Amable schreef:Van Ssdesign wist ik het uit mijn hoofd, had weinig zin om terug te gaan zoeken wie nog meer iets positiefs geschreven had. Overigens heb ik nergens gezegd dat jij ze arrogant vindt, maar dat is wel ergens in het topic gezegd. Heb alleen geen zin om terug te zoeken.
Er is naar mijn weten alleen gezegd dat er modellen zijn met sterallures, het arrogante heb ik nergens gelezen 
Citaat:
Marjoow, ik stel echt helemaal nergens dat jullie de modellen zouden moeten betalen, ho even! Ik stel enkel dat ik het onzin vind dat modellen zouden moet betalen, zoals eerder in dit topic genoemd werd.
Een bijdrage van €5,- vind je onzin? Zet even een standaard groepje bij elkaar, met gemiddelde prijzen. Dan heb je 10 fotografen die jouw paard op de foto zetten, waar je normaal gesproken €35,- per fotograaf voor betaald. Dan zou je dus eigenlijk €350,- betalen voor de shoot. Met een bijdrage van €5,- bespaar je dan dus €345,- euro!
Citaat:
En volgens mij laat ik mijn paard zien, dus "show" ik mijn paard. Maar ik wil ook wel mijn les-uurloon rekenen, dat valt idd wat lager uit, dat is 30 euro per uur. Als je dan alleen de 3 uur meeting rekent en 50 km afstand zit je ook al op 125 euro. Laat staan als je de tijd van voorbereiden en naverzorgen mee gaat berekenen.
En wat leren wij in dat uur dan van jou? Niets, want je geeft les in VD en volgens mij kunnen we camera's niet laten buigen 
Citaat:
Overigens, morgen weer vroeg dag, dus ik ga richting bed. Ik hoop dat jullie ook willen nadenken over wat ik zeg, ik speel ook een beetje advocaat van de duivel, probeer vooral ook de andere kant te belichten en een beetje sympathie op te wekken voor het model wat je voor je lens hebt staan.
Zoals al eerder is vermeld: Wij zijn modellen dankbaar. Ik hoop dat jij ook een beetje nadenkt over wat wij zeggen.