hier dan het echte topic
heb je ideeén ?, tips of misschien wel foto's..
zet het hierbij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tr3z3l_l0v3r schreef:wat grappig gemaakt:P
( is dat een clydesdale merrie ?)
nja.. hoe hebje dat gemaakt eigenlijk ?
jaquar schreef:mooi , hoe heb je hem gemaakt? en waarneer? hoe lang heb je er over gedaan?
Farouche schreef:@Scoubje: Ik vind de hoofdstelletjes van scoubidou wel geinig, alleen ik vind de shabrakjes wat minder. Miscchien een leuk idee, om ze netjes vierkant te knippen en er dan een bies(een randje) omheen te maken. Het ziet er dan al veel echter en leuker uit vind ik.
Ik bedoel het aardig hoor :![]()
Groetjes Nadia (Farouche)
Le0niie schreef:Hehe, ik was vroeger ook altijd zó fan van mijn speelgoedpaardjes + scala! Ik had zelf van een wasmiddeldoos een zadelkamer gemaakt () En van oude hempjes maakte ik voor élk paard een deken, erg lelijk, maar het ging om het idee. Ze hadden ook allemaal een eigen naam, en op de dekens werd ook de naam gezet enzo. Mijn oma is trouwens erg vaak achter de naaimachine te vinden, en die heeft een keer miniçhaps woor me genaaid! (voor die kleine scalapoppetjes) ook had ze een wedstrijdjasje gemaakt, blij dat ik toen was! Ik maak zo even een foto, wel grappig om het echt even te zien. (ik moet eerst de hele bende over de kop halen
)