Foto 1: Erg mooi zeg! Leuke compositie en scherptediepte, en heeerlijke warme kleuren!
2: Goede kleuren/mooi contrast, leuke compositie weer. Heel erg fijne foto ook net als 1.
3: Aan de ene kant doet deze foto me niet zoveel omdat het onderwerp me niet zo boeit en dan spreekt meestal alleen een echt bijzondere/aparte foto mij aan. Aan de andere kant is deze dat ook wel omdat de foto iets ouds heeft om het zo maar te zeggen, qua stijl en kleuren weer.
Foto 4 & 5 spreken mij daarintegen toch net niet aan. De felheid in foto 4 vind ik zelf niet zo mooi- en het centrale qua compositie en dat je zo dichtop je onderwerp zit bij foto 5.
Foto 6: Weer zo'n leuke compositie, heerlijk! Ook de kleuren en scherptediepte zijn weer fijn, top!
Foto 7: Is wel leuk qua moment natuurlijk, maar de compositie is wel wat saai/neutraal.
Foto 8: Leuker qua compositie, de achtergrond stoort ietsje en hij lijkt een stapje overbelicht voor mijn gevoel.
Foto 9: Op het eerste gezicht vond ik hem niet zo, maar nu ik kijk vind ik de compositie wel erg leuk. Hij is wel wat donker, maar dat maakt de foto op zich niet minder hoor 
Foto 10: Een hele mooie hoek gekozen voor de foto! Ik vind het jammer dat de bloem zo beeldvullend is, wat meer omgeving eromheen had me misschien mooier geleken.
Foto 11: De kleuren hierin zijn ook weer fijn, jammer van de donkere bladen onderaan alleen. Verder ook fijn qua scherptediepte.