het gaat hier over een figuur met een clownmasker op..
Die elk jaar weer trug komt om te doden..
Ik ga dit verhaal lekker gaat detaileren..
En ja ik hou van enge trillers..
dit heb ik net als dat andere verhaal "gebasseerd" op een film..
Die krijgen jullie aan het eind te weten..
Het gaat over een stelletje vrienden..
Kelly en Joy hebben samen wat..
Ellen en Jason ook..

Lisanne en Oswin ontkennen het..
De schoolbel gaat net af..
Jeeh eindelijk weekend(zegt Ellen opgelucht)..He El gaan we zo dan naar Oortje en Happy?..Ja is goed..Lies ga je ook mee?..Hmm,nee ik heb niet zo'n zin..Oke dan niet he?Zeggen Ellen en Kelly in koor..De jongens schudden hun hoofd en zeggen: Meiden?..Alleen maar paarden paarden paarde..Waarna de meiden trugbijten:Jongens alleen maar:Gel,Gel,Gel!!..
Dan moeten ze allemaal lachen..Dan zegt Joy:Nou?..Iemand al zin in me feestje morgen?..Morgen ?..(zegt lisanne bang)Ja morgen wat is daar nou weer mee?..Zit je make-up dan slechter dan andere dagen?..NEE DOMBO DAN IS HET WEER EEN JAAR LATER..Kom op zeg..Dat is maar gelul..Maar morgen blijven jullie trouwens slapen want uh..Me ouders zijn toch weg..Oke dan(zegt Ellen)..Nou meiden Let's go!..Onderweg naar huis is Ellen toch gaan denken..Waar hebben ze het nou allemaal over?..(Ellen woont hier pas sinds 2 maanden)Dat vraag ik wel nadat we hebben gereden op de paardjes..
De volgende dag..
Tring Tring Jason schrikt wakker..Totdat hij ziet dat het Ellen maar is..
[ellen]Hey sgat
[jason]hey mop
[ellen]zou je misschien dat verhaal kunnen uitleggen?
[jason]dat is nogal een lang verhaal weet je wat ik kom zo wel ff langs..
[ellen]oke dat is goed zie je zo
.....
Een uur later..
Lieverd!..Jason staat in de gang!..Okey mam zeg maar dat hij naar boven moet komen!!..hey(zegt Jason)..Zou je het even snel kunnen zeggen?..
Nou dit is het:
Het begon 100 jaar geleden..Toen was er een man die werd beschuldigd van moord..Hij werd kwaad en verdween maar een jaar na zijn verdwijnen kwam hij voor 2 weken trug..En had het op tieners gemund..
Hij dode elke tiener die hij tegenkwam niet met een pistool nee een gruwelijke moord..Zo ging dit elk jaar..Totdat hij toch echt een X dood moest zijn..Sindsdien is het een vloek geworden..Hij vond het helemaal geweldig om groepjes uit elkaar te drijven..Dit is alles dat ik weet..
Bedankt voor het vertellen..Maar is dit dan precies weer 1 jaar verder?..Ja dus dan slaap ik vanacht lekker dicht bij je!..Maare schat ik gaat weer ik had Oswin belooft om met hem mee te gaan broeken scoren..Haha ok ik zie je vanaaf dan bij Joy..Ze gaven elkaar een kus en Jason die ging weg..
Die avond bij Joy..
Lisanne kwam weer als laatste aan net als altijd..Zo Lies wat ben je op tijd haha(zei oswin om haar te plagen)Nou iedereen leg jullie matje maar ergens hier neer je mag zelf kiezen naast wie je licht maar ik ga natuurlijk naast me schat liggen..Kelly bloosde..Nee niet jou Kel je weet toch dat ik op Oswin ben haha O wacht dat is Lisanne al..Lisanne word spontaan een beetje rood..Uh uh (dat is het enige wat ze kan uitbrengen)Nou ik zou ff drinken halen leggen jullie je spullen klaar dan zet ik een film aan..
een kwartier later was Joy nog niet trug..Hey mensen waar blijft die Joy nou?(vroeg Kelly zich af) Misschien heeft "ie" hem te pakken..Nou ik ben echt bezorgd hoor(zei Kelly blosend)Nou ik ga hem wel even zoeken(zei Oswin heldhaftig en geeft een knipoog naar Lisanne)Als Oswin de keuken in komt ziet hij
hmm.. ga zo verder ff geen zin ff inspiratie zoeken