groetjes!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Die zijn heel belangrijk bij hem! Jane_ schreef:Wauww ik zie nu al welke foto je hebt gebruikt
Het ziet al heel mooi uit joh!
Mooi duidelijk oog van hemDie zijn heel belangrijk bij hem!
op die foto zie je ook echt heel goed die mooie ogen van m!
aliesjeh schreef:Jane_ schreef:Wauww ik zie nu al welke foto je hebt gebruikt
Het ziet al heel mooi uit joh!
Mooi duidelijk oog van hemDie zijn heel belangrijk bij hem!
hihi leuk dat je m herkent!op die foto zie je ook echt heel goed die mooie ogen van m!
![]()
bedankt voor je reactie!

Twixietje schreef:Amai, Amai, Amai, Aliesjeh jij hebt echt superveel talent, ik heb al vorige tekeningen van jou gezien ( bv. die van Jack Sparrow ), echt super!
Ohh die ogen heb je echt heel mooi gedaan
kimmysan schreef:Ja die vna Jack Sparrow was ook super mooi geluktOhh die ogen heb je echt heel mooi gedaan

Jane_ schreef:Wauuww je bent al stuk verderr
Iets staat me toch niet helemaal aan de neus haah
Ik zit hem te vergelijken met de foto, ik vind hem denk ik iets te dik , maar ook weer niet
Huhmmmm,, Gaa zoo door superr!!
ik denk dat het misschien ook al wat beter lijkt als ik de schaduw aan de voor ons rechterkant heb toegevoegd.. nouja.. ik zal er nog even over nadenken.. maja bedankt voor je reactie!
aliesjeh schreef:Jane_ schreef:Wauuww je bent al stuk verderr
Iets staat me toch niet helemaal aan de neus haah
Ik zit hem te vergelijken met de foto, ik vind hem denk ik iets te dik , maar ook weer niet
Huhmmmm,, Gaa zoo door superr!!
ja ik zit ook al een tijdje naar die neus te kijken.. IETS klopt niet.. maar wat?ik denk dat het misschien ook al wat beter lijkt als ik de schaduw aan de voor ons rechterkant heb toegevoegd.. nouja.. ik zal er nog even over nadenken.. maja bedankt voor je reactie!