Sjonge, het gaat hard zeg, we zijn alweer aan ronde 8 van dit topic toe!

Het doel van dit topic is om meer serieus in te gaan op bewerkingen. Dus start je bewerkingsprogramma en maak er iets leuks van! Maar voordat je enthousiast begint, lees aub wel de nieuwe regels in dit topic door:
1. Het is niet toegestaan om meerdere bewerkingen te maken. Je maakt er gewoon één, daarop krijg je commentaar en tips en aan het einde van de week mag je één verbeterde versie inleveren. Andere bokkers geven je dus zegmaar huiswerk op met wat je kan verbeteren, veranderen of waar je op moet letten.
2. Maak er een echte bewerking van. Dit topic is bedoelt om je uit te dagen, om echt iets moois te maken. Het is heel leuk als je alle filterknopjes in je programma kan vinden, maar wees ook creatief, met knopjes spelen kan iedereen.
3. Wees tevreden met wat je plaatst. Heel veel mensen zetten gelijk bij hun bewerking neer 'hij is eigenlijk niet mooi, maar ik plaats hem toch', misschien omdat je hem echt niet mooi vind of misschien omdat je hoopt dat mensen gaan zeggen 'maar hij is juist mooi!'. Plaats iets wat je zelf ook leuk vind, zo krijg je ook meer plezier in bewerken.
4. Geef nooit je programma de schuld of het feit dat je beginner bent. Dan plaats je je bewerking maar niet en oefen je nog even door. Daarnaast zijn tips alleen maar goed bedoeld en moet je daar juist iets mee doen!
De gelukkige van deze week is lotte_es geworden en zij heeft de volgende foto voor ons uitgekozen:
Geen idee of er een grotere versie beschikbaar is, dit horen jullie nog!
De 'oude' (maar wel net zo belangrijke) regels:
- Geen foto's quoten, hierdoor wordt het topic onoverzichtelijk.
- Reacties als 'ik wil mijn paard wel opgeven' en 'oh, willen jullie dit ook voor mij doen!' zijn niet toegestaan, hiervoor is het algemene bewerkingsaanvraagtopic.
- Vermijdt off-topic reacties als 'waar halen jullie dit programma vandaan' deze zijn erg onnodig, bovendien is er ook een algemeen topic voor al je vragen over fotobewerkingen en programma's.
- Goed kijken voor je iets vraagt, het komt regelmatig voor dat een antwoord nog op dezelfde pagina staat (dat je geen 9 pagina's gaat doorbladeren is logisch natuurlijk).
- De nieuwe foto wordt uitgeloot door cp112 en mij. Wij schrijven alle bewerkers die meedoen op en loten dan een nieuw iemand uit, deze mag een foto uitkiezen.
- De nieuwe foto komt altijd op zaterdag, dus aub geen vragen als 'wanneer komt de nieuwe foto?' of 'de nieuwe foto komt morgen hea?'
En ik geef de melding nog een keer: ik merk dat er meer mensen zijn die om reacties vragen dan mensen die reacties geven. Het zou leuk zijn dat als je hier je bewerking plaatst, je ook eens een kijkje neemt naar anderen en wat tips geeft. Op deze manier krijgt iedereen wat feedback over zijn bewerking en blijft het ook leuk voor iedereen

Vorige week hebben sommige mensen zelfs hele pagina's beoordeeld, echt petje af, want dat is behoorlijk veel werk

Wees creatief, kom met leuke nieuwe dingen en maak er wat moois van

Het archief:
Ronde 1 viewtopic.php?f=68&t=526148 met een foto van Wineds
Ronde 2 viewtopic.php?f=68&t=530011 met een foto van Lipydo
Ronde 3 viewtopic.php?f=68&t=533646 met een foto van cp112
Ronde 4 viewtopic.php?f=68&t=537943&st=0&sk=t&sd=a met een foto van Eros
Ronde 5 viewtopic.php?f=68&t=541332&start=0 met een foto van Nynkk
Ronde 6 viewtopic.php?f=68&t=545225 met een foto van dierenlover
Ronde 7 viewtopic.php?f=68&t=549229 met een foto van Kkkaren