houdt hij/zij die ogen? vind het echt heel mooi Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
houdt hij/zij die ogen? vind het echt heel mooi 

kirsten4 schreef:

. Ik had alleen graag het complete vuurwerk gezien op de foto. Wat meer ruimte er omheen dus. Maar voor de rest echt knap hoor!
Mooie kleuren en bokeh. Zijn dat poppetjes van een bepaalde anime serie? 

Echt een doetje. En een hele mooie foto.
Prachtig scherp, had hem alleen net een tikkie lichter willen zien.

maar ik moest zo snel van links naar rechts met mijn camera om vuurwerk te vangen dat dat dus niet gelukt was.
hij is toch echt scherp haha
denk dat het dan door de upload komt... Het wegkijken is denk kwestie van smaak heb er ook 1 dat die naar mij kijkt maar dan zit die meer inelkaar gedoken dus minder stoer hihi 
toff dat je iedereen hebt gedaan ! Was zelf ook blij met het plaatje
DSC02193 by Yvonne van der Maas, on Flickr

Nooor_ schreef:Ik voel me een beetje geïntimideerd door alle mooie dingen die hier ingeleverd worden![]()
Ik wil veel verschillende dingen proberen om een beetje te kijken wat ik leuk vind, dus ben benieuwd wat het wordt voor mij dit jaar![]()
Hierbij in ieder geval mijn eerste potw
Week 1:
[ [url=m/Ozc0be.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marjoow schreef:Gelijk ook week 1 maar inleveren dan:
[ [url=m/PqlT2J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knudd schreef:Nooor_ schreef:Ik voel me een beetje geïntimideerd door alle mooie dingen die hier ingeleverd worden![]()
Ik wil veel verschillende dingen proberen om een beetje te kijken wat ik leuk vind, dus ben benieuwd wat het wordt voor mij dit jaar![]()
Hierbij in ieder geval mijn eerste potw
Week 1:
[ [url=m/Ozc0be.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat gevoel van intimidatie heb ik ook