tattoo topic

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9269
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 23:59

dit zijn die van mij :D
Laatst bijgewerkt door Ods op 02-02-19 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Wijziging op verzoek

Imre

Berichten: 14232
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 00:19

Afbeelding

Zo ziet de binnenkant van mijn rechter pols er sinds 1 maart uit. 10 minuten nadat ik hem had laten zetten wilde ik alweer een nieuwe Haha! , dus er komen er zeker meer bij. zodra ik weet wat en waar. Dat kan nog wel even duren, ik heb hier ook jaren over moeten denken. Bloos Ik hou van simpel, zoals je kan zien.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 00:23

Ik heb ook wat tattoo's. Eentje hetzelfde als mijn hartsvriendin op onze voet. Hele speciale betekenis ook mochten we elkaar nooit meer zien. Dan eentje om mijn middel, met Indiaanse symbolen erin verwerkt, ook een speciale betekenis met herinnering aan vroeger. Dan had ik nog een olifantje op mijn schouder, vond ik na een paar jaar niet meer leuk en idd erg kinderachtig en daar heb ik een soort mandela/dreamcatcher over heen laten zetten. Alles is apart ontworpen en daarom zet ik er liever geen foto's op. Je ziet vaak dat mensen van internet allerlei voorbeeldjes halen en ze op een of andere manier laten namaken. Ik wil graag dat mijn tattoo's origineel blijven mede omdat er een reden achter de tattoo's zit. Ze zijn bij mij allemaal in de Indiaanse stijl en met de juiste manier van veren- en symbolengebruik, dat vind ik ook wel even zo belangrijk als een betekenis van een tattoo. Vind het wel leuk om tattoo's van anderen te zien hoor Knipoog

xXGRIETJEXx

Berichten: 1829
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Sexbierum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 00:31

Afbeelding
Dit is mijn tattootje Lachen
Hijs wel een beetje vaag geworden want hij moest nogal een stuk vergroot worden, heb um nu 4a5 maandjes en bevalt me nog steeds goed, wil um nog uitbreiden maar dan moet ik een goeie tekenaar hebben die er nog iets leuks bij kan maken (dus als je iemand weet PB me ff:))
Heb er nog eentje, een klein goudvisje op me rechterschouderblad maar daar heb ik nog geen foto van, probeer er zo snel mogelijk 1 van te maken Lachen
En wat vinden jullie ervan trouwens???

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 14:52

leuke tatt^s zeker die ene met made in holland, ik krijg volgende maand mijn nieuwe, zal dan ook weer fotos plaatsen

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 15:10

De mijne, niet zo'n mooie foto:

Afbeelding

Ik ga binnenkort nog een kleintje op de buitenkant van m'n enkel laten zetten, het silhoutte van een zeilschip...

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 17:52

Ik vind dat echt een coole plaats Arwenlune.
Ik ben nu bezig met een tattoo te ontwerpen die ik ook ongeveer op die plek wil. Deed het zeer of viel het mee?

Yv_
Berichten: 19127
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:11

Ik vind die grote tatoos niet mooi, sorry!

Zelf wil ik een kleintje op de plaats waar je string zit aan de voorkant.
(ben f de naam kwijt)]
En dan net zodat je hem niet ziet, echt dat het iets voor mij en mn vriend is...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 20:12

Kirsten schreef:
Ik vind dat echt een coole plaats Arwenlune.
Ik ben nu bezig met een tattoo te ontwerpen die ik ook ongeveer op die plek wil. Deed het zeer of viel het mee?


Over je ruggegraat is echt pijnlijk ja. Het zindert door via je ruggegraat tot letterlijk in je tenen, ik kon niet stilzitten.

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 22:33

Ik heb de 30e een afspraak om de volgende paardjes op m'n onderrug te laten zetten:

Afbeelding

Afbeelding

Ik twijfel nog tussen wit en negatief, maar ik denk dat degene die hem zet me wel kan vertellen welke het mooiste zal worden.
Ik heb er even tekst door gezet, want ik wil niet dat er straks iemand anders mee loopt.

Degene die hem zet staat er bekend om dat ie heel mooi met schaduw werkt en heel fijn kan tattoeƫren.
Dus hij zal mooier worden dan de spin die ik al op m'n bovenarm heb staan, die ziet eruit alsof ie met een marker is gezet.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 23:18

Doe je alleen de paardjes of ook de 'omgeving'? Ik vind het altijd lastig om te bepalen hoe die omgeving dan over moet gaan in ungetattoeerde huid (of je moet er een soort 'frame' om verzinnen). Bij de onderste versie zou ik die oranje kleur niet willen; naar verloop van tijd word dat een raar soort ziekelijke huidskleur... Alleen die donkere paardjes zijn trouwens wel heel mooi...

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 23:22

Het gaat echt om de paarden hoewel ik misschien die mistflarden erbij laat zetten.
Maar die maan enzo niet.
Ik heb hem trouwens gespiegeld vandaar 2 manen.

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 00:00

Oeps zie net dat ik precies op de plek waar ik ze wil hebben een moedervlek heb zitten.
Hij is niet echt donker, maar hij zit er wel.
Hoe moet ik dat oplossen?
Laten verwijderen door huisarts en hopen dat ie voor de 30e is genezen of gewoon laten zitten?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 07:36

Dat geneest nu niet meer, duurt zeker 3 weken tot de huid weer mooi is... ik zou 'm laten verwijderen en je afspraak een paar weken uitstellen, dan word het het mooiste...

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:27

Of zou ie er precies onder komen?

Afbeelding

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 14:52

Ben benieuwd hoe die wordt als ie af is Stennisje... mooie paardjes Lachen

Zelf getekend/geschilderd? Anders kan je natuurlijk nooit helemaal zeker zijn dat niemand anders er mee loopt.

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 15:25

Ik heb ze wel van internet, maar daar stond ie enkel, ik heb hem gespiegeld.
Nou kan inderdaad iedereen dat zo doen, maar ik wou het toch niet te gemakkelijk maken.
Ik maak zeker foto's als ie af is!

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 05:38

Stennisje schreef:
Of zou ie er precies onder komen?


Ik denk niet dat die moedervlek in de weg zit en anders zou je de paardjes iets hoger moeten zetten zodat de moedervlek net tussen de vleugels inzit

Wel een heel gaaf id zo OK dan!

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 06:14

Ja ik geloof dat het ook wel meevalt, ik wil nog wel es onnodig stressen.

Zijn er nog meer mensen met tattoo's (en foto's!) ?

Ik zal kijken of ik m'n spin er ook op kan zetten.

IcePrincess

Berichten: 7746
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 09:02

die paardjes lijkt me echt heel gaaf. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden Lachen
En dat gaat wel lukken op je onderrug hoor, anders zet je hem gewoon wat lager zodat het er precies onder komt Knipoog .

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 09:59

Een goede tattoeerder tattoeerd gewoon om je moedervlek heen. Mijn vriend zit onder de tattoo's, maar ook onder de moedervlekken. Als je een litteken overhoudt aan het wegsnijden, vloeit de inkt uit op die plek. Je kunt er dus het beste gewoon omheen laten tattoeren.

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:45

die van jou kende ik al thirz )
gave tatoo's allemaal ik vind dat duiveltje met troy eronder erg euk Lachen
en dat meisje dat 3 tatoo's plaatste, wat is dat rode dingetje dat je op je borst hebt laten zetten ? Verward ( kon het niet zo goed zien... ? )

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 13:03

Een van de volgende twee zou ik erg graag op mijn bovenarm willen, weet alleen niet of ik het doe... ben er wel al heeeeeeeeel lang over na aan het denken...

Afbeelding

Afbeelding

Deze persoon heeft er een op zijn onderarm:
Afbeelding

Geaa

Berichten: 3626
Geregistreerd: 19-06-04
Woonplaats: Ergens in het groenste dorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 13:09

ik wil ook graag een henna of hoe je het ook schrijft Tong uitsteken tatoo
die der gewoon een tijdje op blijft zitten Lachen
dat lijkt me wel mooi

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 13:47

Sypheron schreef:
Een van de volgende twee zou ik erg graag op mijn bovenarm willen, weet alleen niet of ik het doe... ben er wel al heeeeeeeeel lang over na aan het denken...

Deze persoon heeft er een op zijn onderarm:


Dan zou ik 'm al niet meer willen Tong uitsteken Ik kwam ook eens een meisje tegen met dezelfde eenhoorn op dezelfde arm nog wel Schijnheilig Gelukkig was die van haar helemaal in het blauw en veel minder mooi Tong uitsteken Knipoog