Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xJennifx schreef:Leuk topic en gave foto's zeg!
Ik zou mijn camera boven telefoon verkiezen, maar telefoon heb ik eigenlijk altijd bij me. Huawei p9 lite.
Nja heb meer dan 30.000 foto's op deze mobiel alleen al staan... Eigenlijk niet normaal meer.![]()
[ [url=m/HPEtWF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DYQ09f.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bCQ2iQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AVPiUG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yRclTr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yGwiP8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6lUN6n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RQSY90.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2Ma5NX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CierSz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q5u6K1.jpg]Afbeelding[/url] ]
cursebreaker schreef:Boompje1985 schreef:Misschien niet zo heel bijzonder maar toch vond ik het leuk om ze te laten zien!
[ [url=m/1R1R1Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/je1Wbt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0xCRce.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BO56W7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/em96DO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rEKEb4.jpg]Afbeelding[/url] ]
En of die bijzonder zijn, wauw!
Wat een prachtige scherpte heb je weten vast te leggen,
waar velen zelfs met een SRL moeite hebben met het mooi vastleggen van oa insecten.
Dus van mij krijg je echt wel een staande ovatie.
Veraaaaah schreef:Ik heb het geprobeerd maar krijg nog steeds niet het object scherp en de achtergrond wazig. Moet ik bij de iPhone gewoon op ‘foto’ stand een foto maken of op een andere stand? Voel me zo dom haha
[ [url=m/kGrXXk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Storm schreef:Veraaaaah schreef:Ik heb het geprobeerd maar krijg nog steeds niet het object scherp en de achtergrond wazig. Moet ik bij de iPhone gewoon op ‘foto’ stand een foto maken of op een andere stand? Voel me zo dom haha
[ [url=m/kGrXXk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je staat te ver bij het object dat je scherp wil hebben vandaan. Ongeveer 2 meter is de max.
Welke stand het is bij de iPhone, weet ik niet, maar wellicht iemand anders hier wel...?