Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:Naomi, wat je kunt doen is heel goed kijken naar de foto en exact neerzetten wat je ziet. Dus bijvoorbeeld "de foto lijkt scheef" (dan is de horizon scheef), of "ik vind hem wat te donker". Dat soort dingen allemaal. Omdat je zo naar andere foto's kijkt, ga je dat ook in je eigen foto's zien en ga je dat proberen te verbeteren en ga je er meer over nadenken. Het is echt leuk en je stoot niemand hier tegen de borst, we vinden het allemaal leuk om elkaar te stimuleren en te helpen!
Fenneeee schreef:
SachemLover schreef:[ Afbeelding ]
Fellow schreef:
lovepaard123 schreef:
Bellatrix schreef:
binky schreef:Ik heb me voorgenomen om 2014 iedere week een foto in te zenden ,dus bij deze mijn week 1:
[ Afbeelding ]
Marit schreef:[ Afbeelding ]
MyHu schreef:
Racheel schreef:
Kelszz_ schreef:
xLoki schreef:
Sodeletuut schreef:Vandaag toevallig veel foto's gemaakt, dusssss.. Mijn eerste foto van de week!
[ Afbeelding ]
Mijn voornemen is om dit jaar een beetje meer out of the box te stappen! Niet de normale perfecte plaatjes, maar ook eens iets nieuws proberen..Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Dit is overigens mijn lieve zusje Irene (4 jaar).
Ann_Pam schreef:Ook ik doe weer mee, en hopelijk kan ik nu hier ook een heel jaar volmaken!Mijn naam is Annette en ik ben 19 jaar, ik fotografeer eigenlijk niet zo super lang. Ik kocht een hele oude spiegelreflex 3 jaar geleden, en daar schoot ik zo af en toe foto's mee. Sinds kort heb ik een canon D600 en daar hoop ik nog vele plaatjes mee te mogen schieten
Hier mijn foto die ik gisteren heb gemaakt
[ Afbeelding ]
Irene96 schreef:Ann_Pam schreef:Ook ik doe weer mee, en hopelijk kan ik nu hier ook een heel jaar volmaken!Mijn naam is Annette en ik ben 19 jaar, ik fotografeer eigenlijk niet zo super lang. Ik kocht een hele oude spiegelreflex 3 jaar geleden, en daar schoot ik zo af en toe foto's mee. Sinds kort heb ik een canon D600 en daar hoop ik nog vele plaatjes mee te mogen schieten
Hier mijn foto die ik gisteren heb gemaakt
[ Afbeelding ]
Interessante compositie, je moet eventjes kijken! De lichten op de achtergrond geven een mooi effect. Ik zou liever nog iets meer van de hand erop hebben willen zien, dat geeft net een wat meer persoonlijk tintje. Je belichting is wel erg mooi! Het sterretje zelf mooi licht en op de achtergrond is ook nog het eea waar te nemen. Geslaagd wat mij betreft!
SachemLover schreef:Sorry daarvoorDan zou ik graag mijn andere inruilen voor deze :
[ Afbeelding ]
Deze heb ik zelf genomen
Kelszz_ schreef:Hallo Allemaal,
Ook ik wil mij er graag dit jaar aan wagen. M'n naam is kelsey, 19 jaar oud en in het bezit van een hele beestebende die dan ook veel model zullen moeten staan haha. Hier komen telefoon foto's (helaas bij gebrek aan beter) en er zullen foto's komen af en toe met een canon spiegelreflex (als ik deze mag lenen van mijn ouders haha!)
Bij deze mijn week 1 .. Hoe kan het ook anders vuurwerk.
[ Afbeelding ]