Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik vind hem wel wat te assig, had het zelf mooier gevonden als het mos wat groener was gebleven.

Is deze met een flits gemaakt? Hij lijkt wat te overbelicht hier en daar?
Ik had denk ik de glans op haar linkerarm wat minder fel gemaakt want daar wordt mijn aandacht nu naar toe getrokken. Verder echt prachtig!!
Volgens mij heb je hem wel blauwer gemaakt?

Prachtig. zo aan de muur!
Prachtige foto, en wat een super leuke kat! 

Bellatrix schreef:Max is 900 lange zijde geloof ik.
Ik doe altijd 600x900.
bentefoto schreef:Rondje feedback
caaramel: In eigen land?? Wow het lijkt wel Zwitserland ofzo haha! Erg geslaagde foto en goed gebruik gemaakt van de koele kleuren
Captain schreef:Caaramel: Mooi!
Captain schreef:DrawnHorse: Voor de volgende keer probeer echt scherp te stellen op het oog ipv op het stukje huid er onder. Is makkelijker als je de foto van de zijkant maakt.

Wel jammer dat de foto zo ‘vlak lijkt’.
ik had boven de auto nog iets meer ruimte willen zien.
Achtergrond kleurt er goed bij.

Captain schreef:LoveUggs: Wat een leuk printje! Wellicht voor de volgende keer wat meer emotie in de foto proberen te krijgen? Hij/zij kijkt nu een beetje ongemakkelijk. Bijvoorbeeld met een balletje oid?
Speeltjes, koekjes, balletje, balletje met piepertje (altijd een groot succes!).. Het maakte geen verschil. Verder is het beestje absoluut alert op de foto (zie oortjes die erop staan). Alleen wel op het baasje dat achter mij stond 
AlwaysH schreef:LoveUggs, mooie hond! Netjes portret. Wel jammer van de kwaliteit, maar dat zal door de upload komen?
Foto heeft nogal een weg afgenomen tot hij op Bokt kwam
Flickr, opslaan op telefoon, uploaden via boktupload.. Doet m niet ten goede helaas..
Mooi winter plaatje! Hij zou nog mooier zijn als de horizon recht was.

Week 2 - 52 Cuties by Ique Mon, on Flickr
Voor mij ging het puur om de lucht, en het land is dan alleen een extraatje om de 'vastness' van het hemelgewelf te illustreren.
Ik houd van vrij matte foto's, dus ik haal de laaglichten er vaak uit, maar ik snap dat er mensen zijn die dat minder mooi vinden. 

Ik denk dat als je nog wat speelt met het licht in je nabewerking, je nog meer uit je foto kunt halen!
Hij is wel onwijs cute!

Marley by winniefotografie, on Flickr