Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pjotr schreef:heel mooi verhaal. maar 1 ding dat vind ik wat jammer en maakt eht wat onwerkelijk (aangezien het een beetje waargebeurd is)
in het begin heeft ze een gebroken been maar ze kanw el aankleden en opstaan en naar het ziekenhuis. dat is jammer.. maar al met al een heel mooi verhaal en hoop ook dat je nog doorschrijft
Pattyrex schreef:Jaa, dat is zo Pjotrmaar heb geen zin om het te gaan herschrijven
er zijn wel meer dingetjes die niet kloppen hoor
pjotr schreef:Pattyrex schreef:Jaa, dat is zo Pjotrmaar heb geen zin om het te gaan herschrijven
er zijn wel meer dingetjes die niet kloppen hoor
oke,
het was niet l*llig bedoeld hoor.
maar als je dan verder schrijft dan kun je er rekening mee houden.
het is trouwens wel een heel mooi verhaal, en ik wil zeker meer lezen
dus succes verder en vooral doorgaan.
Eve_lien schreef:Pff.
Ik ben er wel erg uit.
Wie was Tim ookal weer?
Pattyrex schreef:whahahaha nou jullie moeten toch echt tot morgen wachten, minstenswantehh
k meot zelf ook nog verzinnen waarom
mja, eerst zou ik stoppen, toen weer doorgaan, toen was ik naar mijn gevoel echt gestopt en nu ga ik toch maar door
haha mja.. iemand nog tips ofzo?? k hoop ut wel
![]()
liefs ILse
Manuutje1990 schreef:Pattyrex schreef:whahahaha nou jullie moeten toch echt tot morgen wachten, minstenswantehh
k meot zelf ook nog verzinnen waarom
mja, eerst zou ik stoppen, toen weer doorgaan, toen was ik naar mijn gevoel echt gestopt en nu ga ik toch maar door
haha mja.. iemand nog tips ofzo?? k hoop ut wel
![]()
liefs ILse
Misschien erg voorspelbaar, maar het zou natuurlijk wel wonderlijk zijn als ze wat kregen..Misha en Tim.
En we willen natuurlijk antwoord op Misha's vraag!!