[FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 13:30

magda_90 schreef:
Sanne_com schreef:
Op naar weer een jaar 3 elke week posten :D

[ Afbeelding ]

Mooi in compositie en achtergrond, maar imo wel te donker en erg vol ruis. Wellicht kun je er nog iets meer uit halen?

Heb ik geprobeerd, maar hij was eigenlijk nog donkerder.... en als ik nog meer ruis correctie gebruikte dan werd het te getekend zeg maar.
Maar vond de compositie wel erg leuk dus ja :D

Eske_B

Re: [FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:08

Ook ik doe weer mee!

Week 1
Afbeelding

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:09

Ik heb vorig jaar meegelezen, zou het leuk vinden om dit jaar mee te doen! :D

cathyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:02

Week 1
Afbeelding
Het jaar 2016 is begonnen wat doe ik? Juist ja, leren :(

Inderdaad Geralda! Vorig jaar heb ik in het begin even meegedaan, maar ik ben gestopt omdat ik het met een compactcamera minder vind. Nu ik een spiegelreflex heb, merk ik ontzettend goed de verschillen en dit is natuurlijk veel leuker!

Ik ben opzich wel blij met de foto :) Scherpte had wat beter gekund, maar de cijfers zijn aardig gelukt vind ik. Ik had misschien beter een andere achtergrond kunnen kiezen, daar zal ik de volgende keer op letten!

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:23

Dus, ook ik heb (een poging tot) mijn rondje feedback gedaan. Ben echt nog geen superfotografe....maargoed, wel een mening en wat ideetjes, doe er mee wat je wil :D

Bedankt voor de feedback op mijn foto: leuk dat mensen hem mysterieus vinden, dat was het plan. Beetje het gevoel wat daar op het strand ook was. Waaide hard, moeite doen om te staan, grauw, en dan ineens dat paaltje dat zo opvalt terwijl je naar de schelpjes in het strand staart. Blij dat dat toch wel gelukt is :))

Eefsel: leuke close up! Had 'm misschien wel wat rechter gezet, maar waarschijnlijk smaak :)

xmichxrocky: Ik zou persoonlijk de horizon recht zetten, alles schreef erachter trekt nogal van het plaatje weg. En misschien nog iets verder kroppen? De actiefoto is leuk, maar de rest leid af.

nayomie: leuke shot, beetje oud Berlijns bijna zo :P

hamsterfan: pfoeh, en ik verdomme mn camera vergeten met O&N, gelukkig jij niet :)

MarijeR: ik lees dat je vorig jaar ook al zulke foto's neergooide, waaaaar haal je ze vandaan! :o zit je daarvoor lang te wachten bij een bosje? :+ tof hoor.

Lynn85: ik had de comments over het croppen (en jouw uitdaging al gelezen) alleen in dit geval trek je voor mijn gevoel de o zo mooi magische rule of thirds helemaal uit verband, de bovenkant erbij is mooi, ik had alleen links er een stuk weggelaten, zeg 1/4e van de foto? De hond hoeft de foto niet op te vullen, maar nu heb je wel heel veel loze ruimte links.
Verder wel super hoor, mooi kleurtje!

Mariett: Tohof! Waarmee heb je dat voor elkaar gekregen?

Bellatrix: ook heel mooi! Alleen wel errug fel op mijn scherm, misschien kwestie van smaak of anders calibratie. Verder super!

Sicayes: en nog een vuurwerkfoto om me jaloers te maken...

Murosch: ik had 'm al gezien in je topic, vond het de leukste foto van allemaal :)

Marjoow: leuk! De cropping was even wennen in eerste instantie, maar door er even naar te kijken maakt het hem juist weer speciaal.

xMaxxiee: Tof beestje! Persoonlijk vind ik het ook wat minder dat de schaduw het linkeroogje zo donker maakt, want zo te zien zit er een heel vet kleurtje in. Reflectiescherm had je al gelezen, ik kan het je aanraden :D

Paard_Aap: wat onscherp inderdaad, misschien door upload? En ook de horizon even rechtrekken zou m net wat af maken. Verder wel cool dat ze recht in de camera kijkt!

Argai: Cool plaatje! Dode hortensiabloemen? Geeft een herfstsfeertje. En ondanks de verkeerd scherpgesteld wel een leuk beeld.

Luckyy80: Nais! Heel sfeervol :)

Peca: leuke foto, ze staat er spontaan op en de oortjes van het paard ook mooi naar voren! Alleen het zwart, met het zwart en de zwarte schaduw, sommige mooie dingen vallen nogal weg. Het raarm erachter wel heel tof!

S-imonee: Leuk gedaan! Foto oogt alleen wat wazig / dof.

Niobe: heldere, scherpe, mooie foto. Niet te fel, niet te donker. Gewoon goed gelukt :P

Joysiee: Leuke foto, schattige houding! Alleen erg fel en bijna alsof de zon een halve meter van je af staat. Voor mijn gevoel had dat wel wat minder gemogen.

Calice: setting is super, keuze voor het ZW ook, alleen ik ga mee: de hooglichten zijn errug fel. Gooi dat misschien wat naar beneden. Dan hoef je ook niet te zoeken naar de hond, het gezicht etc. Compositie is wel leuk!

ismy: Leuke foto, de link even bekeken, vind dit persoonlijk wel een van de mindere uit de hele shoot. Hij voelt bijna HDR aan, maar ik houd persoonlijk ook wel wat van het zachtere :) dus dat is smaak. Maargoed, dat doet niet af van kwaliteit :D

Maaarije: toffe foto, juist het takje zo centraal is eigenlijk wel leuk. Scherpstelling is tof!

Sanne_com: heel tof dat je hem er zo op hebt gekregen, staat ook op de goede plek i.m.o. maar inderdaad wel heel donker.

EsekGirl: ja toe maar, vuurwerkfoto nummer 3.... :')

Cathyenbeau: de achtergrond is wat jammer ja :P maar het is wel heel tof dat de cijfers zo gelukt zijn! Doe ik je absoluut nog niet na!

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:37

Ik doe ook graag weer mee!
Op naar het 3e jaar :)

Hierbij mijn foto voor week 1
Gemaakt op nieuwjaarsdag.
Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:49

Sicayes schreef:
S_imonee: Ik vind de pose en je kadering goed, de foto lijkt alleen wat scherpte te missen.

Bedankt voor je feedback!
Dat klopt, het was een erg grauwe dag.. Ik heb alles automatisch scherp laten stellen, de volgende keer moet ik met mensen meetings handmatig scherp gaan stellen.

magda_90 schreef:
S_imonee en Niobe
Bekende foto's. :P
Beiden erg mooi, het was echt prutweer maar desondanks hebben jullie mooi resultaat!

Bedankt voor je feedback! Ik ben achteraf ook wel blij met het resultaat :)

Marjoow schreef:
S_imonee schreef:
Week 1

Mijn tweede mensen meeting. Ben tevreden met het resultaat, ondanks het grauwe weer.

[ Afbeelding ]

Opsich wel een mooie foto maar erg grauw. Ook jammer van de hoed, deze veroorzaakt veel schaduw in het gezicht :)

Het was ook een erg grauwe dag, daar ben ik nog niet zo goed in. En de hoed heb je ook gelijk in. Ik heb helaas geen foto's zonder hoed gemaakt..

Lolleke schreef:
S-imonee: Leuk gedaan! Foto oogt alleen wat wazig / dof.

Het was ook erg wazig die dag :P Ik ben nog niet zo goed in het fotograferen met grauwe weersomstandigheden.

Nu weer een poging doen tot feedback geven! :D

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:10

Alvast een lading feedback. En voor de mensen die mij feedback gegeven hebben, dankuuu :D

Argai Een fijn sfeerplaatje, erg mooi! Krijg er een warm gevoel van 
Bellatrix Mooie compositie, en wat een ontzettend gave kat!
Calice Aaaaah lieve foto! Daar heb je echt een heel mooi moment te pakken!
Cathyenbeau Een leuk plaatje! Achtergrond past inderdaad niet helemaal achter de cijfers, vind de cijfers wel erg goed gelukt!
Eefsel2109 Lieve foto en een mooie compositie. Ik mis alleen nog een beetje meer scherpte op het oogje.
Eksegirl Mooie foto!
Gub Mooi landschap gefotografeerd! Ik kan naar dit soort foto’s echt uren kijken, echt heel leuk!
Hamsterfan Mooie foto! Vind hem alleen een beetje druk ogen, maar zeker goed gelukt!
Ismy Amai, wat een mooie foto <3 Mooie compositie en echt heel mooi scherp! Had alleen misschien iets meer kleur in de ogen willen zien, maar dat is ook het enige wat ik hierop aan kan merken!
Joysie Wat lekker sfeervol zeg, heerlijk! En wat een schattige pony! Erg mooi!
Lolleke Ik vind dit echt een hele mooie foto! Het brengt echt een sfeer over. Ik vraag me alleen af wat het zwarte aan de linkerkant is… Zo op het eerste gezicht dacht ik “ze heeft haar vinger voor de lens” maar dat lijkt me stug :+
Lucky80 Ik hou van dit soort foto’s, lekker mysterieus. Erg mooi!
Lynn85 Wauw. Niks op aan te merken! Prachtige foto!
Maaaarije Uit het midden was de foto misschien wel wat interessanter geweest ja, maar zo vind ik hem alsnog heel erg gaaf. Echt super scherp, en vooral het contrast met de achtergrond vind ik erg mooi!
Mariett Mooie foto, gaaf in het zwart-wit. Komt erg krachtig over
MarijeR Erg mooie compositie, echt prachtig! Had van mij nog wat meer kleur en scherpte gemogen, maar echt prachtig!
Marjoow Zonde van de ruis, maar de compositie vind ik wel erg leuk.
Murosch Mooie foto! Ik denk alleen dat hij van een lager standpunt beter tot zijn recht gekomen was. Maar wel een erg leuke foto!
Nayomie Een erg mooie sfeervolle foto!
Niobe Erg mooie foto! Vind de compositie ook erg mooi en verfrissend. Zeer goed gelukt!
Paard_Aap Sjonge wat staart die koe me ontzettend indringend aan haha. Zeer goed gelukt!
Peca Mooie foto. Vind het alleen voor het plaatje jammer dat het paard weg kijkt, maar daar kan jij natuurlijk weinig aan doen. Wel een erg mooie compositie!
Sanne_Com Wat een mooi moment heb je daar te pakken zeg! Inderdaad jammer van de ruis. Het donkere vind ik eigenlijk wel sfeervol…
Sicayes Erg mooie vuurwerkfoto! Echt super gaaf!
Simonee Er lijkt wat ruis of onscherpte in te zitten, wat erg zonde is. Want het is een onwijs leuke en sprekende foto!
xmichxrocky Mooie actie foto, ik vind alleen de achtergrond een beetje jammer. Doet net een beetje afbreuk aan de foto.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:18

Week 1
Omdat ik vanwege de ijzel niet weet wanneer ik mijn analoge foto's op kan halen, lever ik maar vast een digitale in. Vanmiddag gemaakt, voor wie meer wil zien: [BB-ITP] Bezoekersuur bij de sierappelboom.

Ik verzamel hier: http://makwafotos.nl/projecten/picture- ... week-2016/.

Afbeelding

Gub
Werkelijk weer een prachtig landschap. Heel mooi gedaan, de rust, de kleuren en de compositie, het past goed bij elkaar. :j

cathyenbeau
Leuk gedaan!

EskeGirl
Leuke vuurwerkfoto.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:25

Feedback tot nu toe.

Eefsel2109 Leuke foto! Uitsnede en scherpte zijn mooi.
Lolleke Mooie foto, je ziet het zand over het strand waaien, heerlijk!
xmichxrocky Mooie actiefoto. De horizon is alleen een klein beetje scheef (of de schutting staat scheef ;) )
Nayomie Mooie foto. Hij lijkt inderdaad scheef, maar aan de kerk te zien is hij wel recht.
hamsterfan Mooie foto. Niks op aan te merken.
MarijeR Leuke foto! Niks op aan te merken
Lynn85 Mooie foto. Mooi kleurtje op de achtergrond.
Mariett Gaaf!
Bellatrix Mooie foto! Jou katten zijn geloof ik wel fotogeniek hihi, zie altijd van die mooie foto’s voorbij komen.
Sicayes Gaaf!
Murosch Mooie foto. Ik had hem denk ik nog een beetje opgelicht, hij lijkt nu een beetje grauwig.
Marjoow Mooie foto, aparte uitsnede. Dat maakt het mooi om naar te kijken.
xMaxxiee Wat een dotje! Mooie scherpe foto.
Paard_Aap Leuke foto. Hij lijkt alleen wel wat ruis te bevatten. Ook had ik hem een beetje lichter gemaakt.
Argai Mooie foto! Mooi kleurtje.
Luckyy80 Mooie mysterieuze foto, niks op aan te merken.
peca Leuke foto! Ik vind hem op de achtergrond alleen wat aan de donkere kant. Het lichaam van het paard valt erin weg.
Niobe Ik vind dit een hele mooie foto Lonneke! Stiekem wel een beetje jaloers als ik dan een fotootje naar boven scrol en ik zie die van mij :’)
Joysieee Leuke foto. Ik vind hem alleen iets te licht. De manen springen er bij mij echt uit.
Calice Leuke foto!
ismy Mooie foto.
Maaaarije Mooie foto. Dat hij zo centraal staat maakt het alleen wel wat ‘saaier’
Sanne_com Mooie foto. Jammer dat hij zo veel ruis bevat.
EskeGirl Mooi! Niks op aan te merken.
cathyenbeau Leuk idee, maar ik vind de achtergrond wel erg jammer. Cijfers zijn mooi gelukt.
Gub Mooie foto! Blijf er naar kijken.
Magda_90 Leuke foto! Gezellig die vogeltjes in de tuin he! :D

Bedankt voor je feedback xMaxxiee. De foto is gemaakt op een grauwe dag, ben er nog niet helemaal uit wat voor instellingen ik dan moet gebruiken.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:46

Iedereen bedankt voor de feedback :)

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:26

Bedankt voor de feedback iedereen. :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:37

Bedankt voor de feedback iedereen! Op het moment heb ik het erg druk, maar hoop in de toekomst af en toe feedback te kunnen geven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:39

Ik doe dit jaar ook graag weer mee! :D

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:27

Bedankt voor je antwoord Sicayes, had de introductiepost inderdaad gelezen maar omdat ik meteen afwezig ben voor een tijdje vond ik het wel zo netjes om even te vragen wat jullie ervan vonden. Maar ik doe graag mee, wil komend jaar weer actiever met fotografie aan de slag. :)

Week 1 Stumper_
Afbeelding

En alvast mijn lijst aan feedback, ik ben soms nogal een muggenzifter. Als ik commentaar geef, wil dat niet zeggen dat ik het zelf wel perfect kan (integendeel).
Bij deze alvast feedback omdat dat mij de komende maand niet meer gaat lukken:
Eefsel2109: Schattige foto! De cavia kijkt leuk in de camera en de compositie en kleuren zijn fijn. Dat de oortjes er niet geheel op staan, stoort mij niet. Alleen de komkommer vind ik een klein beetje storend in het beeld, omdat de cavia er niks mee doet en het qua kleur wat uit de toon valt bij de rest. Aan de andere kant, een stukje komkommer bij een cavia is ook niet heel gek. :D
Lolleke: fijne plaat! De vulling van hard zand met schelpen aan de ene kant en het waaiende zand aan de andere kant, maken het een interessante foto om naar te kijken. Aan de linkerkant llijkt de vignettering wel wat meer te zijn dan aan de rechterkant waardoor het links een stuk donkerder is. Zelf zou ik dat misschien iets weghalen.
Xmichxrocky: Goed moment gekozen! De honden staan leuk tegenover elkaar en de actie van de Stafford is goed te zien. Is de scheve horizon een bewuste keuze? Verder lijkt de kop van de Stafford niet helemaal goed scherp vanaf mijn beelscherm, maar dat vind ik ook verrekt moeilijk als beestjes zo snel van plek veranderen. :+
Nayomie: Gave foto! Het zwart-wit spreekt me aan, zeker met de sneeuw erbij. Het lijnenpatroon trekt je echt mee het beeld in en laat je twee keer kijken.
Hamsterfan: Goede foto, geen opbouwende feedback.
MarijeR: lekker winters tafereel, leuk! Qua kleuren erg fijn en leuk dat je door je sluitertijd de sneeuw nog een beetje ziet vallen. Vogel is lekker scherp, had hem zelf misschien nog ietsjes meer naar links gedaan, maar dat is misschien persoonlijk.
Lynn85: prachtige plaat, heerlijk die ogen van de hond die er zo uit springen. Alles past qua kleur perfect bij elkaar en de uitdrukking van de hond is ook erg leuk. Geen commentaar, zou willen dat ik zo’n foto kon maken. :D
Mariett: interessante foto, vind hem een beetje grimmig maar wel sfeervol! Enige wat me een beetje stoort is dat het links helemaal zwart is en er echt niks meer zit, misschien dat ik het mooier had gevonden als de grond ook links doorliep. Paard staat er gaaf op.
Bellatrix: Leuke kat, leuke uitdrukking, geen afleidende elementen, leuk!
Sicayes: Wauw, wat een mooie combinatie van kleuren! Erg geslaagde foto, al die kleuren, het verschil in lijndikte en de feestelijkheid die het uitstraalt. Het ziet er wat mij betreft nog mooier uit dan in het echt. :+
Murosch: Leuke foto, zou zelf misschien nog iets meer ruimte aan de onderkant overgelaten hebben.
Marjoow: Fijn qua kleur, bijna letterlijk zwart-wit foto! :D Qua compositie zit er voor mijn gevoel iets net niet helemaal lekker, te veel wit boven het paard en voor mijn gevoel staat er dan net weer te veel of te weinig van de neus op. Maar alsnog een fijn geheel om naar te kijken.
xMaxxiee: wat een schatje. :D Mooie foto, vind het erg fijn dat je haar rechteroog nog zo goed kan zien. Compositie is ook leuk, zij staat “simpel” in het midden van de foto, maar dan bijna zoals in The Lion King. :+
Paard_Aap: Leuke foto, scherpte lijkt nu voornamelijk op de kruin te liggen en was wat mij betreft op de ogen wat mooier geweest. Lekker wintersfeertje.
Argai: Fijne kleuren en mooie foto. Hij kijkt lekker weg, als ik er langer naar kijk ga ik me wel een beetje storen aan het hoekje rechtsonderin omdat dat qua kleur wat meer afwijkt.
Luckyy80: heel fijne foto, dat mysterieuze sfeertje en silhouet van het paard gecombineerd met die blauwe/mistige gloed… Niks aan toe te voegen!
Peca: leuke setting en combinatie, het ziet er lekker ouderwets uit op een goede manier. Verbeterpuntje zou denk ik zijn dat de schouder van het meisje nu vrij snel wegvalt in de duisternis en dat het paard donkere oogkassen heeft, wat mij een leeg gevoel bezorgd. Als je de belichting de volgende keer dus iets meer daarop kan focussen, zou dat denk ik erg helpen!
S_imonee: Compositie vind ik erg leuk, uitdrukking van het model vind ik ook best sterk, ze kijkt wat twijfelend weg maar dat maakt de foto juist wel sterk. Scherpte lijkt alleen meer te liggen op haar vest dan op haar gezicht, tevens is haar hoofd voor mijn gevoel net wat te veel in de schaduw. Combinatie rode hoed en blauwe blouse zou ik ook niet direct doen, het leidt mij iets af qua kleur. Desalniettemin leuke foto, fijne bokeh op de achtergrond.
Niobe: Erg gave foto, goede scherpte, leuke compositie en kleuren, fijne houding van het model… top!
Joysieee: lieve foto en fijne sfeer, geen duidelijk commentaar, behalve dat het flatgebouw op de achtergrond wat afleidt.
Calice: schattige foto! Het scheve van de foto voegt hier echt iets toe naar mijn idee. Hondje lijkt in deze zwart-witfoto wel wat weg te vallen in het zand, zou dat bij de zwart-witomzetting nog iets verbeterd kunnen worden? Verder lijkt de scherpte vooral op het jongetje en het zand ervoor en niet op het hondje te liggen, maar nogmaals leuke foto!
Ismy: Goede foto, niks op aan te merken.
Maaaarije: Fijne sfeer en kleuren, had het takje inderdaad ook liever niet zo centraal gezien, maar dat zeg je zelf ook al.
Sanne_com: fijne foto, zou hem misschien ietsjes opgelicht hebben nog, maar verder goed gekaderd, fijne kleuren (dat donkere heeft ook wel iets mysterieus).
EskeGirl: vuurwerk heb je mooi weten te timen en framen, enige puntje dat ik heb is dat er boven en onder nog een klein stukje missen en er verder juist erg veel ruimte over is. Misschien had hij het in een verticale uitsnede mooier gedaan.
Cathyenbeau: leuk idee, cijfers zijn aardig gelukt en de waas van jezelf vind ik een leuke toevoeging. Andere achtergrond had het inderdaad nog leuker kunnen maken – de paardjes leiden me nu een beetje af.
Gub: Fijne, strakke plaat met goede kleuren. Heel fijn om naar te kijken.
Magda_90: Mooie foto, goed winters tafereel en het besje (de sierappel?) vlak voor het musje maakt het beeld helemaal af. Kleuren en compositie zijn fijn.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:42

Bedankt, het is een sierappelboom inderdaad. :)

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:52

Hierbij mijn week #1 - snel nog een foto van de kerstboom gemaakt voor ie weg moet...

Afbeelding

Ik ga dit jaar echt beter mijn best proberen doen dan vorig jaar... hopelijk gaat dat lukken, want als ik start met werken weet ik niet hoe dat gaat zitten met tijdsverdeling, maar ik ga er allesinds met volle moed tegenaan!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:53

Bedankt voor je uitgebreide feedback stumper_! Hier kan ik zeker wat mee. En wat de scherpe betreft, dat heb je goed gezien. De volgende keer met een mensen meeting ga ik handmatig scherpstellen. Automatisch stelt vaak dingen scherp die ik juist niet scherp wil hebben en door het grauwe weer van afgelopen zondag kon ik het ook niet heel goed zien in de zoeker.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 20:59

Asselruiter, mooie sfeervolle foto. Leuk gedaan met het diafragma. :j

Stumper_, prachtig! Alles lijkt goed getimed, de kleuren vind ik er ook echt mooi bij passen!

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 15:12

Bedankt voor je feedback Magda :)

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 15:39

mijn week 1
Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 15:41

Bedankt nog Simone en graag gedaan Asselruiter!

horserider22, mooi ritmisch vast gelegd. :j

Appelstroop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:07

Ik doe ook graag mee! Ik kwam het topic van vorig jaar te laat tegen maar heb wel met veel plezier mee gekeken. Ik hoop dat ik er heel veel van kan leren, ik wil mijn grenzen verleggen: Meer mensen fotograferen en bezig gaan met bewerken (iemand tips voor een programma?).
Week 1
Afbeelding
Ik ben niet helemaal tevreden, vind hem grauw en niet helemaal scherp op het oog. Maar ik had niet zo veel inspiratie.
Ik verzamel hier.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:16

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:37

Appelstroop
Ondanks je eigen commentaar is het een portret met een rustig achtergrond. Toch netjes gedaan. :j Owja een grijze achtergrond en dergelijke kleur konijn oogt snel grauw he?

Biebz
Leuke foto!