detour: Jaa ze kijkt idd erg scheel, vind eht vreselijk maar kan er nou niks meer aan doen, dan weet ik nou al, dan verpest ik het helemaal.. En over de nek; kijk maar op de foto heeft ze in het echt ook! als haar borstkas er ook op kon zou het beter zijn geweest, dan zou het minder lijken.
Nikkel: Ik had eerst het linkeroog gedaan, en toen het reschteroog, het lukte gewoon niet! kreeg er niet uit wat ik wilde.. En de tanden dat lijkt, valt reuze mee, ik heb nu ook alleen maar een schetsje gemaakt van de mond, daar moet je eigenlijk helemaal niet naar kijken nog!
die is nog láng niet af!
Aims: Zo dacht ik ookal als de tekening dalijk af is valt het mischien minder op, nu springen de ogen eruit omdat ik die als een van de weinige dingen af heb.. En het oor is nog niet af, ik was met een 6B potlood bezig voor schadud dus had gelijk dat stukje oor gedaan, de oorlel enzo moeten nog gebeuren..
En een schets is een schets! heel basis, lelijk.. haha
Zoë_Iris: Zoals ik al had gezegt, de mond is een onderdeel wat nog niet af is, dat komt allemaal nog, het is een schetsje, komt goed! (alhouwel ik dat zo ongeveer het moeilijkste vind van alles, daarom doe ik dat als laatst!
)
Tumba: Jaa, rechteroog is echt mislukt..
en about the tanden; je hebt helemaal gelijk! Maaar de nek, daar ben ik best lang mee bezig geweest, hier en daar moet nog iets bijgewerkt worden maar verder..? Wat bedoel je dan? Wat vind je nog neit af? rechtsonder?