verveeld zich nu en schrijft verder...
de zomervakantie ging over... en na 3 maanden elkaar bellen en smsen, was het herfst vakantie.. en hij zou komen!! oh wat had ik daar een zin in! maar vader moest met de paardenvrachtwagen naar rotterdam om paarden op te halen, hij zou daar zijn en dan zouden we hem mee nemen.. en dan eindelijk na 2,5 uur in de auto zitten zag ik hem dan eindelijk.. als in een echte film, het regende keihard rende we op elkaar af en sloot hij mij in zijn armen.. dat voelde zo goed, dat gevoel vergeet ik ook heel mijn leven nooit meer...
op de terug weg was het erg gezellig, veel gelachen gekletst dat de tijd voorbij vloog! we waren aan gekomen bij het thuis honk. eenmaal de spullen uitgeladen gingen we eten.. ik heb nog nooit zo'n leuke week gehad.. totdat woensdag, we hadden een klein akkerfietje, waardoor de sfeer de 2 dagen erna wat gespannen was, maar na die 2 dagen was dat ook weer weg... na een geweldige week was het al weer tijd om afscheid te nemen, oh wat vond ik dat erg. we spraken af dat ik in de kerstvakantie naar hem zou gaan met zijn ouders en mijn ouders we keken er beiden naar uit...
29 oktober...
de school ging uit, en mijn telefoon piepte, een berichtje van marijn!
>> he lieverd wat ben je aan het doen? kamikaze piloot aan het spelen? ik hou van je x je tijgertje<< kamikaze piloot? wat was dat nou weer? ik snapte er niets van en liet het rusten om het thuis iop te zoeken, eenmaal thuis gekomen was ik het al breed weer vergeten, ik smste hem dat ik van hem hield en hem niet meer kwijt wilde, maar ik kreeg nooit antwoord...
30 oktober...
de school ging uit en ik fietste naar huis. in de straat aangekomen was mijn buurvrouw in de tuin aan eht werk.. even een praatje maken, hoe het met haar paard was enzo.. na een half uurtje gekletst te hebben, zette ik mijn fiets in de schuur, gooide mijn tas op de grond en liep naar de stal van mijn pony, die achter ons huis was.. ik pakte een borstel en begon mijn pony te borstelen totdat mijn ouders het hoekje om kwamen, ze wilde even met mij praten...
vanavond vervolg moet nu echt naar mijn werk!!