[verhaal]Het huis is niet pluis (niet voor kleine kinderen)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

oortjuh

[verhaal]Het huis is niet pluis (niet voor kleine kinderen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 20:25

inleiding.
Dit verhaal gaat over een meid genaamt Cindy.Ze gaat verhuizen omdat haar ouders gescheiden zijn.Dus 1 mocht het huis houden en dat was haar vader geworden.Haar ouders zijn gescheiden omdat haar moeder een "vriend" had.Maar er is tog iets aan die vriend waar Cindy zich niet op het gemak bij voeld.

HET BEGIN.
Cindy Cindy word nou wakker!!Haar moeder staat naast CIndy's bed.Kom op
Cindy ik wil echt dat je eerst je nieuwe huis ziet voordat we er morgen in gaan.JAAAAAAAAAA (schreeuwt Cindy en doet snel haar dekens over haar heen).Nou schiet op ik zie je over een half uur beneden!Jezus ik word echt gek."zegt ze per ongeluk hard op."Dat hoorde ik jonge dame!
30 min. later..
Nou Cindy je doet straks wel aardig tegen mijn nieuwe vriend...Tuurlijk ik doe heeeeel aardig tegen die man die MIJN vader's plaats in heeft genomen die met jou naar bed is gegaan die die die...verder kwam ze niet ze barste in tranen uit.Haar moeder daar integen werd spontaan kwaad. CINDY HOU JE KOP JE WEET NIET WAT ER IS IK HOU VAN ME VRIEND EN ALS JE DAT NIET ZINT ROT JE MAAR OP!Het was een hele poos stil totdat ze er eindelijk waren.Dit is nou je nieuwe huis.
Cindy kreeg gelijk de rilingen.Ze durfde natuurlijk niet te zeggen dat het een eng huis was het leek wel een spookhuis.
Moeder doet de deur open haar "vriend" komt der gelijk aan. Ow lieverd ik heb je zo gemist.(ik moet bijna kotsen denkt Cindy in haarzelf)nOu Cin kijk jij maar rustig rond dan ga ik even koffie drinken.Cindy die het huis maar niks vind.Loopt met al haar moed naar boven.Als ze boven is krijgt ze meteen kippenvel.Het liefst gaat ze gelijk naar huis maar het is net of iets naar haar kijkt en zegt ga naar de derde kamer.Cindy gaat maar naar de derde kamer.Hmm ik krijg hem niet open.Ze loopt naar beneden en vraagt aan Ruud(de vriend) waarom gaat de derde kamer niet open? haar moeder staat even in de keuken en hoort dit niet.Als Cindy goed kijkt ziet ze dat Ruud ineens veranderd hij kijkt enorm kwaad.En zegt:Wat moet je daar?Daar heb je niks te zoeken blijf uit die kamer kom daar NOOIT meer of ik dood je nog een X laat me je nooit in de kamer zien!Cindy is gelijk bang maar ook nieuwschierig.Wat zou daar zijn? wat zou hij verstoppen?Is hij toch niet pluis?Wat weet haar moeder eigenlijk van die Ruud?...Ze krijgt weer de rilingen en zegt gauw tegen haar moeder: Mam Mam ik moet naar huis ik moet zo paardrijden op Didi sorry ik was het vergeten.Ow lieffie Ruud sorry we komen morgen de spullen brengen oke?
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 04-07-05 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel op verzoek TS veranderd

oortjuh

Re: ]verhaal[Het huis is niet pluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 20:28

heeii ik schrijf all1 verdr als iemand wil dat ik verdr schrijf..

oortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-05 21:55

Volgende dag.
poedersuiker denkt Cindy als ze wakker word.Het is DE dag..Ze wil egt niet naar haar nieuwe huis ze is bang dat er tog wat schuilhoudt dat ze niet heeft gezien de derde kamer is niet voor niks op slot?..Helaas 2 uur daar na staat ze in haar nieuwe kamer helemaal al ingericht.Ze slaapt helaas naast de derde kamer..Maar dan hoort ze een harde klap.BOEM.Cindy schrikt zich kapot.Hoorde ze dat nou goed?Kwam het geluid ECHT uit de derde kamer?
Nee denkt ze ik maak mezelf gewoon bang.Maar dan dan..Hoort ze echt wat ze hoort?Of word ze gewoon gek?Hoorde ze nou net echt een meisje gillen?
Uit nieuwschierig heid gaat ze toch naar de kamer toe..Ze druk voor de gein de knop in.Tot haar verbazing gaat de deur open.Als ze hem open doet schrikt ze zich kapot.Wat ze ziet zou ze nooit vergeten.Ze wist dat die Ruud" het huis van een wanhopige vrouw kocht.En dat in dat huis "een moord is gepleegd".Maar dit ging echt ver.Was dit de rede dat de deur op slot zat?
Maar wie heeft hem geopend?Is dit waar het incident is gebeurd?Is dit waar iedereen uit de straat over praat?..Dan hoort ze de deur beneden.Ze schrikt en doet sbel de deur dicht..Ze holt naar beneden en ziet haar moeder.. Die sinds dat in dit huis zitten nogal raar kijkt..Alsof iets haar in der macht heeft..Tot schrik ziet Cindy een vloed tranen over de ogen van haar moeder komen..Ze vraagt aan haar moeder:Mam wat is er je ziet er zo raar uit..Het het is is Ruud..Hij is verdwenen sinds vandaag..Hij zei dat hij de "derde" kamer zou opruimen en toen ik koffie wou brengen was hij er niet meer..Meschien is het niet goed dat ik je dit vertel maar in die kamer is het gebeurd..Die gruwelijke moord op die arme man..Wat had zijn vrouw verdriet..En nou,nou is mijn Ruudje ook verdwenen ineens..Ik wil trouwens niet dat je naar de "derde" kamer gaat..Daar wil ik je absoluut niet hebben nadat ik heb gezien wat daar ligt..Uhm mam ik heb het ook gezien het is echt vreselijk wie had zoiets kunnen doen? Wie doet zoiets gruwelijks?Ik weet zeker dat dat beeld er nooit meer uit gaat..De 2 zijn ten einde raad..Ze gaan tot slot maar naar een speciale "agent"..Die 2 jr. geleden de moord had onderzocht en zich had verdiept in het huis..Hij stelde voor om camera's op te hangen..Zo dat ze konden zien wat er in de "derde" kamer gebeurde..Cindy vond het tog wel eng gewoon het gevoel dat er wat is met dit huis..

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 09:50

oee spannend ga verder!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 09:59

schrijf snel verder!

oortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 10:06

Met die gedachte moesten ze naar bed..Ze sliepen liever samen beneden..De agent hield hun in de gaten door in zijn auto(tegenover het huis waar hij dus ook slaap) het beeld te ontvangen..Dan horen ze binnen weer een harde klap maar dan gelijk een meisje gillen..Cindy schrikt wakker rent naar de deur raakt in paniek..Maar Maar de deur.....Hij hij Gaat niet open..Ze gilt en schreeuwt naar de overkant..Maar die stomme agent hoort der niet..Wat moet ze nou?..Er was toch geen meisje in het huis?..Dat weet cindy zeker toen ze naar de "derde" ging heeft ze alleen .... .... gezien..Heh?..Denkt ze..Waar is die auto nou?..Maar dan schrikt ze zich kapot is is is..Er komt een bebloed meisje naar beneden lopen..Nee niet lopen want het meisje heeft heen voeten meer..Naarmate ze naar beneden komt ziet ze dat het geen meisje is maar maar dat is haar hartsvriendin Laura..Ze wist dat Laura af en toe naar Ruud ging om zijn hond uittelaten maar die was al meer dan een maand dood..En op school hoorde ze dat Laura op vakantie was voor ..Hmm messchien moest ze dat wel achterdochtig vinden..Ze komt op haar af..Weet heeft ze in haar handen dat is dat is een mes..Nee geen mes een hakbijl..Cindy schrikt schreeuwt huilt..Ze kent dit huis niet goed..Dus ze weet ook niet waar ze heen moet rennen..Ze rent maar ergens heen..Ze gooit een deur open..Maar schrikt ze het is een martelkamer waar ze nu in staat..In de hok is een soort mesthoop maar een bottenhoop..Het drinkt tot Cindy door dat wie ooit een stap in dit huis heeft gezet een verschrikkelijke dood staat te wachten..Dan bedenkt dat ze de enige kan zijn die niet dood gaat..Nee Cindy die gaat voor der leven vechten..Ik ben te jong om dood te gaan..Maar hoe overleef ik dit..Wat als "het" wat ze nog steeds niet weet wat het is sterker en slimmer is dan haar..Wat doet ze dan..Hulp kan er niet komen..Dan hoort tot een opluchting dat iemand met de trap naar boven gaat..Eindelijk ze kan de martelkamer uit..Dan komt ze tot ontdekking dat ej er alleen uit kan als je een sleutel hebt..Dat was vast om te verkomen dat die slachtoffers niet konden ontsnappen..Maar hoe moet dit verder?..Hoe komt ze er weer uit?..Wat als "het" wel naar binnen kan?..met die vragen in haar hoofd valt ze in slaap..In de auto van de agent gebeurt er ook iets iets dat onverklaarbaar is..(hij was ff eten en drinken thuis halen)..
Dan ziet hij op het scherm een zwart gedaant door de vloer gaan.."het lacht gemeen..

oortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 10:56

De agent schrikt zich dood..Maar dan hoort hij een geluid achter zich.."gggggggggggg gggggggggg"..Hij probeerd te schreeuwen maar dan word zen nek al door gesneden.."het" heeft er plezier in en lacht zich rot..Maar cindy heeft alles kunnen zien vanuit het huis..Dat heeft "het" ook opgeven moment door en word boos..Voor 10 sec. kijken ze elkaar recht in hun ogen aan..Dan ziet Cindy de gloed over zijn ogen..Nee dat zijn niet zijn ogen maar dat zijn wormen die uit de gaten komen waar ooit de ogen zouden moeten zitten..Cindy rent naar boven naar haar kamer toe..En doet een ontdekking het is een dagboek..Dat heeft zij daar niet neergelegd.Maar toch kijkt ze erin..Nee niet op de eerste bladzijde op een andere ergens aan het eind..Eerst bekijkt ze van wie het dagboek is..Het het is van Ruud"..Kan ze er toch achterkomen wat hij heeft uitgespookt..
[/i]Dag 12 in dit huis..
het is nu 11.30 uur 's avonds..
ik ben bang voor wat er morgen kan gaan gebeuren..
niemand heeft dit huis 13 dagen overleeft..
de vloek gaat iedereen die dit huis 13 X heeft bezoekt(woont)..
gaat op de 13e dag dood of verdwijnt..
ik wil niet dat dit ook bij mij gebeurt..
ik hoor 's avonds in mijn bed wel enge geluiden van ggggggg ggggggg..
ik als een man van 40 moet tog niet snel bang zijn..
maar van dit huis heb ik zo kippenvel..
vooral van de verhalen die ik heb gehoord..
helaas pas nadat ik het kocht..
hmm...
onderhand is het al weer 12.00..
ik weet dat mijn liefde bij mij is..
maar ik ga er zo vandoor..
ik hoef nog niet dood..

Pff..Denkt Cindy dat hij ons gewoon in de steek heeft gelaten..
Maar wat verklaard dan dat er hier wat rond zwerft?..
"het" moet boos geworden zijn..
Meschien zit hij nu achter Ruud aan..
En is "het" daarom opgestaan..
Dat verklaard ook meteen wat er in de derde kamer zit..
daar hangen immers allemaal foto's van Ruud..
Nee geen normale..Nee ze zitten allemaal onder bloed..
Meschien was dat wraak op Ruud.. Dat kan weer verklaren dat de derde kamer nu wel open is..
Maar wat doe ik dan om mezelf te redden?..Hoe kan ik "het" tegen houden?..Wat is sterker dat "het"..Ik moet er achter komen wat kan helpen..Maar de grootste vraag is wie is "het?"..
Dit word moeilijk maar als ik het wil overleven zou ik toch moeten proberen slimmer te zijn..Het houdt dus van rood..
Dan kleed ik me fel roze..Het houd dus van messen..Dan pak ik een lepel..Het houdt dus van doden..Dan straal ik liefde uit..

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 12:27

begint wel beetje eng te worden:P

oortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-05 19:46

mOet iik nou nog verdr?

ludiekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 20:03

ckr wel.. ik vind het wel leuk, een beetje spanning erin!!
ga door!!!!!!

oortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 12:22

Dag 2 in het huis voor cindy..
waar ze eigenlijk nooit aan heeft gedacht is haar moeder..
Ja waar zou die gebleven zijn?..Ze wil schreeuwen maar dan bedenkt ze dat ze "het" boos kan laten worden..Ze loopt naar beneden waar haar moeder lag ligt nu een plas bloed..Nee er ligt nog wat in..AAAAAAAAAH..Cindy schrikt zich rot..Ze ze word duizelig ze moet bijna kotsen van wat ze ziet..Er ligt alleen haar moeders huid..haar botten zijn verdwenen..Zouden die in de martelkamer liggen?..Is dat wat "het" wil?..Wil hij alleen maar botten?..Maar voor wat zou hij dat dan willen?..Dan plotseling hoort ze dat geluid weer..ggggg gggg gggg..Maar dan dicht bij..In de spiegel kan ze zien wat het is..Het is "het"..Ze gilt..Dan zegt ze: Ik hou van jou.."het" schrikt maar herstelt zich snel en bazelt:..gggg.ga....jew...palkken....ggggg..gggg..Cindy rent het huis door..Maar dan ziet ze dat "het" haar gewoon bij kan houden..
Wat moet ze nou?..Het is hopeloos..Maar "het" heeft er duidelijk plezier in..Tot haar verbazing ziet ze dat hij niet kwaad is..Hij maakt er gewoon een leuk spelletje van..je zou kunnen ze ggen tikkertje..Zoiets dat haar pony Didi ook altijd deed..Ja ze was eigen pony alweer helemaal vergeten..Als ze zich omdraait ziet ze"het" niet meer..heh?Waar is die nou heen?..Nou ja even rust..Dan hoort ze "het" weer..ggggggg ggggggg..Maar ze draait alsmaar rondjes maar ze ziet "het" niet..hmm..Ze loopt naar de telefoon tegenover de spiegel en belt haar vriendin kelly..
......................................................
{kel}met kelly
{cin}met cindy
{kel}wat moet je?
{cin}zou je Didi even willen doen vandaag?
{cin}rijd der maar ff
{kel}Ja is goed hoor
{cin}ok doei dankje
{kel}doei
.....................................................
Als cindy in de spiegel kijkt ziet ze tot haar schrik dat "het"
gewoon rustig op haar rug zit..AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH..
Ze probeert hem van haar af te krijgen..Maar het lukt niet..Dan verschijnt er een rode grijns op het gezicht van "het"..gggggg.klan....jew...tlog...nliiet...ggggggg..hahahaha...
Met die gedachte raak Cindy bewusteloos..Als ze weer bij bewustzijn is..heeft ze door dat ze in de martelkamer is..Daar ziet ze ook het hoofd van haar moeder..ze begint te huilen..Maar dan heeft ze door dat haar lijf verdoofd is..Ze kan niks bewegen..Eerst denkt ze dat ze gewoon vast zit..Maar was het maar zo simpel..Als ze goed kijkt ziet ze dat ze besneden word.."het" is bezig haar in elkaar te hakken net als de rest..Hij is al begonnen met haar tenen..Nee..dit mag niet gebeuren..

(hoe het verder gaat moet ik ff bedenken ik wil een nogal akkelig maar spannend eind hebbe) en wie het wint lezen juliie later

als ik verdr moet moeten jullie het ff zeggen..anders niet..

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 12:50

volgende stuk !!

ik denk alleen niet dat dit voor kleinere kinderen bedoeld is,mss even de titel aan laten passen door een mod?

oortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 13:19

hOe dOe jj dat ?

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 13:22

op het rode ! klikken,en dan even vragen of ze de titel willen veranderen dat het nite voor kleinere kinderen bedoelt is

oortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 14:20

hey,,
het einde
staat er vanavond of morgen ochtend op..
ik wil het een lang eng stuk laten worden..
maar of dat gaat lukken kijk ik wil..
wat vinden juliie en tot nu toe van?

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 15:59

ik vind het erg spannent ze moet wel gered worden hoor
neej maakt het maar zo spannent mogelijk vind het erg spannent kreeg gewoon de bibbers hihih

oortjuh

Re: [verhaal]Het huis is niet pluis (niet voor kleine kinder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 18:20

haha,,
kreeg ik owk met schrijven :p
telkens om me heen gekeken,,

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 19:21

zit nu wel in spanning te wachten hoe het gaat aflopen hihi

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 19:47

hmm ik vind het verhaal een beetje geotische en verwarrend geschreven
het idee is leuk maar je had het misschien wat anders uit moeten werken

ik wacht wel op het eind

oortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 19:52

het idee is leuk maar je had het misschien wat anders uit moeten werken...
Hmm wat bedoelde je daarmee? vat het niiet sorry:P..
maar ik had soms ook het idee het niet meer te snappen..
geloof dat ook niet alles klopt:o..
maar dat probeerde ik telkens na een ander stukje goed te maken..

ben nu met het eind bezig..
maar dat kan ook morgen worden...
het is eigenlijk gebaseerd op een film en die snapt eik ook niet maar dat maakte het juis spannend:P..

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 20:08

ik kende het al ergens vaag van
volgens mij heb ik ook zo'n soort film gezien

wat ik ermee bedoel is
dat je heel veel dingen doorelkaar zet en dan steeds weer ergens anders over begint..
ja ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen
maar je vliegt van het ene gedeelte van het verhaal naar het andere...

*ooh goshhh hoe leg ik dit uit
met anders verwerken bedoel ik:
op een overzichtelijke manier schrijven dat je goed volgt waar je bent en wat er gebeurd..
want dàt vind ik hier een beetje moeilijk te volgen..

en foutjes als: hij keek me met gloeiende ogen aan ohnee het zijn wormen..
ken jij gloei wormen?
njaa is maar voorbeeldje maar dat zijn dingen die een beetje vaag op mij over komen die je misschien wel beter kunt omschrijven door wat meer detail te geven!

hoop dat ik het een beetje redenlijk heb uitgelegt!

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 20:14

ik heb dit ongeveer op kippenvel gezien dan dacht ik

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 20:20

oei spannend hoor

oortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 21:07

Ze wil graag gillen..Maar dat lukt niet..”het” ziet het en heeft zijn tijd van zijn leven..Cindy kijkt dan beter maar tot haar verbazing ziet ze dat hij niet haar tenen aan het afsnijden is maar dat hij haar tenen helemaal zwart maakt..Waarom zou hij dat doen?..Maar plotseling is hij verdwenen..Ineens..Als ze haar ogen even knippert ziet ze dat ze heeft gedroomd..Even hoopt ze dat alles maar een nare droom was..Jammer genoeg was dat van haar moeder wel waar..Dan kijkt ze naar haar tenen..Gelukkig normale kleur..Maar waar is ze?..Waar is ze daarnet(of langer)heen gerent..Ze weet het niet meer..Even probeert ze te staan..Jezus wat heeft ze een hoofdpijn zeg..Als ze naar een spiegel loopt ziet ze dat ze een gat in haar hoofd heet..Waar vrolijk een hand uitsteekt..Ze schrikt zich natuurlijk..Van wie is die hand?..Waar komt die vandaan?..Als ze beter naar haarzelf kijkt..Dringt het tot haar door dat het haar hand is..Als ze haar arm omhoog doet..Kan ze zo binnen in haar arm kijken..Ze moet bijna kotsen..Als ze beter naar haar arm op haar hoofd kijkt..Ziet ze dat er wat op staat..ilk palk jew nlog!..Ze schrikt..Ze wil haar arm van haar hoofd halen maar dan komt de ontdekking dat hij vast zit..Zit hij vast gelijmd?..Of wat?..Ze doet de tv aan..RTL 4..Nieuws..Gisteravond heeft de politie in het huis waar 2 jr. geleden een man is vermoord een meisje gevonden.. Ze is waarschijnlijk overleden aan bloedarmoede..Ze vonden haar met een hand op haar hoofd..Dat wonderbaarlijk vast zat..hoe dat wisten ze niet..Nu over naar kort nieuws..Cindy zet de tv uit..Maar maar dat is toch haar huis?..Welk meisje?..Even twijfelt ze dat zij dood is..Dan kijkt ze uit het raam..Er hangt een gele lijn met :politie eigendom..Ben ik dan dood ?denkt ze bij zichzelf..Heb ik het dan niet overleeft?..Ben ik dan toch gewoon dom?..Droom ik?..Want waarom ben ik dan nog in dit huis?..Dan hoort ze het geluid weer..gggggggg gggggggggggg..Ze denkt heel even dat haar toch niks meer kan overkomen..Maar dat had ze kunnen dromen..
Het woord haar duidelijk dat ze een geest is geworden..Maar dat zij de enige is die waarschijnlijk “het” kan verslaan..Maar hoe daar is ze nog niet achter..Maar hoe ben ik gedood..Daarmee zou ze hem kunnen verslaan..Maar tot nu toe weet ze de zwakke plek niet..Ze meer tijd moeten hebben..Maar dat heeft ze helaas niet..Dan bedenkt ze dat Ruud het misschien heeft opgeschreven in zijn dagboek..Die scheen nogal veel te weten over dit huis.. Ze loopt naar boven..Sorry ze zweeft naar boven..Naar haar oude kamer..Hmm waar had ik het boek nou gelaten?..O daar ligt het..Ze begint te lezen:

Dag 10..
Ik ben er achter gekomen hoe je Bert.(zo heb ik het monster genoemd)
Rond welke tijd je hem het beste kan aanpakken..
Maar ik ben te bang om tegen hem te vechten..
Dus ik ben ook niet van plan dit plan door te zetten..

(Hmm zeg het nou maar gewoon denkt Cindy..)
Ik ben tot conclusie gekomen dat “het” alleen ’s middags aanvalt..
Zeg maar rond 3 uur..
Als je dan een halve dag terugdenkt..
Zou dat zijn zwakken uur zijn..
Maar ik weet nog niet hoe je hem kan doden..

Dag 11..
Misschien ben ik er dan toch achter..
Ik geloof dat hij niet tegen water kan..

Verder is Ruud niet gegaan..Maar Cindy weet genoeg..
Ze gaat hem zeker verslaan..Want de tijd dringt zoveel heeft ze niet meer..Ze is immers al bijna officieel dood..Cindy bedenkt een plan..
Ze heeft alle spullen klaargezet en beging het plan..
LIEVERD KOM ME DAN HALEN KOM MAAR KOM MAAR..ik ben in de woonkamer..Kom dan dood me dan voorgoe’oed’..Net als ze had gedacht komt die eraan..Hij heeft weer die vreselijke lach op zijn gezicht..Dan rent Cindy weg..En “het” rent gehoorzaamt achter haar aan..Net een hond denkt Cindy..Maar dan ziet ze dat hij een mes bij zich heeft..Hij wil dus me keel doorsnijden nou mooi niet..”het” steekt een keer naarvoren..Het mes raakt haar T-shirt en scheurt..Daar rent ze dan in haar toppie en broekje..Als ze even naar achter kijkt ziet ze dat hij een ****** heeft..Ze moet best lachen..Maar dan ziet ze dat hij kwaad word..hij begint harder te rennen..Maar dat had Cindy niet verwacht.. hij grijpt naar haar..Maar mis..Cindy is opgelucht..Maar “het” word alleen maar kwader..En rent nog harder..O nee denkt Cindy..Dit gaat fout hij rent veel harder dan verwacht..Hij grijpt nog een keer en dan..Is haar topje uit..Nou weet ze dat ze al best wat daar heeft zitten..Even staat ze stil..Hij heeft haar te pakken..Hij heeft zijn nagels in haar gezet..Daar gaat mijn laatste kans op overleven dan..Maar net op het laatst komt ze los..Ze rent naar de trap rent naar boven..Boven rent ze naar de badkamer..Maar als het gordijntje opentrekt..Staat “het” voor haar..Ze gilt even van schrik..En rent dan weer weg..ze rent naar beneden maar onder aan de trap..Staat hij al op haar te wachten..Hij begint te lachen en bazeld: haha..jew..wint..tochl..nliet!!..Cindy wil het bijna opgeven..Maar omdat het haar laatste kans is gaat ze toch door..hij rent naar boven..Probeert weg te komen..Maar er ligt lijm onder haar voeten..HELP..’het” die ondertussen al weer boven staat..Pakt haar rechterborstje vast en snijdt haar tepel af..Even wil ze schreeuwen van de pijn..Maar ze dan bedenkt ze dat het toch geen nut heeft..Is haar leven toch verloren?..Is de strijdt voor niks geweest?..Dan begint “het” worden met het mes op Cindy te schrijven..Cindy doet haar ogen dicht..Maar haar ogen gaan weer open..
Als ze wakker word..Dringt het tot haar door dat het allemaal een droom was..

ik hoop stiekem dat het einde toch wel spannend was..
en dat jullie het toch konden volgen..
het is eigenlijk gebasseerd op van allerlei verhalen:
het meeste films:
zoals:
The grudge(die is trouwens vet)
nightmare on elm street..(die is grappig)
en nog een paar...
dit was echt het einde..
en hoop dat het duidelijk was na die rare dingen en zonder leestekens
nou doei doei..
en bedankt voor het lezen!

oortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 08:43

reacties (negatief en positief)
altijd welkom..