Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
k_m schreef:Als je een keertje mist, kun je daarna toch gewoon weer op de lijst? Alleen zul je dan wat langer moeten wachten, maar that's life.Dat bedoelde ik dus met een wedstrijd. Maar een lijst is ook niet super handig, want als ik bv het druk heb kan het goed zijn dat ik dat mis. Of je moet nu alvast wat raw foto’s verzamelen en dat de TS die deelt in naam van...
Als je te laat bent neem je gewoon de volgende week, of de week ervoor even in een spoiler nog oid..
1 week lijkt me goed 10 dagen mooie compromis misschien
Bellatrix schreef:Precies. Terwijl het juist ook voor de mensen die het (nog) niet zo goed kunnen, heel leerzaam kan zijn om te zien wat anderen uit hun foto's halen.Top!
Kan mij herinneren dat in het vorige topic de bewerker van de mooist bewerkte foto de nieuwe mocht plaatsen. Dat waren dus vaak dezelfde en zo kom je dus nooit aan de beurt als je niet zo goed was in bewerken.
veertje99 schreef:Denk dat het inderdaad leuk is als iedereen aan de beurt komt. Kun je niet zodra de link verlopen is alle namen verzamelen die op volgorde hebben ingeleverd? Dan vervolgens als de eerste van die lijst is geweest onderaan komt en als er nieuwe mensen bij komen dat je die er tussen zet?
Als ik het beetje oké uitleg
Bellatrix schreef:Top!
Kan mij herinneren dat in het vorige topic de bewerker van de mooist bewerkte foto de nieuwe mocht plaatsen. Dat waren dus vaak dezelfde en zo kom je dus nooit aan de beurt als je niet zo goed was in bewerken.
Citaat:Bokkers die al geweest zijn.
- Tenno7
Mkango schreef:Ik vind het prima! Maar wellicht is het wel handig om ook ergens een overzicht te hebben van mensen die bereid zijn bestanden beschikbaar te stellen? En dan die namen te verplaatsen naar de 'al geweest' lijst op het moment dat die mensen geweest zijn.