inleiding.
Dit verhaal gaat over een meid genaamt Cindy.Ze gaat verhuizen omdat haar ouders gescheiden zijn.Dus 1 mocht het huis houden en dat was haar vader geworden.Haar ouders zijn gescheiden omdat haar moeder een "vriend" had.Maar er is tog iets aan die vriend waar Cindy zich niet op het gemak bij voeld.
HET BEGIN.
Cindy Cindy word nou wakker!!Haar moeder staat naast CIndy's bed.Kom op
Cindy ik wil echt dat je eerst je nieuwe huis ziet voordat we er morgen in gaan.JAAAAAAAAAA (schreeuwt Cindy en doet snel haar dekens over haar heen).Nou schiet op ik zie je over een half uur beneden!Jezus ik word echt gek."zegt ze per ongeluk hard op."Dat hoorde ik jonge dame!
30 min. later..
Nou Cindy je doet straks wel aardig tegen mijn nieuwe vriend...Tuurlijk ik doe heeeeel aardig tegen die man die MIJN vader's plaats in heeft genomen die met jou naar bed is gegaan die die die...verder kwam ze niet ze barste in tranen uit.Haar moeder daar integen werd spontaan kwaad. CINDY HOU JE KOP JE WEET NIET WAT ER IS IK HOU VAN ME VRIEND EN ALS JE DAT NIET ZINT ROT JE MAAR OP!Het was een hele poos stil totdat ze er eindelijk waren.Dit is nou je nieuwe huis.
Cindy kreeg gelijk de rilingen.Ze durfde natuurlijk niet te zeggen dat het een eng huis was het leek wel een spookhuis.
Moeder doet de deur open haar "vriend" komt der gelijk aan. Ow lieverd ik heb je zo gemist.(ik moet bijna kotsen denkt Cindy in haarzelf)nOu Cin kijk jij maar rustig rond dan ga ik even koffie drinken.Cindy die het huis maar niks vind.Loopt met al haar moed naar boven.Als ze boven is krijgt ze meteen kippenvel.Het liefst gaat ze gelijk naar huis maar het is net of iets naar haar kijkt en zegt ga naar de derde kamer.Cindy gaat maar naar de derde kamer.Hmm ik krijg hem niet open.Ze loopt naar beneden en vraagt aan Ruud(de vriend) waarom gaat de derde kamer niet open? haar moeder staat even in de keuken en hoort dit niet.Als Cindy goed kijkt ziet ze dat Ruud ineens veranderd hij kijkt enorm kwaad.En zegt:Wat moet je daar?Daar heb je niks te zoeken blijf uit die kamer kom daar NOOIT meer of ik dood je nog een X laat me je nooit in de kamer zien!Cindy is gelijk bang maar ook nieuwschierig.Wat zou daar zijn? wat zou hij verstoppen?Is hij toch niet pluis?Wat weet haar moeder eigenlijk van die Ruud?...Ze krijgt weer de rilingen en zegt gauw tegen haar moeder: Mam Mam ik moet naar huis ik moet zo paardrijden op Didi sorry ik was het vergeten.Ow lieffie Ruud sorry we komen morgen de spullen brengen oke?
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 04-07-05 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel op verzoek TS veranderd