Ipod Apple

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

_lucy_ schreef:Heb je die zelf gemaakt..?
Leuk hoor..

_lucy_ schreef:Hoe heb je dat gedaan las ik vragen mag, als ik iets onder een wit velletje papier leg is het nooit zo wit..
dan word het blauwig...) 

echt leuk 

blauw00gje schreef:Leuke foto
SplashIsLief schreef:Hahahah
Erg leuk bedacht!!
Tozalin schreef:wow gaaf!! opsturen naar Apple
Shalimar schreef:Ik vind hem heel netjes alleen vind ik het jammer dat de draadjes aan de rechterkant minder opvallen, ik had alles graag even duidelijk gezien. De appel is mooi belicht en ik weet niet wat die stipjes zijn maar ik vind het wel mooi! En petje af voor het geweldige idee!!
Roosje_ schreef:Heel mooi gedaan
Al vindt ik de draadjes iets té afleidend, had naar mijn mening wat subtieler gekunt
Mzz_emmatje schreef:Vind ik meevallen! De appel valt door zijn kleur erg op:
fel rood, op een witte achtergrond en met witte oordopjes.
Erg gelaagd! Opsturen naar Apple idd!
ik ben er nog niet echt over uit of ik hem zou opsturen maar kan proberen natuurlijk!Wineds schreef:Lekker origineel! Fijne plaat om naar te kijken![]()
Wat mierenneuk puntjes; weerkaatsing in het linker oordopje had je weg mogen poetsen. Zoals Marlies al zei lijken de draadjes rechts anders dan links. Ik vind het iets te krap van boven en in je linkerbovenhoek zie ik nog schaduw
MissToseland schreef:heel erg origineel!echt leuk
ik ga met wineds mee, en ik vind dat het linkeroordopje heel korrelig lijkt
Sani schreef:Slecht voor het oordopjeuiteindje?
Wel leuk bedacht.
Daarhad ik ook al opgelet ik heb namelijk even eenstukje plakband er om heen gedaan...
Mijn complimenten, echt super !
Zelfde voor Ipod ipv I Pod.
Wat een idee, en wat een uitvoering!

(Apple vind ik zelf alleen 'beter' dan Appel), maar de plaats van de tekst / kleur / type mag je van mij nog wel wat mee frutsen hoor, dat vind ik nog niet niet geweldig.. maar de foto
briljant, geweldig idee ook!
Faux schreef:WOW. Dít vind ik nou eens een góéie foto. Echt heel erg gaaf idee en netjes uitgewerkt ! Inderdaad opsturen naar AppleMijn complimenten, echt super !
Juultj schreef:Wat een ontzettend gave foto!![]()
Ge-wel-dig idee! En bovendien erg goed uitgewerkt.
Opsturen naar Apple is inderdaad een leuk idee.
Mijn complimenten! Super!
Faelivrin schreef:Wauw!Ook mijn complimenten.
Prachtig concept en geweldig uitgewerkt!
Maya schreef:Erg leuk idee! Foto staat me zeker aan. Mooie appel trouwens ook, was die oorspronkelijk al zo of heb je de kleuren ook bewerkt? Verder vind ik hem goed gelukt, inderdaad die weerkaatsing stoort lichtelijk.
Alleen zou ik denk ik zelf Appel als Apple neergezet hebbenZelfde voor Ipod ipv I Pod.
Mietje schreef:Super!Wat een idee, en wat een uitvoering!
Jammer van het wat korrelige linkerdopje.
Verder had ik liever Apple Ipod gezien als tekst eronder
WildWings schreef:Jij hebt wat met fruit etc he? Je voodoo-foto snapte ik om eerlijk te zijn niet (waarom een kiwi?) maar deze vind ik geweldig!
Centrale compositie is in dit geval erg fijn, tekst is ook leuk(Apple vind ik zelf alleen 'beter' dan Appel), maar de plaats van de tekst / kleur / type mag je van mij nog wel wat mee frutsen hoor, dat vind ik nog niet niet geweldig.. maar de foto
briljant, geweldig idee ook!
![]()