rowygo, zou jij het misschien kunnen overnemen? want ik ga morgen opvaknatie en dan heb ik 3 weken geen bokt en ook geen tijd om animaties te maken
pimkie"]SnowFlake, met welk programma doe jij dat ik wil het namelijk ook een zelf proberen amvast bedankt eh [/quote][quote="Breezy"]Welk programma gebruiken jullie hiervoor?[/quote][quote="PinokkiO schreef:Met welke programma's doen jullie dat?Waarom worden deze vragen heel de tijd genegeerd?
Nou, ik gebruik Fireworks voor dit soort dingen... En aangezien ik me verveel zal ik er ook eens één proberen
wil je de mijne uit mn profiel ook nog maken?k vind et echt zo mooi (kwijlpoppetje) haha duss....xx jessica
Rainie schreef:Faniek: [image]Uit verveling gemaakt... Niet echt super ofzo Sorry vind niet echt mooi zo klein kan niet eens me Nikky herkenen Maar toch bedankt ^^
snow, ik neem t wel ff over, maar ik kan niet heeeeeel snel, want ik kan niet elke dag op de computer vandaag kan ik er best veel maken! deze was voor renate85
deedee19: ik heb het geprobeerd, maar me animatieprgramma wil hem niet opslaan heel vaag? het spijt me!