Daar is hij weer! Dit jaar ook weer met toestemming van Ellende. Net als vorig jaar, en het jaar daarvoor, beginnen we weer een kerstkaarten topic. Elk jaar merken we dat we toch in een soort van tijdnood komen, en doen het dus elk jaar eerder openen. Dit jaar begint hij dus nu.
In dit topic kan je je zelfgemaakte kerstkaarten showen. Ook kan je in dit topic kerstkaarten aan vragen. Natuurlijk kan je je ook opgeven om zelf kerstkaarten te maken!
Nog even een regel; Plaats foto's waar je een kaart van wil als LINK en niet als FOTO
@ Bokel, ik heb een kerstkaart voor je gemaakt Alleen kan ik hem niet uploaden omdat het een indesign bestand is en ik hm even niet kan omzetten naar jpeg bestand
dit is de foto, Ik heet Nathalie. Mijn paardje Tornado. Dit wil ik er ong. in hebben * Iets van Nathalie & Tornado wensen jullie prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar * Het liefst een achtergrond met sneeuw(iig iets heel knus & gezellig) * Niet te druk graag
Je kan je berichten editten remember? Nu heb je 2 berichten onder elkaar geplaatst waar maar 3 minuten tussen zat...je hebt een uur de tijd om te editten...ik heb trouwens ook wat voor je gemaakt...in het andere topic...
@ melia forever: Kun je de kaart ook omdraaien dat het witte vlak aan d elinkerkant zit, dan kan ik hem namelijk dubbel vouwen als ene kaart, ik heb net zelf een poging gedaan, dan krig ik hem gespiegeld maar de tekst dus ook, en kan misschien deze tekst erop: Prettige kerstdagen en een voorspoedig en vooral gezond 2007!
offtopic: Jouw hond lijk sprekend op die van mij! dacht eerst dat het de mijne was maar toen zag ik die halsband haha!
gaaf! Ik ga straks ook bewerken maar stuur nu eerst een foto in. Hij mag nog meer op onze hoofden ingezoomd worden. Mocht het leuk zijn: Ik heet Noraly en mijn paard Sisco
Ik stel me ook beschikbaar voor het maken van kaarten. Ik werk alleen met een lijstje zodat het voor mij zichtbaar blijft. Zet je naam er maar onder. 1. 2. 3. 4. 5.
1. Sundance11 Ik zou graag een kaart willen waar alle drie de dieren opstaan en dan met de tekst : Prettige kerstdagen en een liefdevol en vooral gezond 2007!