[verhaal] Wat je al niet kunt vinden op je oude pc!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Rianne_

Re: {verhaal} Wat je al niet kunt vinden op je oude pc!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 23:01

Inderdaad bestaan de paarden en personen wel, maar verder is het verzonnen! Lachen

Het was al laat toen Meredith die nacht in bed lag, ze had nog even bij de dressuur gekeken en nog wat met Shutterfly getraind.
Pas toen ze in bed lag voelde ze hoe moe ze eigenlijk was. Slapen kon ze echter niet. Rusteloos lag ze te draaien en te woelen.
"Kun je niet slapen mer?" Meredith draaide zich om en mompelde:"Nee, niet echt nee. heb het verschrikkelijk koud!"
Markus knipte het lampje aan en keek naar Meredith die diep weggedoken onder het dekbed lag te klappertanden.
"Meissie, wat is dat nou? je bent toch niet ziek?" Meredith haalde haar schouders op en mompelde:"I Don't know, voel me niet lekker nee, maar dat gaat vast wel over."
BEzorgd legde Markus een extra deken over haar heen en streelde hij door haar haren tot ze eindelijk in slaap viel.

Toen meredith wakker schrok was haar T shirt nat van het zweet. het dekbed zat om haar benen gedraaid en haar kussen lag op de grond.
geïrriteerd schopte ze het dekbed van zich af en zocht ze naar haar telefoon. "Hmm, het is pas half 6."mompelde ze terwijl ze opstond, de hond een aai gaf en een schoon t shirt uit haar koffer pakte en aanntrok. Ze stommelde naar de badkamer, dronk een beetje water en kroop rillend weer in bed.
Het duurde niet lang voor ze wegzakte in een angstige koortsdroom......

Dat was het weer voor vandaag!

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 23:05

Oei oei.
Mooi stuk weer Lachen

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 23:07

Danke schön!!!! Clown *heb het zelf ook koud geloof ik! Clown *

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:01

Ik vindt het egt een heel leuk verhaal alleen merk je met de laaste hoofdstukken dat je iets anders schrijft maar dat is normaal!!!!!
BEzorgd> Bezorgd

XXX-_-Moi

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:24

Goed verhaal

Toch lezen die langere hoofdstukken een stuk prettiger!

wanneer komt het volgende deel? Haha!

tijger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:04

gaaf stuk weer
ik wacht op de rest Knipoog

tijger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 14:10

hey
ik vroeg me af wanneer er weer een nieuw stukje kwam?

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 15:21

Moet eerst even een stuk of 4 achterstallige werkstukken maken...........daarna een stuk!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:23

Oke ! Ik wil ook meer Haha!

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 22:16

Anders ik wel het is een heel leuk verhaal!!!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 08:21

Zeker leuk Haha!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 08:33

ik zit nu op pagina 3 te lezen, en vind het super Knipoog moet nog ff bijlezen verder maar goed... k herken er wel n aantal dingen in, heb jij de boeken van Heartland gelezen( open dag Knipoog) en de namen enzo, maar tis egt n superleuk verhaal!!! OK dan!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 08:44

hihih ben nu bijgelezen en t is nog steeds toppie!!!!

Mansie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 08:46

Woow, Echte super dit verhaal. Ik wil ook nog wel meer lezen!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 16:32

love_sodera schreef:
ik zit nu op pagina 3 te lezen, en vind het super Knipoog moet nog ff bijlezen verder maar goed... k herken er wel n aantal dingen in, heb jij de boeken van Heartland gelezen( open dag Knipoog) en de namen enzo, maar tis egt n superleuk verhaal!!! OK dan!

hahahaha! Ja! moest toch ergens inspiratie vandaan halen Tong uitsteken

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 20:13

Oww vandaar het kwam soms aan beetje bekendt voor vandaar

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 22:25

....De dubbelsprong kwam dichterbij, ze wist dat ze niet uitkwam...ze probeerde wanhopig Shutterfly tot stoppen te dwingen....hij sprong toch...........Met een klap kwam ze op de grond terrecht....ze opende haar ogen.....zag Shutterfly bewegingloos op de grond liggen.......

Gillend schrok Meredith wakker. Markus, die ook wakker was knipte het licht aan en vroeg slaperig:"Mer, wat is er? waarom gil je zo?!"
"Shutterfly, hij is dood!" tranen liepen over haar wangen.
Markus keek haar aan en zei zacht:"Nee joh, dat droomde je maar! Kom eens hier meisje, je trilt helemaal!"
Meredith kroop tegen hem aan en werd langzaam wat rustiger.
"gaan we nog even slapen?" Meredith knikte en snikte nog wat.
Toen ze weer wakker werd was MArkus al weg. Naast haar kussen lag een briefje:"Ik ben vast naar de stal meisje, je lag zo lekker te slapen, Kus"
nog altijd rillend van de koorts stapte ze uit bed en liep ze langzaam naar de douche. onder de warme straal voelde ze zich alweer een beetje beter.
"zo, Emily, ga je mee?" De grote hond blafte en samen liepen ze naar de stal. daar werd ze begroet door het gehinnik van de paarden. Shutterfly hapte speels in haar arm toen ze langs de box liep.
"hey jij! Mag jij zomaar bijten? kom hier etter!" Plagend trok Meredith aan zijn voorlok.

"Het laatste en belangrijkste parcours!" Markus klopte Shutterfly op zijn hals en keek naar Meredith die met zweetdruppeltjes op haar voorhoofd in het zadel zat. "Gaat het wel meis?" Meredith knikte. ze stapte weg en klopte haar paard op zijn warme hals. "Eigenlijk gaat het helemaal niet Shutter, maar ik moet rijden! We zijn niet voor niets hierheen gekomen!"
Toen ze Janna voorbij reed fluisterde ze:"Jan, wil jij voor mij even een paracetamol halen? ik ben bang dat ik anders zo van mijn paard val!"
Janna knikte en liep weg. Vlak voor Meredith het parcours in moest kwam Janna terug met de tablet. Markus, die zag dat Meredith hem snel doorslikte zei:"Mer, trek je terug, dan gaan we naar huis. Je moet dit niet doen, het gaat helemaal fout!"
Meredith schudde echter koppig haar hoofd. "Nee, ik ben gekomen om te rijden en dan doe ik dat ook!"
Toen moest ze de bak in.
"here we go!" het parcours werd foutloos gesprongen en met een glimlach op haar witte gezicht reed Meredith de bak uit.
"Barrage!!" Meredith ging op het hek van de losrijbak zitten. Markus glimlachte en gaf Meredith een bekertje water. met kleine slokjes dronk ze het op en keek ze naar Shutterfly die met Janna mee stapte.
"Hmm, ga je de barrage rijden?" Meredith keek naast zich en zuchtte:"Schuyler. ja natuurlijk ga ik de barrage rijden, wat denk je?"
Schuyler haalde haar neus op. "Wat is ie toch lelijk" "Wie?" Meredith keek Schuyler aan en geeuwde. haar hoofd bonsde steeds erger!

Mensen ik moet nu even weg, ben aan het oppassen....ideen hoe het verder moet? PB!

tijger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 22:55

hey
gaaf stuk weer
nee sorry ik heb nog geen ideen als ik wel wat weet hoor je het wel

groetjes tijger

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 08:36

dat er iets ergs gebeurt iin de barrage dat ze dan niet meer durft te rijden?? sorry meer ideeen heb ik niet!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 16:56

hmmm ik vind het nog steeds leuk Clown hoewel er wel bij zonder veel gebeurt met meredith Lachen

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 19:55

ja vond ik ook al......ideeen??? Tong uitsteken

VAnavond een stukje erbij misschien!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 21:58

Help, ik heb geen inspiratie! Huilen

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 09:15

uhm...........Misschien dat Merdedith
*Van haar paard afvalt?
Plingat ze verliest
Plingat haar paard een hart aanval krijgt
Plingat ze doodziek is en toch wint?
Plingat Markus zegt dat ze niet mag rijden omdat ze ziek is dan luistert ze en blijkt ze iets heel erg te krijgen?

Misschien zo iets???

Groetjes

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 09:13

er gebeurt inderdaad wel erg veel met meredith (niet negatief hoor, houd het verhaal wel lopend!) misschien kan meredith tweede worden ofzo (doodziek zijn en dan toch winnen is ook een beetje stereo) en gebeurt er juist wat met schuyler ofzo. iets waar meredith zich dan weer schuldig over voelt (ook al kan ze er niks aan doen, maar ze vond dat ze banketstaaf had gedaan tegen haar) etc.etc. Bloos Verward

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-05 23:24

Schuyler keer Meredith aan en zei met een valse lach:"Butterfly" Meredith kneep haar handen tot vuisten, ze was laaiend. "SHUTTERFLY??" meteen had ze spijt dat ze gereageerd had. Ze had zich weer op de kast laten krijgen!
"Wedden dat hij sneller is dan jou Carolus?!" Meredith keek haar concurrente aan. Die knikte en zei:"Ik ga de uitdaging aan." Met een kort knikje liep Meredith naar Shutterfly. "Janna, heb je nog een tablet voor me?" Janna gaf Meredith een bekertje water en een tablet en vroeg:"Ga je na de wedstrijd naar de dokter?"Meredith haalde haar schouders op. "Misschien, als ik me beter voel niet." Ze steeg op en hoestte even benauwd. Markus, die stond te praten met een andere ruiter schudde zijn hoofd.

"Je moet starten Mer, heel erg veel succes meisje!" Meredith knikte en klopte haar paard zacht op zijn hals terwijl ze de bak in galoppeerde.
Het publiek was enthousiast. Shuttefly bokte even ondeugend. toen gingen ze van start.
Opeens kreeg ze een verschrikkelijke hoestbui...Shutterfly, die voelde dat er iets niet in orde was twijfelde, maar sprong toch de laatste hindernis. Meredith hoorde de balk vallen terwijl ze benauwd hoestend over de hals van haar paard hing.
Markus tilde haar op de grond en klopte haar op haar rug. "mer, gaat het wel?" Meredith knikte maar kon geen woord uitbrengen. "Ik neem haar mee naar de EHBO Janna, red jij het even?" Janna knikte.
"Een lichte longontsteking" Was de diagnose die gesteld werd.
Langzaa, liepen Markus en Meredith terug naar de bak. "jij gaat dus lekker naar je bed als we thuis zijn mer!" Meredith knikte alleen maar.
Toen ze bij de ingang van de bak kwamen zagen ze net de tijd van Schuyler, die als laatste starter met 0 fouten en een zeer snelle tijd door de finsh ging.

"Congratulations!" zei Meredith toen ze Schuyler even later in de stallen bij de box van haar paard zag zitten, ze wilde tenslotte niet zo onsportief zijn...! Als door een wesp gestoken vloog Schuyler overeind en keek ze Meredith aan. Tranen liepen over haar wangen. Even aarzelde Meredith. toen vroeg ze:"Schuyler! Wat is er?" "Niks bitch, ga weg! laat me met rust!" snikte schuyler en hysterisch snikkend vluchtte ze de box van Carolus in...................

Thanks voor de tips! meer zijn welkom!