Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Als je het serieus gaat doen die plaatjes. Is het iets eenmalige iets voor de lol of gewoon omdat het kan. Dan wellicht een losse filter of een hele goedkope filterset.
Hou er rekening mee dat bijvoorbeeld de Big Stopper van LEE je al meer dan 100 euro kost. De houder en adapterring bij elkaar ook al meer dan 100 euro zijn. Daarnaast is er een periode gewest dat LEE schaars was en levertijden nogal op konden lopen.
JewEmm schreef:Ik zit er nu ook aan te denken voor m'n nieuwe reis naar IJsland iiig een polarisatie filter voor m'n groothoek te komen. En misschien ook een Big stopper. Omdat mijn adapter van Cokin te smal is voor m'n groothoek en de big stopper van Cokin wel erg roze uitvalt, wil ik wel een nieuwe kopen. Dus ik enk dat ik voor een vaste ga van B+W of iets dergelijks.
Suuszels schreef:Bagheera_206 schreef:Als je het serieus gaat doen die plaatjes. Is het iets eenmalige iets voor de lol of gewoon omdat het kan. Dan wellicht een losse filter of een hele goedkope filterset.
Hou er rekening mee dat bijvoorbeeld de Big Stopper van LEE je al meer dan 100 euro kost. De houder en adapterring bij elkaar ook al meer dan 100 euro zijn. Daarnaast is er een periode gewest dat LEE schaars was en levertijden nogal op konden lopen.
Hmm en zo'n soort setje ?
http://www.camerashop.nl/product-review ... h250a.html