"

Dat van die ballenknijper was echt gel*l hoor, zo iemand komt ons zwembad niet in.
"Hee sletteslak..bak. whatever. Zet eens muziek op?"
Suus rent naar de stereo en zet m aan.... "Shakiraaa, woehoeee" gilt ze en flikkert in het zwembad. Alleen haar zonnebril komt naar boven drijven. "Eindelijk!!" zucht Bert, en opent zijn armen. "ehh en Suus dan?" twijfel ik. "Ze heeft haar zwemdiploma nog niet weetje" lach ik en duik het zwembad in. Wat denkt 'ie nou, zo makkelijk laat ik mij neit vangen...

De volgende dag besluiten we naar het strand te gaan. Als we onze tientallen bikinis hebben doorgespit gaan we op weg, hup dak van de auto open en woeiiiii!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 17:59

niemand die dit nog leest whahaha maar who cares wij hebben de grootste lol Tong uitsteken

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 18:01

WHAhahahaahahaha ik kom echt niet meer bij zelf Tong uitsteken

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 18:02

Hahahaha.
Okeee. meer?

Natrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 18:03

haha jahwel ik lees het Haha! Haha! Haha! Haha!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 18:06

jaaa whaha we zijn druk bezig vanavond met schrijven! we hebben heel veel inspiratie Clown

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 18:41

heb het ook weer bij gelezen.

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 18:43

Ik lees ook en het is verrekte lollig Tong uitsteken

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 19:07

iedereen leest weer bij Tong uitsteken duhhh

Koblenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 19:10

jaaa ik lees het ook. wil meeeeer!!!!!:D

Dydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 19:51

TjeeZ Tong uitsteken .. kunnen jullie niet door schrijven ? Schijnheilig

Meikevdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 03:23

hahaha...'' ik dacht dat het je arm was ''

Haha! Haha!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 13:42

OMG dit is echt té melig Haha!
* wil nog meeerrr *

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 17:11

Ben blij dat jullie het nog steeds leuk vinden Tong uitsteken
Er word gewerkt aan het volgende deel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 17:40

aan alle mensen die dit lezen: jullie hebben écht rare humor. Hahaa Tong uitsteken Hm nou ben bezig met schrijven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 17:59

pebblesje schreef:
euh ja we zitten echt alleen in onze bikini in de auto en we krijgen nogal rare blikken van mede weggebruikers(duurde even voor ik op dat woord kwam). Ik stik van de zenuwen want, je raad het al, Nicky rijd. Ze heeft nog niet zolang haar rijbewijs terug gekregen en ja het is nou eenmaal haar auto *zucht*
Ze let totaal niet op het verkeer en zit alleen maar te kijken naar lekkere gozers: "Wow das een lekkere vent!" schreeuwt ze zowat tegen mij(met het dak open).

We hebben super veel lol in de auto, als er een politie motor naast ons komt rijden, die ons naar de kant vand e weg stuurt. Degene die erop zit gaat voor ons stilstaan en stapt af. Terwijl de helm afgedaan word zien we het al..het is helemaal mis.. het is een vrouw.. Slijmen werkt dus niet. "Hebben wij te hard gereden?" zegt ze streng tegen ons. "Dat weet ik toch niet, of jullie te hard hebben gereden.." zeg ik. Ze denkt dat ik het als grapje bedoel, (ik snapte m echt niet?) en lacht sarcastisch. "Je hebt te hard gereden en jullie zien eruit als prutsmutsen!" zegt ze veel te hard, haar toon staat me echt niet aan. "Ja en jij ziet eruit als een ouwe vent in een kantoorpak, ieder zn eigen smaak" zegt Suus tegen de politiemevrouw. "Stomme trut" zeg ik tegen Suusie. Ik vind het een domme opmerking van Suus, want ik heb geen zin in een bon voor belediging van een ambtenaar in functie..
De politie vrouw denkt dat ik het tegen haar heb en word rood van woede. Ik probeer het nog een beetje goed te praten maar aangezien ik blond ben.... Na een poosje ruziën over en weer zet de vrouw haar helm op. "Een zak over je kop heeft meer effect" grinnik ik. "Heb je tegenwoordig ookal een helm nodig op een bezemsteel?" lacht Suus net iets te hard. En met 3 bonnen rijden we even later weer verder in onze cabrio.. Beach Party!

Dydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 18:45

hahahaha is dat eccht gebeurd ???
Jullie zijn wel erg dan!!

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 18:46

OMG!

Right jullie zijn echt niet helemaal uhum 100%?
Maar goed. ik heb rare humor?
Nee hoor jullie zijn gewoon vet lol

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 18:54

My god nou begin ik me ook wel af te vragen hoe realistisch dit is Clown
Jullie moeten het maar gaan bundelen Ja Haha!

ludiekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 19:02

gheghe die is echt hard, maar wel heel leuk, hopelijk komt er snel weer wat bij, ik vind het wel mooi,, ga zo door!!

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 19:08

Gestoord
*heeft net het heeeeeeeeeele verhaal gelezen*

okee.. jullie kunnen je echt echt echt NIET voorstellen hoe melig ik nu ben
Haha! Nagelbijten / Gniffelen Schijnheilig Whoosh! Gestoord

Dit is echt TE veel lol, en reken maar dat ik dit blijf volgen Cool

en dan te bedenken dat ik zelf [donker]blond ben
Nagelbijten / Gniffelen Bloos Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 19:09

Wie zegt dat het echt gebeurd is Haha! of niet Haha!

@steffie4ever: Ojee,,, blond? Kijk maar uit Cool