Bokt-Film deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 11:49

Kieffertje schreef:
Dat bedoel ik niet. De jongen moet uiteindelijk dus veranderen, het meisje ook wel een beetje. Door welke gebeurtenis moet dat gebeuren? Ik had nu dat zij naar de vader toeging, maar dat is niet heel sterk eigenlijk. Vandaar.

De problemen die die vader heeft gaat dus niet door? Hm.. *denkt na* Ik vond dat eigenlijk wel heel sterk Tong uitsteken Maar goed, of de vader nu wel of niet problemen heeft, het meisje gaat iig niet naar die vader.

Maar, ze moeten wel closer worden.. misschien een probleem met zijn paard? 's Avonds laat op de manege/stal gebeurd iets, en het meisje vangt het paard dan op, ofzo? Dat zou ook kunnen. Als die jongen inderdaad zo gek is op zijn paard dat hij al die vervelende klusjes opknapt, is het wel mogelijk dat ze door zoiets closer worden.

Dat was even snel gebrainstormd. Hoor wel wat je ervan vind. Veel plezier op school nu, Rhea Knipoog

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 12:04

oke, wat is nu het hele verhaal in het kort? ik snap t ff niet meer sorry

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 12:10

RoWyGo schreef:
oke, wat is nu het hele verhaal in het kort? ik snap t ff niet meer sorry

Niet erg. Dit was wat Rhea in gedachten had:

Citaat:
Het verhaal wat tot nu toe bedacht is in het kort:

M. (vrouwelijk) least/verzorgt een pony van de staleigenaar. Het is geen superpony, maar ze is er gek op. Dan komt er een nieuwe jongen op stal. Hij rijdt ontzettend goed en heeft een hele mooie pony. Ook is hij nog eens heel erg knap. Alle meisjes zijn gelijk weg van m. Helaas blijkt deze jongen, P. genaamd, niet zo aardig te zijn. Hij is stug en arrogant en àls hij al wat zegt, gaat dat over zijn rijke ouders of is het een belediging. Hij gaat niet in op de versierpogingen van de meisjes. Dan komt M. erachter dat P. helemaal de waarheid niet spreekt over zijn ouders. Zijn moeder is al jaren dood, en zijn vader verzuipt al zijn geld. P. moet allerlei vieze werkjes doen om aan zijn geld te komen. M. Confronteert hem hiermee, waarop P. heel boos word. Het wordt ruzie en uiteindelijk slaat hij haar. M. is hierna zo woedend dat ze het hele verhaal aan S., haar vrolijke vriendin, vertell. Die vertelt aan de rest van de stal, waarop P. door iedereen gepest en uitgescholden wordt. Dan gebeurt er iets met P., waardoor hij niet meer kan werken. Hierdoor zou hij zijn paard moeten verkopen. M. wil hem hulp bieden, maar is daarin de enige. De rest vindt het zijn verdiende loon. Dan gaat M. naar P.'s vader (de dronkelap). Ze weet hem op bewogen manier te overtuigen dat hij zijn jongen naar de top zou kunnen helpen als hij verandert. Paps is overtuigd en eind goed, al goed. Ondertussen is er ook een mooie romance ontstaan tussen P. en M.. Aanvankelijk ontkennen zij verliefd te zijn, maar uiteindelijk komt het allemaal goed.

Ze zei echter net dat ze het eind anders wil. P. en M. worden wel heel close, maar niet doordat M. naar de vader van P. gaat. Hiervoor moet dus wat nieuws bedacht worden.

Vandaar dat ik met dit stuk kwam:

Citaat:
Maar, ze moeten wel closer worden.. misschien een probleem met zijn paard? 's Avonds laat op de manege/stal gebeurd iets, en het meisje vangt het paard dan op, ofzo? Dat zou ook kunnen. Als die jongen inderdaad zo gek is op zijn paard dat hij al die vervelende klusjes opknapt, is het wel mogelijk dat ze door zoiets closer worden.

Snap je het weer? Tong uitsteken

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 12:12

ja dankje! ben weer helemaal bij! haha

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 12:18

RoWyGo schreef:
ja dankje! ben weer helemaal bij! haha

Graag gedaan hoor
Nu had/heb ik tenminste tijdvulling.
Ik zit nl. op school, heb heel bokt uitgespit, en ik moet nog tot 1 uur wachten..

Prettig he, school? Scheve mond

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 15:19

ja school is egt geweldig, nu wel trouwens, v oor mij, want ik heb rep. week! egt relaxt man, je kan lekker je cijfers omhoog halen en je hoeft maar heel ff per dag!

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 15:34

Oke, nog één keer duidelijk: De vader met zijn drankproblemen blijft gewoon. Het is alleen onwaarschijnlijk dat M. hem zal kunnen overtuigen met drinken te stoppen. Hij zal echt niet naar een onbekend meisje gaan luisteren dat zegt dat hij met zijn favoriete bezigheid, namelijk drinken, moet stoppen. Het probleem met het paard (te weinig geld) moet dus op een andere manier opgelost worden... Daarom moet het eind misschien anders.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 15:43

Oke, ik snap het nu ook helemaal Haha!
Ik dacht dat je het iets anders bedoelde, maar nu is het duidelijk Lachen

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 15:47

misschien wint hij de loterij ofzo Haha! haha

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 15:56

hij leert veel van haar en krijgt daardoor meer liefde voor het paard en dan gaan ze samen het paard verzorgen...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 15:56

Oke, ik snap het nu ook helemaal Haha!
Ik dacht dat je het iets anders bedoelde, maar nu is het duidelijk Lachen

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 16:55

Maar hoe krijgen we hem zover dat hij verandert van een stugge, onvriendelijke jongen naar de dreamguy van iedereen?

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 16:56

daar zorgt M. dan tog lekker voor?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 17:34

Kieffertje schreef:
Oke, nog één keer duidelijk: De vader met zijn drankproblemen blijft gewoon. Het is alleen onwaarschijnlijk dat M. hem zal kunnen overtuigen met drinken te stoppen. Hij zal echt niet naar een onbekend meisje gaan luisteren dat zegt dat hij met zijn favoriete bezigheid, namelijk drinken, moet stoppen. Het probleem met het paard (te weinig geld) moet dus op een andere manier opgelost worden... Daarom moet het eind misschien anders.

Misschien moet M een verhaal vertellen over een kennis die ook zo'n drinkprobleem heeft en dan heeeeel erg vertellen.

En misschien moet de jongen dan ook zegmaar vertellen wat die voor M voelt en dan zeggen dattie er geen raad mee weet ofzo???

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 17:34

Ja tuurlijk, maar hoe? Het mag niet te makkelijk of onlogisch gaan. De kijker moet het snappen en niet denken van: "Jaja... t zal wel weer..."

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 18:08

Kieffertje schreef:
Maar hoe krijgen we hem zover dat hij verandert van een stugge, onvriendelijke jongen naar de dreamguy van iedereen?

Die komt los door het lieve meisje Lachen

Omdat die de jongen helpt, en als enige van de manege het nog voor hem opneemt! Daardoor ziet hij in dat meiden ook aardig kunnen zijn Haha!

Tadiii tadaa Tong uitsteken

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:51

Kieffertje schreef:

ehm... hij heeft problemen en wil door niemand geholpen worden, maar M blijft volhouden en hij gaat inzien dat hij beter vriendelijk kan zijn, want dat het anders niet werkt en alleen maar mensen pijn doet
Verward

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:24

Mijn bedoeling is nog niet helemaal duidelijk denk ik. Het is het leukst en duidelijkst voor de kijker dat de norse persoon op een gegeven moment door één speciale gebeurtenis verandert. Daardoor slaat hij om. Als het langzaam maar zeker gaat, is het niet echt spectaculair voor de kijker en ook mis je dan een leuk hoogtepunt. Ik zoek dus naar die ene gebeurtenis, waardoor deze P. totaal verandert.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 08:11

ehm.... dood van zijn vader?

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 09:32

neuh, zoen van M Knipoog

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:02

RoWyGo schreef:
neuh, zoen van M Knipoog

Die vind ik wel leuk bedacht Haha!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:04

een ongeluk die hij krijgt door zijn eigen fout Verward

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 21:32

Shanna16"]
[quote="RoWyGo schreef:
neuh, zoen van M Knipoog

Die vind ik wel leuk bedacht Haha!
[/quote]
Haha!

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 22:08

Aan een ongeluk zat ik ook wel te denken, SplashIsLief. Maar misschien moet die al wat eerder, zodat hij daardoor voorlopig niet kan rijden/geld verdienen. Ik denk er nog verder over na Lachen . Het probleem is wel: Een ongeluk met een paard (waar je dan toch snel aan denkt) is lastig faken en filmen...

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 08:30

dat wel ja
ehm....
auto ongeluk, dat hij een dure car van zn vader heeft gekregen en die helemaal in de prak rijd omdat hij altijd zo ontzettend hard rijd, kan ook een motor ongeluk (denkt aan het verhaal van Diana_Mabel)