[VER] Een geheime liefde

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Just_Crazy

[VER] Een geheime liefde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 20:32

Hee, ik had hier al een tijd eerder een verhaal neer gezet met de titel Zo eenzaam, ik vond het toch niet lekker lopen enz. dus heb ik maar een nieuwe draai aan het verhaal gegeven Lachen
commentaar?
graag Ja

Ik weet het niet meer, het zit me niet mee de laatste tijd.
Mijn vrienden laten me vallen, me ouders hebben geen vertrouwen meer in me, en over school zal ik maar niet beginnen. Een hele tijd voelde ik me super, ik had er nieuwe vrienden bij waarmee ik veel optrok. Ik haalde super punten op school, mijn ouders waren trots. Ik weet niet waardoor het is gekomen, maar op een begeven moment voelde ik me waardeloos. Mijn “vrienden” hadden toch andere interesses waardoor ik als het ware opzij werd geschoven. Ze gingen naar concerten van rockbands, bezochten feesten waar ik nooit zou durven te komen. Zij zaten in hun examenjaar en hadden niet veel tijd voor andere dingen, ik zat niet bij hun op school, dan zou het waarschijnlijk anders zijn geweest. We hadden alleen contact met elkaar via MSN. Uiteindelijk spraken we nooit meer af, als ik ze tegen kwam deden ze net of ze me niet kenden, ze negeerden me, ook als ik “hoi” zei. Buiten hun om had ik maar weinig vrienden. Er was één meisje op de hele school waar ik het echt goed mee kon vinden, alleen het nadeel was weer dat zij niet bepaald goed bekend stond. Het was meer het kneusje van de school. Ik had geen zin om onze vriendschap op te geven alleen omdat zij niet goed bekend stond, ze was een leuke meid ik kon met haar lachen, over de jongens praten, winkelen alles wat je maar kunt bedenken. Ik voelde me vrolijk bij haar, ik vertrouwde haar. Tot op het moment dat ze werd ingepalmd door de “populaire o-zo-geweldige meisjes”. Ze hadden haar omgetoverd van lief verlegen bescheiden meisje naar een populaire gemene bitch. Alles wat ik haar ooit had verteld werd tegen mij gebruikt. Ik stond er helemaal alleen voor. Mijn “vriendin” vond het allemaal leuk en geweldig, ze dacht dat ze erbij hoorde. Ik wist wel beter en probeerden haar te redden, maar het had geen zin. Ze beweerde dat ze nu veel gelukkiger was. Ik wist dat ze ooit “gedumpt” zou worden. Ze lieten haar van alles doen; dingen weggooien, met tassen sjouwen etc. Ze vond het allemaal wel best zolang ze er maar bij mocht staan! Er kwam een moment dat ze iets begon door te krijgen, de meiden hadden haar niks meer te vertellen, ze mocht er niet meer bij staan en als ze iets tegen hun zei deden ze net of ze niks hoorden. Ik heb haar nog 1000x sorry horen zeggen. Hoe gemeen ze tegen me deed, het speet haar zo ontzettend. Ik hoorde haar wel maar haar woorden deden me niets. Eigen schuld dacht ik bij mezelf.

Nog steeds voelde ik me eenzaam, ik kom mijn gevoelens bij niemand uiten. Ik werd heel erg gesloten en had geen zin meer om voor school te werken, mijn punten werden lager en lager. Mijn ouders hadden er nog vertrouwen in, ikzelf al niet meer. School interesseerde me niet meer, ik miste iedere week wel minstens 5 uur. Wat ik in die tijd heb gedaan weet ik niet meer, ik weet wel dat ik ontzettend stom bezig was. School belde mijn ouders zeker iedere dag om te vragen of alles wel ok met me was.Mijn ouders wisten van niks. Ik vertelde mijn ouders niet veel, ze wisten eigenlijk helemaal niks van me, wat voor vrienden ik had, wat ik in mijn vrije tijd deed. Ik was vaak weg,vraag me niet waarheen, ik zou het niet weten.Mijn eindrapport was een ramp, volgens mij heb ik duizenden woede-aanvallen van mijn vader gekregen. Ik heb de hele zomer thuis gezeten, ze waren bang dat ik rare dingen zou uitvreten. Misschien moet ik mijn ouders maar bedanken. Mijn vroegere vriendin, die omgeschoolde bitch, werd ook volgestopt met allerlei drugs. Ik kwam haar zo af en toe nog eens tegen in de stad, ik werd bang van haar. Was zij ooit die leuke vriendin waarmee ik zo hard kon lachen? Haar mooie ogen waren vernietigt, het leek alsof er een grote waas over haar ogen zat, ze zag er nou niet bepaald gelukkig uit. Ik zal die blik uit haar ogen nooit maar dan ook nooit meer vergeten. Ik kan me nu ook niet meer voorstellen dat zij ooit een vriendin van mij is geweest, was ze dat überhaupt wel? Ben ik ooit wel eens met haar bevriend geweest? Ik ben zo in de war. Ik ben zoveel vergeten van wat er gebeurd is.

Ik raakte via MSN in contact met een leuke jongen. Jesse was zijn naam. Altijd waren we tegelijk op MSN, we hadden hele diepgaande gesprekken. Via de computer kon ik mijn gevoelens kwijt, hij was de enige waar ik nog fatsoenlijk mee kon praten. Hoewel ik hem nog nooit in het echt had gezien moest hij al mijn verhalen aanhoren. Misschien was het toch een stukje “veiligheid”, je kent die gene niet en via internet kun je gewoon je verhaal kwijt. Hij leek me te begrijpen en hij kwam altijd met de goede woorden om me gerust te stellen. Hij vond het ook helemaal niet erg dat hij altijd van alles moest aanhoren. Hij vond het eerder fijn dat ik me zo vertrouwd voelde bij hem. Het klinkt allemaal best raar, maar die jongen heeft via MSN wel indruk op mij gemaakt, alleen door lieve woorden te zeggen. Na veel lange MSN gesprekken kwam hij op het idee om eens in het echt af te spreken. Wow, daar schrok ik wel van, ik dacht dat ik gewoon lekker anoniem kon blijven. Maar toch, iets in me was ontzettend nieuwsgierig hoe die jongen in het echt was. We hadden het er vaak over, maar er kwam niks van. Ik was wel wat afgeschrikt, en wist niet meer hoe ik me tegen hem moest gedragen, ik was nog wel gezellig maar durfde mijn gevoelens niet meer te vertellen.

Ik heb me voor genomen, weer goed mijn best te gaan doen op school. Dit keer ga ik er helemaal voor. Ook dit keer doe ik weer 3 Havo, ik doe het gewoon nog een jaartje over. Mijn mentor zat er over te denken om me naar 4 Vmbo te sturen maar daar waren mijn ouders het niet mee eens. Het vorige jaar heb ik gewoon weggegooid, achteraf heb ik er spijt van, maar op het moment zelf interesseerde me het niks. Ik zit nou in een fijne klas, de leerlingen willen elkaar allemaal helpen met de vakken die ze moeilijk vinden. Vorig jaar was dat totaal anders, het was de hele tijd door maar getreiter en de ene deed nog stoerder dan de ander. Als er een wedstrijd was voor “het meest irritante kind uit de klas” zou iedereen winnen. Maar goed dit jaar is het dus anders. Zo heb ik weer zin om te leren en me best te doen. Ik begin met een zwakke start, ik ben het plannen en leren als het ware verleerd. Ik besluit samen met mijn mentor om op een bijles te gaan. Maar mijn ouders zijn het er niet mee eens, dat viel te verwachten. Maar toch, dan heb ik eindelijk weer motivatie dan moeten mijn ouders weer tegenwerken. Uiteindelijk weet mijn mentor ze over te halen, en ben ik 3 keer in de week tot 5 uur op school te vinden. Dat is het wel waard want mijn punten schieten omhoog, zonder dat ik er heel veel voor hoef te doen. Doordat ik zoveel voor school doe, spreek ik Jesse nog amper. Ik meld me die avond nog aan, en na 5 minuten komt hij ook online. Het begint al met de vraag: “Waarom ben je zo weinig op MSN?, wil je niet afspreken?. Ik vertel hem dat ik het een tijdje heel druk heb gehad met school en dat ik het nu weer wat rustiger heb. “Heb je nu tijd om af te spreken?”. Hij klinkt wel erg opdringerig, zo hij boos zijn dat ik zo weinig van me heb laten horen?. “Ik wil wel een keertje afspreken hoor, lijkt me leuk”, antwoord ik dan zo rustig mogelijk. Het duurt een tijdje voordat hij weer iets zegt. “Kun je morgen?”, vraagt Jesse dan. Ik schrik weer, waarom zo snel. “Morgen kan ik niet, deze hele week niet, sorry”. Hij antwoord met een sarcastische emoticon. “Ik dacht dat je het zo rustig had, geef het gewoon toe, je wil niet met me afspreken, altijd als ik erna vraag begin je óf over een ander onderwerp óf antwoord je met ja, nee, misschien, hoe zit het nou?”. Ergens heeft hij wel gelijk, maar ik wil hem wél zien, het gaat me gewoon allemaal te snel, en als hij zo opdringerig gaat doen krijg ik er steeds minder zin in.

dit was het stukje dat ik al eerder had geschreven, ik heb er al een stukje aangeplakt maar wil niet alles in 1 keer vertellen Lachen
Laatst bijgewerkt door Mireille op 17-08-06 17:21, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Titel geplaatst

Ayasha
Blogger

Re: [ver]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 20:47

een verhaal moet volgens de regels van CB 1500 woorden hebben.

Just_Crazy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 20:49

woops ik zal even editten

Soniador

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:14

Verder schrijven !
het is een leuk verhaal en ben nieuwsgierig naar het volgende stuk Knipoog

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 23:30

Heel mooi verhaal. Erg realistisch. Ben benieuwd naar het volgende stuk. Lachen

Misz_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 01:41

ik ben ook benuwd! Schrijf maar snel nog een stuk! Haha!
het 6e verhaal wara ik me bij inschrijf Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 08:40

Elk vervolgverhaal, ook een update moet minimaal aan 1500 woorden voldoen. Omdat je het van 750 naar 1459 hebt ge-updated, zal ik voor deze keer een oogje dichtknijpen. Maar denk er in het vervolg wel, dat de 1500 woorden minimaal is Lachen

Just_Crazy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 20:41

Sorry als ik dit oude topic weer omhoog haal, maar ik ben op vakantie geweest en had geen tijd meer om een vervolg te plaatsen.
Dus bij deze:

Ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren en zet snel mijn status op ‘zo terug’. Ik besluit gewoon tegen hem te zeggen dat het me allemaal net iets te snel gaat. Net voordat ik mijn verhaal heb getypt en het wil versturen, is hij offline. Ik stuur hem maar een mailtje:

Hé Jesse,
Het is niet dat ik niet met je wil afspreken, ik vind je een super leuke jongen, maar het gaat me gewoon wat te snel, we hebben het er al vaak over gehad enzo, maar ik vertrouw het gewoon niet helemaal, je voelt je nou misschien beledigd, zo is het niet bedoeld. Ik hoop dat je me begrijpt, en we gaan heus nog wel een keer afspreken.. Tenzij jij daar natuurlijk geen zin meer in hebt.
Laat het even weten aub
X Suus.

Ik twijfel of ik het zal versturen, en mijn muis blijft hangen op ‘Verzenden’. Ik klik toch maar, anders komt er nooit wat van. Nadat het bericht verzonden is, zet ik mijn status op ‘afwezig’, en kijk nog even wat op internet rond. Ondertussen is het al half 10. Ik pak mijn pyjama en schoon ondergoed en ga naar de badkamer. Ik springt snel in de douche en ga er ook snel weer uit. Ik droog me af en trek mijn pyjama aan. Nu pas merk ik hoe moe ik eigenlijk ben. Ik zoek mijn agenda, maar doordat het zo’n rommel is kan ik ‘m nergens vinden. “Nou, dan maar niet”, denk ik, en spring mijn bed in. Al snel word ik weer wakker, ik ben vergeten de computer uit te zetten, en het zoomgeluidje irriteert enorm. Ik sta op, nog half in slaap, om de computer uit te zetten. Ik zie dat ik een nieuw bericht heb op MSN, maar ik heb geen zin om te kijken. Ik sluit de computer af en spring mijn bed weer in. Ik ben wel benieuwd wat voor mailtje het is, zou het een antwoord van Jesse zijn?. Ik móet het weten en ga weer achter de computer zitten, mijn MSN start erg langzaam op, en ik val bijna weer in slaap. Ik open mijn mail en zie dat het een stomme reclame is. “Ik ben flink chagerijnig dat ik daarvoor uit mijn bed ben gekomen. Ik val meteen weer in slaap.

Op school zit ik steeds lekkerder in mijn vel, sinds ik op bijles ben gegaan, schieten mijn punten omhoog. Ik ben al goed bevriend met een groepje meisjes uit mijn klas. Toch zitten er ook een paar meisjes bij, waarvan ik niet weet wat ik ervan moet denken. Ze doen wel aardig enz. maar toch die blikken in die ogen, ik weet niet of het tussen mijn oren zit, maar ze hebben iets tegen mij. En toch weet ik niet wat. Ik negeer ze maar, en bemoei me er verder niet mee. De meisjes waarmee ik omga, zijn erg rustig en halen geen gekke dingen uit, je kan ze dus ‘brave’ meisjes noemen. Het is wel beter voor mij, anders weet ik toch al dat ik gekke dingen in mijn hoofd haal. In de grote pauze na de eerste 5 lessen, gaan de meeste kinderen naar het park, wat voor de school ligt. Ik word daar nog niet geaccepteerd maar waar moet ik anders zitten? Ik loop gewoon met de meiden mee, maar als snel kwamen er een paar arrogante meiden op me af die vroegen wat ik er doe. “Ik ben nieuw hier, en ik zit hier in het park omdat ik daar zin in heb”, ik trek mijn arrogantste gezicht erbij en draai me om. “Zó, grote bek heb je ook meisje”, hoor ik ze roepen. Ik spring bijna uit mijn vel, maar het lukt me om niet om te kijken en ze gewoon te negeren. Ik zit lekker op het gras een broodje van de bakker te eten totdat er 2 jongens voor me gaan staan. “Hee, wat is het probleem?”, vraag ik. “Ja, jij bent ons probleem”. Ik weet bijna zeker dat dit vrienden zijn van die arrogante meisjes. “En jullie de mijne, jullie staan in mijn zon”, zeg ik zo arrogant mogelijk. Ze raken me voor geen meter, en het maakt me ook niet uit wat ze van me denken. De jongens moeten lachen, ik geloof niet dat ze het kwaad bedoelen want ze komen naast me zitten, ieder aan 1 kant. “Waarom doe je zo tegen Anna en Britt?”, vraagt de jongen rechts van me. “Ik doe niks”, antwoord ik: “Zij doen arrogant tegen mij, dus dan doe ik het terug, is dat zo raar?”. De jongen weet niks meer te zeggen, dus ik vraag maar of ze bevriend zijn met hun. “Britt is mijn vriendin antwoord de andere jongen”. Hm, wat moet ik nou zeggen? “Mag ik eerlijk zijn?, Ik mag ze nu al niet”. De jongen naast me grinnikt. “Ach, zo zijn ze nou eenmaal, maar dat komt vanzelf goed, trek je er maar niet teveel van aan”. De zoemer gaat, ik sta op en loop met mijn vriendinnen naar de les, “Doei, jongens!”. “Wat zeiden ze?”, mijn vriendinnen zijn meteen super benieuwd. “Haha, niet veel bijzonders, waarom ik zo deed tegen die stomme wijven”! “Haha ja die meiden zijn echt erg, er komt iemand nieuws en ze proberen meteen de baas te spelen, beter dat je zo’n grote bek teruggaf”. “Haha, ach ik hoop niet dat ze me het erg moeilijk gaan maken.”
We zijn nog net op tijd in de klas, vreemd.., Britt en Anne zeggen me gedag, ik negeer ze.
De jongens zullen wel een goed woordje voor me gedaan hebben denk ik.. Of Britt en Anne spelen een spelletje. Het valt me op dat de vriend van Britt, de hele tijd mijn kant uit kijkt. Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat hij weer mijn richting uit kijkt, ik draai me om en kijk recht in zijn ogen. We kijken elkaar langer dan normaal aan, en dan glimlacht hij en draait zijn hoofd weg. Ik trek me er verder niks van aan en zoek er niks achter. Na school zie ik hem in het fietsenrek staan, vlak bij mijn fiets. Ik loop naar mijn fiets en doe net of ik hem niet zie. Ik voel gewoon dat hij naar mij staat te kijken. Ik draai me om en hij zegt: “Hee, nieweling”. Moest hij nou net dat zeggen?! “Noem me niet zo”, zeg ik en ik lach erbij. Expres zegt hij het nog een keer. Ik duw hem opzij, en hij komt niet meer bij. Dan komt Britt naar buiten. “Wat doe jij met hem ?”, zegt ze. Heb je haar weer, denk ik in mezelf. “Ik speel spannende spelletjes met hem!”, zeg ik met een heel serieus gezicht. De jongen knikt ja, en Britt kan me wel vermoorden, maar ik lach haar gewoon uit. Ik haal mijn fiets van het slot en fiets weg. “Doei Suus”, roept hij nog. Ik kijk nog om en zie dat Britt hem even duidelijk maakt dat ze niet wilt dat hij met mij omgaat. Lekker voor der, denk ik.

Thuis ga ik weer op de computer, dat is een tijd geleden. Als ik online ben, is Jesse er niet. Ik heb al een hele tijd niks meer van hem gehoord. Ik hoop dat hij mijn mail nog heeft gehad. Waarom antwoord hij er niet op? Zou hij boos zijn? Het klinkt banketstaaf, maar nu het zo goed gaat op school en sinds ik nieuwe vrienden heb, heb ik eigenlijk niet meer zo’n behoefte aan de lieve woordjes van Jesse. Het wordt inderdaad tijd dat ik die jongen is in het echt zie. Toch twijfel ik nog steeds. Maar waarom? Als je gewoon op een drukke plaats afspreekt kan er niks misgaan. En ik heb hem wel eens op de webcam gezien en op foto’s, en het is geen oude vent die zich voordat als een 15 jarige jongen. Waarom is hij nou niet online! Dan kon ik wat afspreken met hem. Ik laat het even voor wat het is, en ik hoop dat ik hem deze week nog spreek. Zou hij het ook druk hebben, net als ik? Oké ik geef het toe, misschien vond ik zijn lieve woorden toch wel erg fijn. Maar ik ken hem alleen via MSN. Ik ben het niet gewend dat een jongen zulke lieve dingen tegen mij zegt. De aandacht is toch wel fijn, ook al is het via internet. Zal ik hem toch maar een mail sturen? Nee, toch maar niet. As hij nog geïnteresseerd is in mij, zal hij zelf wel wat laten horen. Net als ik wil gaan komt 1 van mijn vriendinnen op MSN.
“Hee Suus”.
“Halloo”.
“Weet je wat mij is opgevallen, dat Nick de hele tijd naar jou kijkt”.
“Is die Nick de vriend van Britt toevallig?
”Ja!…
”Yeah dream on, maar ik ga ervandoor, ik spreek je morgen op school.
”Oke! Doei”.

Het is Tessa dus ook opgevallen. Misschien vind hij me wel…. Nee!, Die gedachten probeer ik meteen uit mijn hoofd zetten. En al zou het, hij heeft een vriendin! Toch blijft de gedachten “Zou hij me leuk vinden” in mijn hoofd. Ik weet heus wel dat ik niet knap ben, ik ben onzeker en heb weinig vrienden. Nick is knap, zeker van zichzelf en heeft hordes meisjes achter zich aanhangen én hij heeft één van de knapste meisjes als vriendin. Ik heb nog nooit een vriendje gehad. Ik weet het niet, ik ken veel jongens, maar die vinden me gewoon aardig en that’s it!. Jongens kennen mij niet écht, niemand heeft ooit een goed gesprek met mij gehad. Ze nemen de tijd niet om me beter te leren kennen. Iedere keer als ik een nieuwe jongen ontmoet denk ik dat hij geïnteresseerd is in me, maar dat blijkt iedere keer weer vies tegen te vallen. Ze willen gewoon kletsen. Ben ik dan niet goed genoeg?, niet knap genoeg? Tsja, wie zal het zeggen. Er zijn wel eens een paar jongens geweest die met me geflirt hebben en die zin hadden in 1 avondje plezier, maar zo ben ik niet. Misschien moet ik veranderen, ligt het aan mij?
Veel vragen, niemand die ze zal beantwoorden. Zo is het altijd geweest en er zal geen verandering in komen, denk ik. Ik hou maar op met nadenken, ik maak het 10 keer erger dan het is.

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 23:03

leuk stuk ga dit zeker volgen!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 23:15

wow.. doe je met die verhalen nog meer dan alleen op bokt zetten? zonee .. stomstomstom!! moet je doen egt supper Ja

Just_Crazy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 13:11

haha nee Knipoog
komt bijna nieuw stukje aan
ik ben niet zo snel..

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:59

okay ik wacht af:P

Just_Crazy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 17:11

Ik herinner me dat ik me nog moest voorbereiden op het proefwerk van volgende week. Eigenlijk heb ik totaal geen zin maar ik heb toch niks anders te doen, dus ik pak mijn boeken en lees er een beetje doorheen.Mijn ogen lezen de teksten wel, maar mijn hoofd is er niet bij. Morgen ben ik al vergeten wat ik heb gelezen. Steeds het plaatje ‘Nick&Suus’, in mijn hoofd. Wat zou het geweldig zijn om zo’n vriendje te hebben. Ik weet het zeker, als ik zo’n leuke vriend had zou ik ook meteen in de belangstelling komen te staan.Dat is ook zo met al die meiden die zo geliefd zijn bij de jongens. Ik snap dat gewoon niet, zo heel knap zijn ze toch ook niet? en volgens mij is hun IQ zo laag als die van een bloemkool. Waarom willen ze hun dan wél leren kennen? Omdat hun wel in zijn voor een avondje wild doen? Als dat het enige is wat jongens willen…

Een atoom bestaat uit een uiterst kleine, positief geladen atoomkern met een diameter van ongeveer 10-14 meter (10 femtometer) die is opgebouwd uit protonen en neutronen; met daaromheen een wolk van negatief geladen elektronen met een diameter in de orde van 10-10 meter (100 picometer).

Hoe vaak ik de tekst ook doorlees, het komt toch niet bij me door. Ik sla mijn boeken dicht, en zoek mijn Ipod. Damn, hij ligt beneden! Dan maar niet, ik heb geen zin om die 2 trappen omlaag en weer omhoog te lopen. Ik bezit de zolder. Het is nog niet zo lang mijn kamer, eerst lag ik samen met mijn broer(tje) op een kamer, maar dat ging écht niet meer. Mijn broertje is 13 en begint wat agressief te worden. Zo was ik dagelijks mijn boeken kwijt, die ik dan beneden in de kliko terugvond. Als ik ernaar vroeg zei hij: “Waarom krijg ik altijd de schuld van álles, dat hebben je vriendinnen misschien wel gedaan ofzo, maar ik was het NIET!”. Daarbij liep hij rood aan en stond op uitbarsten. “Je was het wel, want er bestaan ten eerste geen kabouters en ten tweede ben jij de enige die weet waar mijn boeken liggen”.
Stampvoetend loopt hij dan naar boven en smijt de deur dicht.En zo ging het áltijd.Of nou, ja erg vaak.Soms waren er zelf die zeldzame momenten dat het enigszins gezellig was. Maar goed, nu ben ik verhuisd naar de benauwde zolder.Er zit ook een wasbak bij, dus hoef ik niet iedere keer naar de badkamer. Zodra je binnenkomt word je overspoelt door blije kleuren. Mijn ene muur is groen, limegroen. En de andere muur is knalroze. Ik heb ook een poster van palmbomen opgehangen en die neemt de hele muur in. Ik heb al een hangmat aangeschaft maar ben nog niet helemaal overtuigt of die nou wel in mijn kamer past. Ik voel me erg op mn gemak in deze kamer, ik ben er dus ook zo vaak mogelijk. Meestal ga ik dan in de vensterbank zitten. Ik heb een groot schuin raam, zeker wel 1,5 meter in de breedte. De vensterbank is ook lekker breed. Wat kussens en je kunt er zo in slaap vallen. Mijn raam staat naar de kant van de straat en dus houd ik alles goed in de gaten.

Mijn moeder roept dat ze even boodschappen gaat doen.Ik ga naar beneden en zet de tv aan, ik ben nu toch alleen dus kan zelf bepalen wat ik ga kijken. 8th&Ocean op MTV, mijn favoriete programma. Teddy, een goed betaald model lijkt sprekend op Nick. Raar dat me dat nooit eerder is opgevallen. Ik word gek, waarom blijf ik toch aan die jongen denken? Ik weet zeker dat ik hem niet leuk vind! En dan nog, al vond ik hem leuk, zou het alleen maar problemen opleveren. Ik zie het al gebeuren dat Britt en haar ‘gang’ me belachelijk maken in het bijzijn van de hele school. Verbaast me niks als ze dat zouden doen.
”Ha, kijk die Suus nou, ben je wanhopig meisje? Omdat mijn vriendje je niet wil?”.
Ik weet wel, dat áls ze dat zou doen, zou ik haar in het bijzijn van al die mensen echt een klap geven. Maar goed, zo ver zal het wel niet komen, denk ik, hoop ik.

Mijn telefoon gaat. Smsje van Tessa.
Suuus, je bent bijna jarig !! X.
O, ja dat is waar ook. Ik hou me nooit zo bezig met verjaardagen, al die drukte, nee liever niet. Ik ben de 21e jarig. Nu dus over …. 17 dagen! Ik word 16, dus het word wel eens tijd voor een feest. Ieder jaar heb ik dezelfde voorbereidingen, nooit komt er iets van. Ik heb altijd al gehoopt op een super druk feest, stuk of 40 man, gezellig aan het dansen in de woonkamer, bier hier, wijntje daar. Iedereen zou belangstelling voor me hebben en met me willen dansen. Zo zal het dus níet gaan. Het word een saai feestje met 2 of 3 vriendinnen, filmpje kijken en dan naar bed. Zoals ieder jaar. Misschien mogen we wel wat drinken van mijn ouders omdat ik dan toch 16 word. Nee! Dit jaar ga ik het écht anders aanpakken. Ik word tenslotte 16. Beetje zielig om dan geen feest te geven. Ik denk niet dat het een idee is als ik het thuis geef, ik vertrouw mijn ouders niet op dat gebied. Ze komen gerust binnen in hun pyjama om een boterham met pindakaas te smeren. Nee, liever niet. Maar waar anders? Ach, we zien het allemaal wel, hoe het loopt enzo. Ik zie mijn Ipod op tafel liggen en loop ermee naar boven. Ik besluit er nog even nieuwe nummers op te zetten. Er staan hooguit 50 nummers op. Zonde eigenlijk maar ach.
Ik meld me aan op msn. Geen boeiende mensen online. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik nog iets van Jesse zou horen. Niet dus. Hij zal het ook wel te druk hebben. Ik krijg een teleurstellend gevoel. We spreken elkaar nooit meer terwijl het eerst zo lekker liep. Maar dat is ook het probleem van MSN.
Ik kijk even op mijn hotmail en er staan alleen nog mailtjes van Jesse. De rest heb ik laatst al verwijderd, Bij 1 mailtje herken ik het onderwerp niet, en open het mailtje.

Ik heb je gister gezien in het fietsenrek met een jongen. Ik hoop je snel te kunnen zien!
Jesse

Wááát!!!! Ik snap het niet, ik heb deze toch niet eerder gelezen?! Waarom staat ‘ie dan als ongelezen? Dat betekent dat íemand ‘m heeft gelezen, maar wie? Volgens mij is Tessa de enige die mijn wachtwoord weet maar ik denk dat zij zoiets zou doen.,.

Het mailtje is van de week gestuurd, toen met Nick dus! Hij woont hier dus vlakbij, oliebol! Opeens krijg ik een beangstigend gevoel. Wat weet ‘ie allemaal van me dan?! Misschien zelfs waar ik woon, misschien is hij me een keer achtervolgd ofzo. Was ik er maar nooit aan begonnen, ik schaam me voor mezelf. Misschien dat hij daardoor niet meer msnt, omdat hij me nu in het echt kan zien. Ik heb nooit geweten dat hij ook hier woonde! fiets! Wat moet ik nou doen? Terugmailen naar hem? Om te vragen waar hij woont, en hoe hij me gevonden heeft? Nee! Ik stuur helemaal niks terug! Ik let gewoon goed op mijn omgeving, ik heb hem op de webcam gezien dus ik moet hem herkennen.
Nog steeds vind ik het raar dat het mailtje al geopend was. Waarom zou iemand dit willen lezen? Ik kijk op de klok van de computer en zie dat het al 11 uur is, en ik heb nog niet eens gedoucht. Nou ja dan maar morgenochtend snel. Een kwartier later lig ik in bed. Ik lig nog na te denken over mijn verjaardag. Hoe moet ik het geven? Met wie? Waar? Ik kan er niet uitkomen. Een halfuur later slaap ik. “Wakker worden”, wordt er in mijn oor getetterd. Mijn broertje. Hij was al wakker en wilde niet alleen ontbijten. Chagerijnig stuur ik hem weg maar hij blijft naast mijn bed staan. ‘Anders vertel ik papa en mama over Jesse’, hij grinnikt. Ik sta abrupt op. “En hoe weet jij dat klein opdondertje?”. Hij draait zich om en rent naar beneden. ‘Mamáá ik moet iets vertellen’. Ik storm er achteraan nog in mijn pyjama en val daarbij half van de trap. Hij is me te snel af, hij zit al op zn fiets naar school als ik eenmaal beneden ben. Hij was het dus. Ach, hij praat dan wel stoer ik weet zeker dat hij er niks mee gaat doen. Of tegen mijn ouders vertellen maar dat is nou ook geen wereldramp eigenlijk.

Op mijn gemakje loop ik naar boven en spring onder de douche. Ik heb de eerste 2 uur vrij , ik had liever nog wat uitgeslapen maar nou kan ik lekker rustig aan doen. Plotseling krijg ik het gevoel dat ik bekeken word. In onze badkamer hangt een spiegel waarin je de spiegel van de overloop kunt zien en vanaf daar kijk je zo naar buiten.Ik kijk en zie een zwarte schim wegduiken..

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 17:14

Dit verhaal is ook nog steeds titel loos? Als je inmiddels iets bedacht hebt, laat het even weten, dan zet ik het er in je titel er bij.

Murkje

Re: [VER] Een geheime liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 23:22

super stuk weer!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:23

echt super Lachen ben al benieuwd naar het volgende Ja

Just_Crazy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 19:49

pag 2;)

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:50

oke hoop dat we snel op pagina 2 zitten

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:51

zitten we dr al:P whaha Clown

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:53

Mooi verhaal Ja

Volgend stukje ? Tong uitsteken

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 16:09

leuk verhaal, ik volg het even Lachen

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:39

zijn we al op pagina 2 ??

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:51

nee, helaas niet

wizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:01

Nu misschien?
Ik ben ook benieuwt naar het volgend stukje!

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:11

Leuk verhaal. Ben benieuwd naar het volgende stuk. Lachen