[verhaal] verraad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

bloemm

[verhaal] verraad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 16:38

hallo,
ik ben bezig met een verhaal.
het is mijn eerste dus ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden.
als het in smaak valt schrijf ik door Lachen
en tips en commentaar zijn altijd welkom!

20-07-06

Beste Nienke,

Gaat alles goed?
Ik heb je lang niet meer gezien.
Ik weet ook niet eens meer hoe je er uit ziet.
Ik heb een ongeluk gehad, ik ben met de fiets onder een auto gekomen
en daarna heb een maand in coma gelegen.
Daardoor heb ik geheugen verlies, dingen van vroeger kan ik me niet meer herinneren.
Mijn moeder zij dat we vroeger veel met elkaar optrokken want je woonde bij mij in de straat.
Ze heeft me verteld dat we op het laatst helemaal niet meer met elkaar omgingen omdat we ruzie hadden.
Ook heeft ze me verteld dat jullie zijn verhuisd naar Utrecht,dat was twee jaar geleden.
Ik weet niet waarom we ruzie hadden maar ik wil graag meer over mijn verleden te weten komen.
Daarom schrijf ik je deze brief, ik hoop dat ik antwoord krijg.

Groetjes Milan.

p.s je kan ook mailen naar milanwagensma@hotmail.com

Nienke liet haar betraande ogen nog een keer over de brief heen glijden.
Verdomme,dacht ze dat ze er net een beetje over heen was
krijgt ze weer zo’n brief van Milan.

Milan .. dacht ze, hij was altijd zo lief geweest voor haar en altijd zo aardig.
Totdat hij David leerde kennen, ze liet haar als een bloksteen vallen en ging alleen nog maar met David om.
David mocht haar niet en zij hem ook niet,daarom zette hij Milan tegen haar op.
Ze dacht na, zou ze een mail terug sturen? Na alles wat hij haar heeft aangedaan?
Het maakte op zich niet uit, hij was zijn geheugen toch kwijt dan kon ze hem eens goed vertellen hoe zij erover dacht.

Aan: milanwagensma@hotmail.com
Van: nienkemulder@hotmail.com
Onderwerp: terug naar het verleden

Hallo Milan,

Met mij gaat alles goed.met jou ook?
Ik zal je zoveel mogelijk proberen te vertellen hoe het allemaal gegaan is de jaren voor mijn verhuizing.
Toen we elkaar voor het eerst tegen kwamen speelde we allebei alleen in het speeltuintje voor ons huis ik geloof dat we toen zeven jaar waren.
We gingen met elkaar ‘’spelen’’ en we waren na een week al dikke vrienden.
Zo ging het vijf jaar door altijd dikke pret hadden we met zijn tween soms ook met kinderen uit de buurt die dan ook mee speelde, we zaten ook op dezelfde basis school de meesters en juffen vonden ons altijd heel schattig samen maar ze konden ook de grootste pest aan ons hebben omdat we weer eens een of ander geintje hadden uitgehaald.
Bijv. zo’n scheetzak op de stoel leggen en als ze er dan op gingen zitten leek het net of ze een scheet lieten, bij zulke geintjes keken ze altijd meteen naar ons ze wisten gewoon dat wij dat waren.
Maar aan die tijd kwam ook een eind, we gingen allebei naar dezelfde middelbare school en ook hier kwamen we in dezelfde klas, we konden ons geluk niet op.
Ik weet niet wat er op de middelbare school gebeurde maar we waren opeens uit elkaar gegroeid, we waren opeens niet meer zo leuk samen jij werd opeens heel anders in je doen en laten, je kreeg ook nieuwe vrienden, mij had je opeens niet meer nodig.
Ik kreeg niet veel vriendinnen en als ik er dan toch is een had pakte jij of David ze van me af.
Andere meisjes werden ook een stuk leuker ik weet niet waardoor je zo snel veranderd bent maar ik denk dat dat door je vrienden kwam.
Je vrienden mochten me trouwens ook niet (kan wel kloppen ik hun ook niet)
Telkens als je wat tegen me wou zeggen begonnen ze er keihard doorheen te schreeuwen.
Ik was heel boos op jou, vooral omdat je naar schooltijd niks meer tegen me zei zelfs als je vrienden er niet bij waren zij je niks.
Een jaar ging voor bij en we lieten elkaar met rust, we zeiden niks tegen elkaar en die blikken die jij mij toe wierp zeiden mij genoeg.
Jammer genoeg kwamen we in de tweede weer bij elkaar in de klas.
Ik hoopte dat ik eindelijk goede vriendinnen kreeg die me niet zomaar lieten barsten als jullie met hun gingen praten ik verdiende ze wel naar zo’n rot jaar met jou en David die de hele tijd mijn vriendinnen af pakte.
Maar nee hoor elke keer als ik met iemand aan papte begon je weer.
Toen zij ik een keer:
‘’Je moet is ophouden met dat gestook van jou! wat heb ik je ooit misdaan?’’
toen zij jij:
‘’je bent lelijk, je draagt kinderkleding en ik heb nu betere vrienden’’
ik wist niet wat ik moest zeggen en ben keihard weggerend.
Maar die weken daarop begon jij mij steeds meer te pesten en iedereen deed mee.
Ik werd met de dag onzekerder en had de hele dag buikpijn ik had me toen nog nooit zo slecht gevoeld.
Toen ben ik naar de mentor gestapt en toen heb ik gezegd dat jullie me allemaal pestte hij heeft jullie toen een preek gegeven en jullie moesten een hele week nablijven.
Het gepest hield een tijdje op en ik werd weer wat vrolijker.
Maar toen ik een keer van school naar huis fietste zag ik jullie staan, ik weet niet of jullie me opwachten of dat jullie daar gewoon stonden.
Ik wou een andere weg in slaan om jullie te ontlopen maar dat lukte niet meer en jullie kwamen op me af fietsen en zeiden :’’goh daar heb je die schele weer’’ ik werd bamg en wou me omdraaien maar jullie pakte me bij mijn stuur en gooide me van de fiets af,gooide me op de grond en trapte me overal’’door jou moesten we een week nablijven’’ toen jullie dat zeiden voelde ik de trappen nog harder worden en alles deed pijn toen trapte jullie me ook tegen mijn hoofd aan en ik was bewusteloos.

Die avond werd ik wakker in het ziekenhuis en het bleek dat ik een lichte hersenschudding
Had en mijn been was geroken, mijn moeder vroeg hoe het kwam en ik zij maar dat ik van mijn fiets gevallen was want als ze dat te weten kwamen was ik bang dat ik nog meer in elkaar geslagen werd.
Toen ik naar een week weer op school kwam werd ik met rust gelaten, daar was ik blij om.
Maar naar een maand begon het weer, ik kwam dagelijks huilend thuis omdat jullie me weer eens hadden uitgescholden en getrapt hadden.
Ik had geen zin meer in school ik voelde me minderwaardig en ik was depressief.
Alsof het nog niet genoeg was ging mijn vader in die tijd ook dood aan een hartaanval.
Toen gingen jullie mij daar ook nog mee pesten.
Het werd van kwaad tot erger alles ging fout bij mij nooit kon ik iets goed doen in jullie ogen en mijn schoolprestaties werden ook heel erg slecht.
Omdat mijn moeder een nieuwe start wilde maken omdat mijn vader was overleden wilde ze ergens anders gaan wonen ze vroeg aan mij of ik ook graag naar een ander dorp wilde verhuizen en ik wilde dat maar al te graag, eindelijk we naar twee jaar lange eenzaamheid en pesterijen een nieuwe start dat zou mij ook goed doen.

Nu , twee jaar later gaat alles weer goed, ik heb mijn zelfvertrouwen terug en ik heb veel vrienden en vriendinnen, hier accepteren ze me wel zoals ik ben.
Hopelijk weet je nu wat voor ongelooflijke banketstaaf je was samen met die vrienden van je.

De groeten, Nienke

Nienke drukte op verzenden.
De tranen stonden in haar ogen alles van twee jaar terug kwam weer boven.
Woedend was ze geweest toen, gelukkig ging nu alles weer goed.. en hopelijk bleef dat zo…

‘’maham ik ben te laat op school waarom maakte je me nou niet wakker!’’
geen antwoord.. dan zal ze wel naar haar werk zijn
Boos stapte ze haar bed uit, liep door naar de badkamer gooide de douche open en ging eronder staan.

Toen ze eindelijk op school aankwam was ze een kwartier te laat.
‘’zucht’’ kon ze zich morgen om half acht gaan melden terwijl ze pas om tien uur hoefde te beginnen.
Ze keek op haar rooster , ze hadden muziek ze hoorde het hier al.
Al die stomme trommels om kwart over acht hoe konden ze! Kindermishandeling!
Ze klopte aan een het geroffel hield op ‘’binnen’’ hoorde mevr. Smid roepen.
Zuchtend deed ze de deur open.
‘’goed dat je er bent, dan kan je het kwartier dat je gemist hebt vanmiddag inhalen’’ zei hij met een big smile op haar gezicht
ze liep door naar haar vriendin roos en plofte naast haar neer.
‘’waar was je’’?vroeg ze met een bezorgd gezicht.
‘’verslapen’’
De rest van de ochtend verliep bijzonder traag, het leek wel of de leraren zich ook verslapen hadden zo sloom praten ze.
‘’ga je mee naar de aula’’? vroeg roos toen de bel was gegaan
‘’nee ik denk dat ik even naar buiten ga, ik heb frisse lucht nodig’’
‘’oke dan zie ik je wel weer bij engels’’
en weg was ze.
Nienke liep naar buiten, het was niet druk ze liep door naar het bankje en ging zitten.
Ze zat er een kwartier alleen tot dat Sven op haar af kwam lopen…

POMARxGERO

Re: [verhaal] verraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 21:09

Wel leuk verhaal Lachen
Ben benieuwd naar een vervolg

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 12:28

leuk verhaal ga zo door!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 11:45

Leuk verhaal!
Let je wel een beetje op je leestekens?
Punten, komma's en hoofdletters.

Ik ga het volgen! Ja

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 12:04

leuk verhaal Haha! ik ga het ook zeker volgen Haha!
alleen bij sommigen stukjes heb je hij en zij door elkaar heen gehaald

zoals hier Knipoog
‘’goed dat je er bent, dan kan je het kwartier dat je gemist hebt vanmiddag inhalen’’ zei hij met een big smile op haar gezicht

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 18:19

hallo,

morgen komt er een nieuw stuk, het duurt best lang voordat je op de 1500 woorden zit Tong uitsteken
en die leestekens en komma's en de hij en zij vormen zal ik op letten Knipoog

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:06

* heeft nu al zin in morgen *

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 12:38

ja hij is klaar!

O nee! dacht ze, de nerd van de school die haar al meer dan een jaar probeerde te versieren.
Net toen hij bij haar was aangekomen ging de bel, net op tijd dacht ze.
Ze ontwijkte zijn blik en liep zo snel mogelijk door naar binnen.
Nerdjes…dacht ze, het enige soort dat ze kon krijgen.

De rest van de dag verliep ook sloom daarom was ze ook blij dat het laatste uur de bel ging.
‘’je moet nog wel even naar mevr. Smid he?’’ zij Roos
‘’oh dat ook nog!, wacht je even op me?’’ ‘’oke is goed’’.
Langzaam liep ze naar het muziek lokaal het was maar een kwartiertje dus ze was zo weer weg.
Ze deed de deur open en zag mevr. Smid zitten.
‘’Hallo’’ zij ze op zo’n vriendelijk mogelijke toon.
‘’kom zitten’’zij ze bits ‘’oke omdat je vanmorgen een kwartier heb gemist met trommelen mag je dat nu gaan inhalen, pak maar een trommel ’’.
ze pakte een trommel en ging weer zitten. ‘’goed’’ zij ze en kwam tegen over haar zitten.
‘’leg een hand in het midden en sla een paar keer op de trommel’’.
Nienke boog zich voorover en trommelde, tot haar grote schrik zag ze mevr. Smid niet naar de trommel kijken maar naar haar borsten, had ze inkijk?
‘’Nienke, je doet het helemaal fout’’ mevr Smid stond op en ging achter haar zitten, ze pakte Nienke’s handen en deed voor hoe het ritme moest.
Ze kreeg het steeds warmer eerst keek ze naar haar borsten en nu stond ze helemaal over haar heen en hield haar handen vast, wat moest die leraar van haar?
Ze keek op haar horloge, nog tien minuten dan mocht ze eindelijk naar huis.

‘’oke het is goed voor vandaag’’ ‘’maar omdat je het nog niet helemaal in je hoofd hebt wil ik je maandag terug zien en denk eraan het blijft ons geheimpje’’zij ze met een knipoog
Ze draaide de deur van het slot en liep door naar buiten.
Zo snel ze kon pakte ze haar tas en rende de deur uit ,snel naar huis dacht ze,ze wou hier geen seconde langer blijven.

Toen ze eindelijk thuis was aangekomen rende ze naar boven en liet zich op het bed vallen.
Het enige wat ze kon doen was huilen, ze dacht terug aan dat laatste kwartier het leek wel over het jaren duurde voor dat het eindelijk voor bij was.
Nadat mevr. Smid haar handen had gepakt om het ritme voor te doen was ze met haar hand naar boven gegleden, naar haar borsten
‘’blijf van me af ! ‘’ had ze geschreeuwd maar mevr. Smid ging gewoon door
Ze streelde over haar borsten en gleed daarna naar beneden en trok daarna haar trui omhoog.
Nu zat ze in haar bh mevrouw smid ging gewoon door met over haar borsten te strelen en af en toe kreunde ze daar bij.
ze trok Nienke van de stoel af en ging dicht bij haar staan
Ze had het doods benoud en begon te snikken ‘’stel je niet aan, dit wil jij ook’’ zij mevrouw Smid met een gemene klank in haar stem
Ze pakte Nienke’s hand en liet de hand over haar borst heen en weer gaan.
Nienke hield het bijna niet meer uit, maar mevrouw smid ging gewoon door.
Ze gespte de riem van Nienke open en trok haar broek uit en haar hand gleed in haar onder broek, en toen kwam het ergste mevr smid zoende haar volop haar mond.
Ze gooide haar van zich af en vluchtte naar de deur,maar hij lukte niet open,hij zat op slot.
‘’sorry meisje maar zo meteen komt er iemand binnengelopen en dat kunnen we er niet bij hebben he’’ zij ze listig
ze pakte haar weer vast en het begon weer opnieuw..
Nienke had het vreselijk gevonden die middag maar ze kon niks doen.
Langzaam stond ze op en liep naar haar computer en startte hem op
Ze had drie mailtjes twee doorstuur mailtjes en een van Milan…

Aan: nienkemulder@hotmail.com
Van: milanwagensma@hotmail.com
Onderwerp:re: terug naar het verleden

Beste Nienke,

Ja met mij gaat het ook goed, ik ga maandag weer naar school maar omdat ik mijn geheugen van vroeger een beetje kwijt ben moet ik sommige dingen opnieuw leren.
Ik vind het heel erg wat ik vroeger allemaal met je heb gedaan.Vooral omdat ik me zoveel heb laten beïnvloeden door David en de jongens.
Dat had gewoon niet mogen gebeuren.
Ze zijn trouwens nog langs geweest, ze waren heel aardig en hebben een fruitmand voor me meegebracht ik heb heel lang met hun zitten praten over jou en ik moest van hun zeggen dat het ze spijt.
Fijn voor je dat het nu zo goed met je gaat en dat je zoveel vrienden en vriendinnen hebt!
Het lijkt me een leuk idee om een keer af te spreken zodat ik je weer eens kan zien (misschien herinner ik me wat) wat dacht je van morgen? In het speeltuintje waar wij elkaar hebben ontmoet? Het is wel twintig km rijden voor jou maar ik weet niet precies waar jij woont en dit leek me een mooie plaats.
Vind je het wat? Mail dan als je blieft terug

Groetjes Milan

Nienke’s humeur klaarde al weer wat op,hij had echt aandacht voor haar.
Vroeger was die altijd al knap, hoe zou die er nu uit zien?
Morgen kon ze wel en ook al was het ver rijden het was het wel waard.
Ze besloot om een mail terug te sturen.

Aan: milanwagensma@hotmail.com
Van: nienkemulder@hotmail.com
Onderwerp:re: terug naar het verleden

Milan,

Ik zal er morgen zijn, laten we zeggen 2 uur?
En zeg maar tegen de jongens dat ik hun excuus aanvaard.

Groetjes, Nienke.

Ze drukte op verzenden.
Ze dacht na, ze moest er natuurlijk wel goed uitzien, zo meteen dacht hij weer het zelfde over haar als twee jaar terug en dat kon ze er niet bij hebben.
Benenden hoorde ze de deur open gaan
‘’Ik ben thuis!’’ hoorde ze haar moeder roepen ‘’hoi mam’’!
snel liep ze naar beneden ‘’mam heb je zin om mee naar het dorp te gaan? Ik heb nieuwe kleren nodig’’
‘’ja is goed kind ik kom er zo aan ik wil eerst nog even wat drinken’’

Zo gezegd zo gedaan, een half uur later zaten ze in de auto naar het dorp.
‘’Mam, ken je Milan nog?’’ ’’en of ik die ken, hij heeft jou depressief gemaakt’’ zij ze scherp
Nienke schrok zo’n reactie had ze niet verwacht maar ze ging door.
‘’nou kijk hij heeft een ongeluk gehad en is z’n geheugen kwijt geraakt, nou heeft die mij een brief gestuurd of ik hem wat over zijn verleden kon vertellen’’ en nou heb ik morgen een afspraak met hem’’
‘’Dat wil ik niet hebben Nien’’ zij haar moeder kwaad ‘’ hij zegt het wel maar volgens mij gaat hij je gewoon weer pesten!’’
‘’Maar mam ik wil het graag’’ zij ze smekend.
Haar moeder keek haar bedenkelijk aan ze zuchtte ‘’oke je doet maar,maar ik heb je gewaarschuwd!
Eindelijk bij het dorp aan gekomen was het bij de eerste winkel meteen raak.
Ze paste een mooie spijkerbroek met een hempje van spaghetti bandjes.
Het was niet bijzonder maar toch was het mooi.
Ze zocht met haar moeder nog wat andere leuke kleren uit en al met al was het een leuke middag geworden, ze had tenminste afleiding.

De volgende ochtend werd ze voor de eerste keer in haar leven op tijd wakker.
Het was tien uur en om twaalf uur moest ze de duur uit.
Ze had die nacht niet lekker geslapen, ze had een droom over maandag dat mevrouw Smid haar helemaal uit kleden en dat ze haar dan overal zoende , het was verschrikkelijk.
Ze liep naar de badkamer en zette de douche op een harde straal en ging eronder staan.
Ze stond luidkeels want jij gelooft in mij te zingen
‘’hou eens op met dat valse gezang Nienke!, ik lig nog in bed!’’ riep haar moeder kwaad
maar Nienke kon er alleen maar om lachen en zong luidkeels door.
Toen ze eindelijk klaar was met douchen kleedde ze zich aan en maakte zich op.
Haar moeder had gister voor veertig euro make-up voor haar gekocht dus daar kon ze voorlopig mee vooruit.
Toen ze eindelijk klaar was met haar make-up was het al 12 uur, snel at ze nog een boterham en vertrok op de fiets.

De fietstocht duurde lang ze had een andere weg genomen, over het platte land, dat was het enige wat ze aan haar oude dorp mistte, het was altijd een mooi dorp geweest er was veel groen en in Utrecht hadden wel af en toe een parkje maar daar had ze niet veel aan.
Ze was bijna bij het speeltuintje aangekomen ze zag haar oude huis alles was niks veranderd.
Aangekomen bij het speeltuintje was hij er nog niet ze keek op haar horloge:precies twee uur.
Ze ging op de schommel zitten en ze wachtte tot er uit eindelijk een heel groepje de hoek om kwam. Huh? Hij zou toch alleen komen?
Het waren David en zijn vrienden Milan liep ergens achteraan.
‘’Goh als we daar onze oude vriendin Nienke niet hebben’’ zij David
Wat zou dit betekenen? Zou ze gewoon hoi terug zeggen? Ze hadden immers hun excuus aangeboden.
‘’hoi leuk dat jullie er zijn’’ zei ze onzeker.
‘’Wij vinden het minder leuk dat jij er bent’’ zei hij.
Hij stond inmiddels recht voor haar met gebalde vuisten.
‘’PATS’’ de eerste slag had ze alweer te pakken…..

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 14:20

Goed stuk!

Meer. Haha!

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 15:19

Leuk verhaal !
Ben ook wel benieuwd naar nieuw stuk Haha!

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 15:22

ben al bezig met nieuw stuk.. denk dat het er vanavond of morgenochtend op komt Lachen

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:48

Oeh weer spannend! Haha!

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 17:04

ooow leuk Haha! benieuwd naar het volgende stuk Knipoog

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 18:50

t' nieuwe stuk!

Ze kon haar evenwicht nog net houden.
‘’Dat jij Milan geloofde’’zij David lachend
Hij gaf een ruk aan de schommel waardoor ik er af viel, met een keiharde klap kwam ik op de tegels te recht.
Snel stond ik op,waarschijnlijk iets te snel want de pijn schoot me in mijn hoofd.
David kwam weer op me af en ik keek wanhopig naar Milan maar hij keek de andere kant op.
Ze voelde een stomp in mijn maag en daar lach ze weer op de grond.
Inmiddels was het hele groepje om haarheen komen staan, behalve Milan die stond wat verder weg.
Ze wilde opstaan maar werd weer op de grond geduwd ‘’Blijven liggen jij!’’ riep Douwe,een vriend van David
Ze voelde dat ze overal getrapt werd,alles deed pijn.toen werd het zwart voor haar ogen.
‘’Nienke, Nienke!’’ hoorde ze vaag roepen.
Ze deed haar ogen open en zag een blauwe lucht boven zich.
‘’Hehe ben je eindelijk wakker’’ zij een jongens stem.
Ze keek op zij zo te zien had de jongen blond haar en groene ogen.
Ze schrok, dat was Milan!
Snel ging ze zitten en kroop naar achter ‘’ga weg, ga weg schoft!’’
‘’Nienke rustig’’zij Milan sussend
‘’ waarom, waarom!, ik gaf je mijn vertrouwen en je maakt er gewoon misbruik van!’’zij ze bijna huilen.
‘’stil ik kan het uit leggen’’’’nee jij kan helemaal niks! En laat me met rust!’’
snel stond ze op ,er schoot een pijnscheut door haar lichaam , het kon haar niks schelen ze moest weg ,weg van deze rot plaats en weg van die Milan.
Snel liep ze naar haar fiets en reed weg.
Achter hoorde ze haar naam nog maar ze fietste door, huilend, zo blij ze vanmorgen was zo rot voelde ze zich nu.

Na twee uur rijden was ze thuis, ze smeet de deur open en liep door naar boven , naar de badkamer.
Haar hele gezicht zat onder de blauwe plekken en haar hele lichaam deed pijn.
Waarom vertrouwde ze hem nou!
Ze had gewoon naar haar moeder moeten luisteren.
Wat had ze toch een rot leven! Eerst twee jaar terug dat gepest daarna mevrouw smid en nu weer Milan!
Ze kleedde zich uit en ging onder de douche staan het warme water brandde op haar huid maar het maakte niks uit niks was zo erg als vanmiddag

Toen ze na vijf minuten de douche uit kwam deed ze haar trainings broek aan met een wijde trui er omheen daarna deed ze make-up op zodat je de blauwe plekken niet zag , haar moeder mocht het niet zien.
Beneden ging ze op de bank zitten, haar moeder was er niet en ze moest zelf eten koken.
Een kwartier later ging de bel zuchtend stond ze op en deed de deur open, tot haar grote verbazing zag ze Milan staan.
‘’wat kom jij hier doen? Was ik vanmiddag niet duidelijk genoeg?, Als je het komt goedmaken, is niet nodig , Ik wil je nooit meer zien!’’ boos wou ze de deur dicht gooien maar Milan hield het tegen met z’n schoen.
‘’Ik moet je vertellen waarom het zo is gelopen en ik wil je spreken, je hoeft niet eens te luisteren’’ zei hij.
Hij duwde de deur verder open en stapte naar binnen.’’oke dan maar je hebt een minuut en daar wil ik je nooit meer zien!’’ zei ze nors.

‘’oke waar zal ik eens beginnen’’ ‘’snel je hebt maar een minuut’’
‘’oke nou ik heb dus niet echt een ongeluk gehad en ik wist alles van vroeger nog maar, ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk was van je mail.’’
‘’waarom?’’
‘’omdat ik niet wist dat jij er zo over dacht’’ ‘’maargoed, ik moest je die mail sturen van David en Douwe omdat ik je op de basis school ook al kende,maar ik moest dat allemaal zeggen omdat ze jou weer eens in elkaar wilde slaan.’’
‘’waarom ik?’’
‘’omdat ze dat toen zo leuk vonden bij jou’’’’en waarom deed jij toen mee dan?’’
‘’omdat ik graag bij hun wilde horen en omdat als ik met jou omging uitgemaakt werd voor sukkel’’
‘’aha dus jij vind iemand die je een dag kent belangrijker dan iemand die je al bijna je hele leven kent!’’
‘’ja toen wel ja maar nu niet meer’’ zei die met een zachte,lieve blik.
Nienke voelde dat haar gard een sprongetje maakte, nee dit kon toch niet? Verliefd worden op iemand die je in elkaar sloeg?
‘’maar waarom stuurde je dan een mail’’? ‘’omdat ze me bedreigen.’’
‘’wacht even hoor, dus jij word bedreigd door je vrienden en nou doe je opeens weer aardig tegen mij!!!, ga weg! ik wil je niet meer zien!’’
‘’nee nee zo is het niet!, ik vond je altijd al leuk maar door de jongens werd dat gevoel geblokkeerd’’ zei hij heel zielig.
Hij stond op en kwam naast haar op de bank zitten.
Nienke’s buik sloeg over van de vlinders wat was dit hemels!
‘'waarom bedreigen ze je?’’
‘’nou we waren pas geleden in een cafe het was daar heel gezellig en ik had al veel op.
Ik was heel licht aan geschoten toen David mij een drankje aan bieden ik vroeg wat het was toen zei hij het is heel lekker maar ik wou eigenlijk niks meer want ik moest ook naar huis toen ik vroeg of er alcohol in zat zei hij nee,dus ik dacht nou dan neem ik het wel uit eindelijk bleken ze er drugs in te hebben gedaan want ik voelde me heel verlicht.
Toen we weg gingen zei David dat ik bij een zaak moest inbreken ik was onder invloed dus zei gewoon ja, ik wist niet wat ik deed snap je?’’
‘’ja, maar vertel verder’’
‘’oke nou toen heeft David de deur geforceerd en het alarm afgezet toen heb ik heel veel elektronica meegenomen en de kas leeg geroofd.
Maar uit eindelij bleek dat David het had opgenomen met zijn mobiel.
Sinds dien chanteert hij me ermee en als ik niet doe wat hij zegt dan gaat hij naar de politie.’’
‘’ooh’’ dat was het enige wat ze uit kon brengen.
‘’maargoed mijn minuut is uitgelopen op een half uur dus ik ga maar snel voor je me het huis uit trap’’ ‘’nee nee blijf nog maar even!, wil je wat drinken?’’ vroeg ze bijna smekend.
‘’haha oke dan, geef me maar wat cola’’ ‘’oke’’
snel liep ze naar de keuken en schonk twee glazen cola in.
Toen ze terug kwam zag ze Milan bij de boeken kast staan, wat was hij ontzettend sexy geworden!
Ze zetten de glazen op tafel en Milan kwam weer bij haar zitten.
‘’Oke nu jij, ik zie dat je iets niet lekker zit’’ zei Milan.
Nienke schrok zag hij dat ze niet lekker in haar vel zat door mevr smid?
‘’he rustig maar je hoeft niet zo te schrikken, als je het niet wil vertellen hoeft het niet hoor’’
zucht wat was hij lief!
‘’nee nee ik vertel het wel’’ en zo vertelde ze wat er was gebeurd gisteren over mevrouw Smid die haar had uitgekleed en over hoe erg ze dat vond.
Toen ze eindelijk klaar was met vertellen begon ze te snikken.
Milan sloeg zijn arm om haar heen ‘’ssst rustig maar meisje’’ zei hij sussend
Opdat moment ging de voordeur open, haar moeder kwam binnen.
‘’ waarom huilt ze?’’ vroeg ze boos aan Milan.
Nienke keek op ‘’ er is niks mam Milan en ik hadden een ‘’emotioneel momentje’’ ‘’
Ze hoorde Milan naast zich gniffelen.
‘’hmm oke dan, blijft Milan eten?’’ ‘’ oh nee sorry mevrouw maar ik moet over een half uurtje toch echt naar huis’’ Nienke keek Milan vol bewondering aan wat zei die dat mooi!
‘’Mam Milan en ik gaan nog even wandelen tot zo!’’
Met een knal gooide ze de deur dicht.
‘’Meende je wat je vanmiddag zei?’’
‘’Wat bedoel je?’’ vroeg Milan
‘’ dat je me altijd al leuk vond?’’
Milan bleef stil staan en pakte de hand van Nienke.
‘’natuurlijk’’ zei hij zacht.
Hij trok haar naar zich toe en legde zijn hand om haar middel.
‘’je bent lief’’ zij ze nog zachter
Hun gezichten kwamen steeds dichter bij elkaar.
‘’Nienke!’’ wat doe jij hier nou!
Met een ruk draaide ze zich om, daar stond Roos ‘’hey!’’ zij ze beteuterd omdat ze bijna met Milan had gezoend.
‘’ zou je me niet is voor stellen?’’ zei Roos opdringerig.
‘’oh ja nou Milan dit is Roos en Roos dit is Milan.’’
‘’hallo’’ zeiden ze tegen elkaar
‘’Zeg Nien ik heb gister de hele tijd op je lopen wachten maar je kwam maar niet, dus ben ik maar gegaan’’
‘’oja dat kan wel mevr. Smid vond dat ik het niet goed deed’’ loog ze
‘’oh haha oke, maar ik ga weer ik moet eten, ik zie je Maandag weer he!’’
‘’doei’’
toen Roos het hoekje om was draaide ze zich weer naar Milan.
‘’sorry dat was Roos’’
‘’is toch niet erg?’’zei hij en trok haar weer naar hem toe
‘’oke waar waren we gebleven?’’ Milan boog voor over en zoende haar.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:16

Leuk stuk! Haha!

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:21

Jaa leuk stuk weer! Haha!

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 21:32

Ja leuk stuk Haha! je gaat lekker snel met schrijven Tong uitsteken nu kun je lekker achter elkaar doorlezen Haha! Knipoog

joriien_foxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:14

Leuk verhaal Lachen

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 17:32

hey,
ik ga vanavond beginnen aan een nieuw stuk.
ik weet ongeveer wel hoe ik het verder wil laten lopen maar weet nog niet zo goed hoe ik het ga uitwerken Tong uitsteken

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 17:41

Even 1 tip nog he, probeer wat minder enters tussen je verhaal te doen.
Nu heb je zeg maar een korte zin, en dan begint je volgende zin op de volgende regel.
Je kunt hem er ook gewoon achteraan zetten. Knipoog

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 17:46

Miriano schreef:
Even 1 tip nog he, probeer wat minder enters tussen je verhaal te doen.
Nu heb je zeg maar een korte zin, en dan begint je volgende zin op de volgende regel.
Je kunt hem er ook gewoon achteraan zetten. Knipoog

ok zal der aan denken Lachen
bedankt voor de tip Lachen

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 18:50

super stuk weer!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 15:50

leuk verhaal, ik abboneer me even Lachen
wat ik een klein beetje mis is een beschrijving van de personages (mag ook "buiten" het verhaal hoor Lachen )

AnnemieH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 15:54

hey, ik ben het verhaal nu pas beginnen volgen, heel spannend! Tong uitsteken hopelijk komt er snel een vervolg! Knipoog

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 15:59

ok ik begin nu aan de laatste vijf honderd woorden! ik zal er een beetje aan denken om de personages te beschijven Tong uitsteken