Ondertussen kwam Marie eraan,Marie reed pas 4 maanden op de manege in de beginnersles...maar wat niemand wist is dat ze vroeger...Nee laat ik het maar niet vertellen misschien komen jullie er zelf wel achter.....
Marie liep met haar zus het erf op..." Marie ik wil weg"snauwde haar zus Kim.Marie schudde haar hoofd "nee Kim,je mocht van mama niet naar Frankie toe je moest met mij mee naar de manege" Ze trok Kim mee naar de kantine en Kim ging naast Eva zitten en bestelde wat drinken."Jeeej ik heb geluk !!" Zei Marie opgewekt"ik zit op Sare een hele lieve arabier!!" Ze rende naar de stallen toe....,Sare stond naast Fionie,Marie liep erheen met zadel en al die ze al had gepakt.Ze legde het op de houder van Fionie..,Fionie trapte wild tegen de staldeur aan..."hoo maar paardje" zei Marie kalmerend " IK ga je heus niet rijden Fionie ik zou niet durfen!"Eva kwam aanlopen en liep naar haar pony toe ze knuffelde even en keek toen op naar Marie.."rijd je hier allang?" -"eh nee pas 4 maanden" Antwoorde Marie verlegen.
Okee mijn 1e verhaal hier op bokt en amateur ik weet het!Als jullie willen weten hoe het verdergaat zeg ht dan maar.