De foto's zijn gemaakt met m'n nog nieuwe Sony Cybershot DSCH1.En;
Ik ben er nog niet erg tevreden over maar zoals velen bij CB doen; hou ik het commentaar ook even voor me, om oneindig herhaal van verbeterpunten te voorkomen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De foto's zijn gemaakt met m'n nog nieuwe Sony Cybershot DSCH1.

Upload je foto's de volgende keer even wij www.imageshack.us ofzo 
Maar wel 'gewoon' leuke foto's. Het zijn leuke foto's voor bijvoorbeeld in een fotolijstje in je slaapkamer. Maar om zoiets nou uit te vergroten en ergens neer te hangen. Nee, daar vind ik ze niet speciaal genoeg voor
Je hebt trouwens wel een mooie plek uitgekozen om foto's te gaan maken en we kunnen ook niet zeggen dat het weer helemaal perfect was (wat ook de foto's beïnvloed) Probeer de volgende keer je foto's iets speelser en aparter te maken. 
*lieft niels*
Het weer qua licht enalles vond ik nog niet eens zo heel slecht, alleen ik had het zoo koud dat ik amper m'n camera stil kon houden.. brrr Maar erg bedankt voor je commentaar, zal er de volgende keer op letten.
topsylover schreef:Leuke foto`s! Alleen 1 dingetje; op foto 2, bij de kont lijkt het wat `nep` alsof daar een stukje geknipt en geplakt is. Verder erg leuk!
maar zeg maar op foto 2, daar op z`n kruis, lijkt alsof de lucht `nep`is zeg maar. Beetje moeilijk als je het niet kan aanwijzen.

Paula schreef:Haha bedankt voor de reacties!![]()
Ik zal de volgende keer wat meer op de achtergrond letten, stoort idd een beetje. Heb weer zeker wat aan de tips.
Wat mij nu opvalt is dat ie op de eerste foto wel érg overbouwt lijkt.

Ik vind de achtergrond opzich niet zo storen maar het zijn van die zielige bommpjes, probeer het eens een keer in een bos te doen. 
Paula schreef:Waarom werd die camera afgeraden?
Het is echt een prima ding hoor; echt als je wat verder wil met fotografie is ie uitstekend, voordat ik hem helemaal door heb ben ik wel een tijd verder
Ook goed dat je de horizon zo recht hebt
CKdamour schreef:Paula schreef:
Waarom werd die camera afgeraden?
Het is echt een prima ding hoor; echt als je wat verder wil met fotografie is ie uitstekend, voordat ik hem helemaal door heb ben ik wel een tijd verder
Ik wilde een stapje verder dan leuke plaatjes schieten maar geen geld voor een digitale spiegelreflex dus moest ik een compact kopen.
Sony werd afgeraden door de beeldkwaliteit omdat de sony lens gewoon slecht blijkt te zijn.
Woorden van die man: Sony en dat soort merken moeten zich niet bezig houden met fotocamera's. Daar waren ze in eerste instantie ook niet voor. Die hebben meer ervaring met hifi setjes en dat soort dingen. Voor een uitstekende kwaliteit neem je canon of nikon. Hij heeft me ook een map laten zien met a4 afdrukken van de verschillende camera's en ik vond daar de kwaliteit van de canon en nikon ook beter. Je kan zeggen dat deze uitstekend is voor fotografie. Dat zal dan ook best wel zijn voor huis en tuin fotografie (bij wijze van). Ik ga liever voor wat mensen met veel verstand ervan zeggen.
Ik weet ook dat de cybershot een stuk goedkoper is en ik zeg niet dat duurder in elk geval beter is... maar toch... vaak moet het prijsverschil toch ergens inzitten.
Deze winkel was trouwens camex in Eindhoven. Ik weet van hun dat ze niet zomaar een mooi praatje houden om te verkopen, maar dat ze je echt het juiste advies geven. Ik heb ze namelijk ook alleen benaderd voor advies en had al aangegeven dat de camera waarschijnlijk niet daar gekocht zou worden omdat ik 'm op afbetaling wilde.
Toch namen ze uitgebreid de moeite mij alles te laten zien en uit te leggen.
Nogmaals.. het ging ook vooral om de sony lens en niet om de camera zelf.
.
. Wat een bolletje wol zeg