hihi erg leuke catroon!! Zou een zuivelfabriek hier geen intresse in hebben??? Zou waanzinnig reclame materiaal zijn!!
idd aafje.. dat lijkt mij ook wel wat.. erg leuk hoor.. die tekening.. hij kijkt echt zo van: Hu? ja.. nou en?
Haha als je 'm zelf bedacht hebt en niet nagetekend hebt is het misschien indd wel wat voor een zuivelfabriek! Heel leuk getekend.
Hijs lieffff Moet je aan een zuivelfabriek verkopen kan je nog geld voor krijgen Nu even serieus, hij (of beter zij ) is echt supergoed gelukt
Ah wat verschrikkelijk leuk! Echt super! Aah ben helemaal verliefd op die tekening nee en dat komt niet alleen doordat het m'n lievelingsdieren zijn
Jaa ik wel. Trekt me meer dan die foto's van een boerenlandschap. (Hoewel ik dat ook mooi vind, woon er zelf ook, maar zo'n gekke koe valt gewoon op )
_MaanMeisje_ schreef:whaha reclame voor de zuivelfabriek? Zouden jullie dan een melkpak kopen met zo'n rare koe erop? uitknippen he?? voor op me deur maar echt super gemaakt top
haha tor, ik zie hem nu pas, k kende de tekening al, maar ik vind hem HELEMAAL geweldig!!! echt supermelig... moet je ook even vertellen hoe je aan het idee komt