Voor de eerste keer wilde ik mij vooral concentreren op het inkleuren, de allereerste basislijnen heb ik daarom overgetrokken, omdat ik anders weer aan de slag moest met scannen enzo

Die lijnen zijn ondertussen ook weer weg, omdat ik toch alles altijd 4x overnieuw doe

Naja, ik weet dat het gezicht een beetje rommelig is, maar het was heel erg uitproberen, zeker omdat het de eerste keer was

Ik ben nog steeds niet helemaal klaar en daarom wil ik graag de stappen laten zien.
ojaa, ik heb deze gemaakt met de link van Highwaykind naar een tut.

1.
alles ingekleurd met grijstinten en lowlights op het gezicht gemaakt. Bolletjes links zijn mijn basispaletje.

2.
Hier heb ik ook de highlights toegevoegd.

3.
Het gezicht is hier bijna af, op de neus en mond na en de wenkbrauwen moet ik ook nog een beetje doen.
Ik ben hier ook met het haar begonnen
Aan de voorkant van het haar moeten nog wat meer highlights.Okeej, nu heb je een beetje al mijn stappen gezien

Als ik verder ben zal ik het zeker plaatsen, maar ik wil graag alle tips horen die je kunt bedenken, om hem zo mooi mogelijk te maken

Meisje op het portret is mijn beste vriendin Marjoke, Missy_ @ bokt
(sorry
is typfoutje ik weet het
Maar hij wordt wel super Veer

Excuses! Ik was op msn aan het praten over een paard! Sorrryyy!! Ik bedoelde natuurlijk een
Echte actie weer voor mij. 
Veer, dat haar gaat er echt goed uitzien