Hoi,Omdat het topic alweer 100 pagina's had, heb ik het nieuwe topic geopend.Veel teken plezier! Groetjes Josca
viewtopic.php?f=10&t=549109 op die andere heb ik net allemaal nieuwe fotos neer gezetn whaha geintjemaar Hier voor leuke fotos op deze topic :viewtopic.php?f=10&t=549109 alvast bedankt
De eerste berichten zijn geplaatst Ik ga kijken, Nevony Nevony: Plaats je fotoos? Als je wat verder bent, en je batterijen het weer doen?
Ik kan echt nog niet bij de kudde, heb het geprobeerd , maar er staat dat ik nog geen 50 nuttige paardenberichten heb...
Leuk weer, ga hem weer helemaal volgen Ik teken/schilder/pastel (eventueel) houtskool ook, dus mensen, ik stel me beschikbaaR (A)
SJONGE, op bokt en niet eens iets zinnigs over paarden kenne vertellen HALELUJA!!Hej(ik wordt bijna bang van mezelf) ik moet even mijn NATUURKUNDE doen (mierentietjes) ik spreek juilie rolator
Pff.. Dit vind k wel heel erg hoor Groffe taalfout gespot in de titel.Wie WIL mijn paard tekenen-topic.. niet wie wilT
hoi, ben ook weer van de partij Ik heb pas een opdracht voor school moeten maken, zal zo ff inscannen als dat luktcamera is zoek
Oopss... Ik ben nog maar 13! hahahahahaNeej, maar daar was ik te dom voor, ik dacht dat het zo meos,t maar nu je het zegt..Tja.. Nikki: Plaats maar!
Haha Maar wil je zo ffies fotoo plaatsen, dan krijg ik van jouw inspiratie, ik ga ik jouw ideeen stelen