Ik sloot mijn ogen, en liet me op de bureau stoel achter me zakken.
"Hoe kon je?" Schreeuwde Jenny naar mij. "Hoe kon je 50 euro stelen uit mijn portomonee?" Jenny hief haar hand, en keek naar mijn wang. "Sorry" Stotterde ik. "Maar ik wist niet wat ik deed." Jenny luisterde niet naar me, en gaf me een klap in m'n gezicht. Na de klap, kwamen mijn tranen naar beneden rollen.
"Verdomme Patty! Nooit gedacht dat mijn vriendin van mij zou stelen. Eerst mijn vriend afpakken, en nu in mijn portomonee rommelen!" Jenny keek me aan, en schaamde zich. "Ik dacht dat je mijn vriendin was."
Ik keek naar Jenny, die zich omdraaide en met haar vingers haar tranen wegveegde. "Daar is de deur" Zei ze zachtjes.
Ik stond op, en liep met m'n hoofd tussen mn schouders. "Het spijt me..."
Jenny ontweek m'n ogen.
Mijn lichaam was net uit het huis, toen ik achter me een knal hoorde. Ze had de deur dicht geslagen.
Het was stil in de straat. Enkele musjes vlogen tussen de huizen door, en tsjielpte tussen door. Ik had het verknald. Mijn vriendschap is kapot. Alleen voor dat stomme geld. Ik kon er niks aan doen, maar ik kick er op, geld jatten van andere. Werken is niks voor mij, ik wil gewoon vrijheid en als ik geld wil steel ik het gewoon.
Jenny, ik baal er van. Waarom moets ik bij haar stelen? Waarom kwam zij er achter? Wat is er mis gegaan?
Ineens toeterde een auto achter me. Ik keek er naar, en besefte dat ik op de auto weg liep. De automobilist schold me uit. Maar het raakte me niet. Ik liep door. De auto haalde me in, en stopte een paar meter verder op. Het portier ging open.
*paar spelfouten verweiderd*
Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 19-08-05 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt