Ik verveelde me een tijdje geleden dus ging ik voor me nep paardjes
(rassen paardjes) een dekentje en halstertje maken.
Ik vond ze wel erg goed gelukt dus dacht ik:
Nou, dan zet ik het op bokt, kijken wie dat ook doet en misschien nog een leuk idee heeft!

Ik heb 2 paardjes ervan, maar ik maak gewoon meerdere dekentjes, shabrakjes(Ga ik nog maken), en ik heb al een halstertje.
Het dekentje is licht groen met een stukje sjaal als bontje bij de schoft is donkergrijs, klitterband als voor sluiting, een biesje eromheen ook donker grijs, en een kruis singel maar ik heb dat niet gewoon gedaan dat er 2 sluitinkjes zitten maar allebei in een driehoek (zeg maar) en dan aan de onderkant van de buik 1 drukknoopje.
Allemaal met de hand gemaakt!!!
Ik ben nu bezig met een zweet deken, ook licht groen met grijzen bies en bontje, alleen niet van katoen, maar helemaal van sjaal.
Vliegen deken ga ik hierna maken

Er staat ook nog een stenen paardje met een rood met blauwe deken op de foto, dat paardje is van mijn zus, en die heeft dat dekentje zelf gemaakt. Vind ik ook erg leuk geworden, maar de bies is erop geplakt (met lijm) en niet erop genaait, dus dat zijn in de bocht aparte stukjes want je kan het niet netjes lijmen helemaal aan elkaar.... Dat is wel jammer maar voor de rest erg leuk geworden.
Owja, mijn halstertje is met vis touw gemaakt, gewoon met kleine kraaltjes, ,2 donker grijzen, 1 groene,2 donker grijzen, 1 groene,2 donker grijzen, 1 groene Enz....
Mijn paardje is 9,5 cm. groot.
FOTOOS:
Ik vind het zelf erg goed gelukt!!!

Eventjes van voren
Nou, nog een keer van de zijkant.
Samen met het paardje van mijn zus, ja een beetje veel achtergrond, maarja

En nog een keer het paard van mijn zus.
Dat was het! Ik ben er zelf wel trots op, ik vind het erg goed gelukt.
Iemand tips of reacties/comentaar is allemaal welkom!
Oh ja, mijn zus heet op bokt.nl Farouche
Groetjes Josca (Farouche2)