Dierentuin foto aangezien ik daar van de week had afgesproken met een vriendin.
Qua licht was het nogal beroerd dus dat was meer bijkletsen dan spelen met de camera...

Instellingen: f4, 1/100, iso 1250 en 600mm.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joeluna schreef:LoveUggs schreef:Joeluna, bedankt! Mag ik vragen wat voor fout je precies ziet? Met de cijfers heb ik namelijk niets gedaan dus wellicht heb ik dan wat gemist.
Ja natuurlijk! Misschien vergis ik me hoor, maar ik zag dit:
[ [url=m/R4IIL3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Caitlin_K schreef:Nee, het was donker. Zijn het niet de lantaarnpalen? Of de gebouwen? Het is boven een huis gefotografeerd. Helemaal niets met de foto gedaan, behalve van instagram afgeplukt omdat mijn laptop even out of order was.
Dandy200 schreef:Mijn foto voor week 2. Het lukt mij helaas niet om de foto zichtbaar in het topic te krijgen. Kan iemand misschien de foto voor mij neerzetten?
https://www.flickr.com/photos/137817945 ... 539225656/
Bedankt ook voor de feedback op mijn week 1 foto. Ik denk dat mijn foto onscherp is door het uploaden. Ik heb namelijk een screenshot van mijn Flickr foto gemaakt, die bijgesneden en vervolgens met de bokt upload hier neergezet. Dit zal de foto zeker niet ten goede zijn gekomen. Op mijn laptop is hij namelijk wel helemaal scherp. Maar via mijn telefoon weet ik even geen andere methode, vandaar nu alleen de link.
Als ik terug ben van mijn reis zal ik ook even voor feedback gaan zitten.
Bellatrix schreef:Dandy200 schreef:Mijn foto voor week 2. Het lukt mij helaas niet om de foto zichtbaar in het topic te krijgen. Kan iemand misschien de foto voor mij neerzetten?
https://www.flickr.com/photos/137817945 ... 539225656/
Bedankt ook voor de feedback op mijn week 1 foto. Ik denk dat mijn foto onscherp is door het uploaden. Ik heb namelijk een screenshot van mijn Flickr foto gemaakt, die bijgesneden en vervolgens met de bokt upload hier neergezet. Dit zal de foto zeker niet ten goede zijn gekomen. Op mijn laptop is hij namelijk wel helemaal scherp. Maar via mijn telefoon weet ik even geen andere methode, vandaar nu alleen de link.
Als ik terug ben van mijn reis zal ik ook even voor feedback gaan zitten.
Haar week 2:
[ Afbeelding ]