[ verhaal ] verraderlijke moord

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eknein

[ verhaal ] verraderlijke moord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 21:22

Citaat:
Verraderlijke moord

Ik zal onze groep van 5 even voorstellen. Ik ben Sandra, ik ben nieuw in de groep. Heb der alles voor over om net zo cool te worden als de rest. Ben dat nooit geweest, en nu nog steeds niet. Ik studeer geneeskunde. Ik heb er over nagedacht om te stoppen met mijn studie omdat de rest dat ook had gedaan. Maar ik wist dat mijn ouders dat niet zouden overleven als ik ermee zou stoppen. Jennifer is onze partyanimale, 6 keer per week dronken. En de beste vriendin van onze leider. Ze is net gestopt met haar studie, en is toen begonnen met nog meer feesten. Onze leider heet ciska, ze is knap, agressief en eng. Iedereen probeert haar te vriend te houden en haar vooral niet tegen te spreken. Ze weet dat iedereen bang voor haar is, en maakt daar veel gebruik van. Ze is net als Jen gestopt met haar studie, en werkt nu af en toe in een supermarkt om een beetje geld te verdienen. Verder hebben we nog Sofie, onze nerd. Ze hoort erbij omdat ze zielig is. Dat vind Ashley in ieder geval. Haar ouders zijn allebei vorig jaar dood gegaan in een auto ongeluk. Ik ben blij dat ze bij ons hoort, dan heb ik in ieder geval iemand onder mij in de ranglijst. Ze studeert net als mij geneeskunde. Iedereen negeert haar een beetje. Dat is niet echt moeilijk omdat ze erg op haar eigen wereld leeft en altijd een het leren is. De laatste is Ashley, onze schoonheid. Overal waar ze komt word ze na gewezen en aangestaard. Dit zorgt voor vele spanningen in onze groep. Diep in onze harten weten we dat Ciska hartstikke jaloers is op Ashley. Maar Ciska geeft dat natuurlijk never nooit toe! Ciska durft haar niks te doen, want ze heeft genoeg contacten. Die alles voor haar over hebben. Ashley is ook onze geldschieter, als we weer es zonder geld zitten(en dat is aardig vaak). Ashley is lief, behulpzaam en aardig. Al deze eigenschappen heeft Ciska niet, en die wil ze ook niet. Ashley is bij ons hartstikke populair. Als je iemand nodig moet hebben, kun je bij haar terecht. Ze studeert PABO.

Ik heb mezelf bij deze groep aangesloten omdat ik me veilig wou voelen. Ik woonde alleen in een grote stad. Ik was eenzaam, en bang. Durfde niet uit te gaan, durfde zelf niet ’s nachts me bed uit omdat het donker was. Kende niemand, en wilde ook liever niemand kennen. Tot Sofie naast me ging zitten tijdens college. Ze stelde me voor een Ashley, en dat was al snel een vriendin van mij. In hun enorme studenten huis was nog een kamer over. Nadat Ciska me had geaccepteerd, mocht ik bij hun intrekken. Ik dacht dat ik me veilig zou gaan voelen bij zo’n grote groep. Iedereen keek tegen hun op. Dus vanaf dat moment ook tegen mij. Ik voelde me stoer, en ging me zoveel mogelijk als hun gedragen. Maar na een feestje liep het helemaal verkeerd af.

en wat vinden jullie van het begin? als er vraag naar is zet ik er wel nieuw stukje bij Haha!

Kikka

Re: [ verhaal ] verraderlijke moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:42

Jaaa ! Geweldig !
Ook de manier waarop het verteld wordt !

Meer ! Haha!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 09:24

haha dank je wel Haha!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 09:28

Citaat:
Sandra werd er door het huis geroepen! Ik lag nog op mijn bed, en wou er absoluut niet afkomen. Sandra? Iemand maakte de deur open, ik ging langzaam overeind zitten om te kijken wie het was. Ooh, mijn hoofd deed zoveel pijn. Ik had echt niet zoveel moeten drinken. Nare gedachte van de vorige avond schoten door me hoofd. Ik probeerde me te herinneren wat er was gebeurd. Maar kon het niet plaatsen. Ash? Ja antwoordde ze zacht. Wat is er gisteren gebeurd? Ik weet nog dat er iets verschrikkelijks is gebeurd, maar niet wat. Dat komt omdat je veel te veel drank op had zei ze afkeurend. Ash? En je hebt een flinke knal op j hoofd gehad. Vertel asjeblieft wat er is gebeurd? Ashley ging op het voeteneind van mijn bed zitten. Ik zal het je vertellen oké? Ashley slaakte een diepe zucht, en begon zachtjes te snikken. Ashley zei ik vragend, wat is er? Ze begon tegen me te praten, terwijl ze aan het praten was het alsof ik de hele avond op nieuw beleefde. Ciska, kreeg ruzie met Suzanne. Je weet wel, dat meisje waar Ciska zo’n hekel aan heeft. Ik maakte een geluidje, dat ik aankondige dat ik wist wie ze bedoelde. Suzanne is een bitch iedereen in ons groepje vond dat. Suzanne heeft gezoend met Tim. Je weet wel, die jongen waar ze vorige maand ook iets mee gehad had. Daardoor flipte ze helemaal. Ashey slaakte nog een diepe zucht.

het is niet zo'n lang stukje maar ik dacht, zet het er alvast op Knipoog

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 12:02

nog een reactie? Bloos

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 12:06

wordt vervolgd?????

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 13:05

ja, als er vraag naar is wel ja Tong uitsteken

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 13:08

Citaat:
Nou ja, Jennifer was een het begin van de avond nog zo helder dat ze Tim en Suzanne kon zien zoenen, al geloof ik niet helemaal dat ze het verschil tussen die 2 kon zien. Waar is Jen? Vroeg ik, 2 dagen geleden lag ze ’s ochtends te slapen op de stoep. We waren(behalve ciska, die vond het wel grappig) er allemaal zat van om Jen weer ergens buiten op te halen. Omdat ze de deur niet kon halen. Ze ligt in bed, ik heb haar naar huis gedragen zei Ashley met haar geïrriteertste blik. Oké, maar was is er nou nog verder gebeurd? Ja, ff denken. Ehm, ik stond naast Ciska. We zagen dat Jen aan kwam kronkelen. Jen wees met haar duim over haar schouder naar de deur, en viel toen om. We lieten Jen even liggen, en liepen naar buiten. Ciska zag Suzanne en Tim. Ze flipte, ik heb haar nog nooit zo boos gezien. Maar het was ook gewoon een domme fout van haar, ga nooit met een jongen die de afgelopen tijd een scharrel van Ciska is geweest. Dat word je dood. Vind Cis Tim nog leuk dan? Nee joh, dat heeft ze nooit gevonden. Volgens mij had ze gewoon zin om te knokken. Ach ja, dat zou kunnen zei ik terwijl ik mijn schouders ophaalde. Maar hoe ben ik daar mee betrokken geraakt vroeg ik? Ciska vroeg aan mij of ik jou wou ophalen. Waarom riep ik uit. Omdat Cis iemand nodig had, en omdat ze vind dat ik niet kan vechten, en Jen was weer es hopeloos bezopen en zou minstens een meter ernaast slaan als ze iemand moest slaan. Sofie was er ook, met een lach op mijn gezicht. Ja, maar je weet hoe Ciska over Sofie denkt. Ik keek even naar Ashley’s mooie gezichtje wat ze daar van vond. Je zag een blik vol haat, niemand kwam aan Sofie als het aan Ashey lag. Maar vertel verder. Nou jij kwam er al aan lopen, terwijl ik duidelijk aan het maken was aan Ciska dat ik jou niet wou ophalen, omdat ik dat een meelopen actie vond. Jij had ook al veel te veel op, en je verloor je beheersing. Tim sprong voor Suzanne, wat ik trouwens best romantisch vond. Haha lachte ik, zeg dat niet tegen Cis. Nee lachte ze. Maar ja, jij viel Tim aan, als de eerste die beste die je een knal kon verkopen. Jezus dacht ik, heb ik dat serieus gedaan. Ik beloofde mezelf plechtig om nooit meer teveel te drinken. Toen was Tim bewusteloos, Suzanne wou Tim overeind helpen en hem smeren. Maar Cis zei toen niet zo snel dame. Ze keek bang naar jullie, en toen vielen jullie haar tegelijk aan. Suzanne verdedigde haar zelf nog aardig goed, Ciska ligt ook nog op bed, met bloed op haar gezicht.
Jij kreeg de eerste klap in je gezicht van haar. Toen Suzanne bewusteloos op de grond lag, gingen jullie gewoon door met vechten. Ik haalde jullie van Suzanne af, en rende met jullie weg. Ik belde Sofie op dat ze naar buiten moest komen en Jen moest meenemen. Jullie, daar bedoel ik Ciska en jij mee, jullie renden zo snel mogelijk naar huis. En ik en Sofie liepen met Jen op onze rug naar huis. We legden Jen op haar bed, en gingen nog wat drinken. Jullie waren al een het slapen. Ik denk dat ik Ciska nu even wakker ga maken zuchtte Ashley. Ik heb je ziek gemeld trouwens, je moest al 3 uur geleden beginnen. Dank je wel zei ik.

ik heb dit stukje erg vaak over nieuw moeten doen, ik was er steed smaar weer niet tevreden over. maar dit is het resultaat Vingers aflikken

wayoflove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 16:59

Misschien moet je wat meer gebruik maken van aanhalingstekens als iemand iets zegt ("), daar zou het namelijk een stuk duidelijker van worden.
Het is een leuk verhaal, ga zeker verder!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 18:22

oke zal het proberen Haha!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 19:01

Citaat:
.- “Meisje Zal ik zo even een ontbijtje voor je maken” zei Ashley met haar liefste stem? “Heerlijk Ash”, zei ik daarop. “Dan kan ik nog even blijven ligge”. Ik pakte m’n afstandbedinging en zette m’n tv aan. Het 11 uur nieuws was erop. Ik ging recht op zitten en concentreerde me op het beeld. Even kijken of er nog iets is over Suzanne en Tim. Oh, ze begonnen met politiek, dat kon nog wel even duren. Maar dat viel tegen, op die tel begon de grootste nachtmerrie die ik ooit kon indenken. Er zijn gisteravond, een jongeman en een jongedame neergeslagen. Hun lichamen zijn gevonden naast de discotheek the last dance. Er is een ambulance gebeld, kort daarna is het meisje overleden. Mijn hart kreeg zowat een hartverzwakking. Overleden, hè maar hoe kon dat nou. “ASHLEY!!!!” Ik schreeuwde het uit. Ashley kwam binnen gerend, “mat is er”? Suzanne, en toen begon ik te huilen. Het werd me geloof ik teveel. “meisje wat is er nou”? “Ze is dood, ik heb iemand vermoord, hoor je me Ashley, ik heb iemand vermoord”. Ashley keek me met grote ogen aan, “weet je het zeker? Heb je het niet gedroomt?” “Nee Ash snikte ik, ik heb iemand vermoord schreeuwde ik”. Ik werd opeens zo boos op mezelf, dat ik mezelf begon te slaan en te knijpen. “ik heb iemand van zijn leven berooft! Nu zal ik daar voor boeten schreeuwde ik!”. Ashley hielt mijn handen vast, “please, Sandra doe rustig! “Niemand weet dat Ciska en jij dat hebben gedaan. Rustig nou maar”. Ik kalmeerde al weer een beetje. Ik zuchtte diep, “Ashley? Wil je dit aan Ciska vertellen?”. “ja natuurlijk antwoordde ze”.

wayoflove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 19:29

Leest een stuk makkelijker! Er staan nog wel wat kleine spel/tikfouten in, maar daar moet je het zelf nog maar eens voor doorlezen, dan zie je ze vanzelf Knipoog
Erg spannend trouwens, ik wacht op een volgend deel!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 19:39

komt eraan . ben er mee bezig.. zijn alleen veel mensen op msn enzo Tong uitsteken

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 19:43

oe, oe, oe Leuk leuk leuk Haha!
meer Tong uitsteken

(soms beetje onduidelijk maargoed, erg leuk verhaal Knipoog )

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 20:02

woehoeee ik ben de bitch:D haha vet grappig om je eigen naam zo te lezen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 20:05

Heel cool nien! Helemaal nu we m op de bonte avond gaan uitvoeren, wordt helemaal toppie! Knipoog

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 20:47

Op zich wel leuk, alleen de spelfouten irriteren me... En in de eerste stukjes ook geen/amper leestekens...

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 13:54

mijn nederlands is inderdaat niet zo goed. Ik heb 6 jaar lang in duitsland gewoond. Daar door praat ik nog steeds een beetje gebrekkig nederlands..

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 14:33

ahhhh wanneer komt het vervolg???

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 15:25

[quote]
Ashley liep de kamer uit, en ik ging weer liggen. Ik hoorde een gil uit de kamer naast me. Toen hoorde ik Ashley gillen, “Ciska blijf van me af Bitch!”. Ik sprong uit m’n bed en rende naar de kamer van Ciska. Ciska had Ashley op de grond gegooid, en was boven op haar gesprongen. “Ciska nee” schreeuwde ik tevergeefs. Ik probeerde Ciska van Ashley af te halen, “Cis doe normaal Ash kan er niks aan doen dat Suzanne dood is” riep ik uit. Maar Ciska was niet te stoppen. De deur ging langzaam open, Sofie stak haar hoofd door de deur en zag wat er gebeurde. Ze rende naar het gevecht toe, en hielp me om Ciska van Ashley af te trekken. “Sofie gilde ik, haar Jennifer!”. Jennifer was m’n enige kans om te voorkomen dat Ciska nog meer slachtoffers zou maken. Jennifer kwam al binnen, blijkbaar onder veel protest. Want ze was weer es hevig aan het mokken, je hoorde Jen al in de gang praten “he sofie, doe es normaal! Het is nog maar 1 uur, ik wou uitslapen vandaag! Wat was je reden ook alweer om me wakker te maken?” Sofie maakte de deur open, en liet het gevecht zien. Jennifer vond blijkbaar dat ze om een goede reden was gewekt, ze zag er opeens een stuk wakkerde uit namelijk. Ze liep naar ons toe, ik had ciska vast, en ciska probeerde nog steeds bij Ashley te komen . Ashley maakte af en toe een raar geluid, en er kwam bloed uit haar mondhoek. Jen liep naar Ciska toe, en zei duidelijk met een harde stem: “Waar was DAT nou weer goed voor?” Ciska kwam overeind, en op dat moment vloog Sofie naar Ashley toe. Ze ging op haar knieën voor haar zitten. En mompelde heel verstaanbaar: “ik ga de politie bellen”. Ik had net Ciska losgelaten, en pakte haar gelijk na die zin vast. En dat deed ik niet zonder reden. Ik voelde Ciska bozer en bozer worden. “JEZUS SANDRA! LAAT ME LOS” schreeuwde ciska. “Ze gaat ons verraden, ze gaat zeggen dat we die bitch hebben vermoord! Dat wijf doet alles om ons het zo moeilijk mogelijk te maken. Hoor je dat Sandra, door dat misbaksel komen we in de bak”! Sofie stond langzaam op. “ ik zou jullie nooit verraden, want ik weet dat jullie ook niet mij zouden verraden in deze omstandigheden, maar jullie moeten eens realiseren dat de politie op zoek is naar jullie. Ik denk niet dat wij de enige zijn die weten dat jij en Sandra Suzanne hebben vermoord”. Het was even stil, Sandra voelde dat ze bleek werd.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 15:27

eknein schreef:
Citaat:
Ashley liep de kamer uit, en ik ging weer liggen. Ik hoorde een gil uit de kamer naast me. Toen hoorde ik Ashley gillen, “Ciska blijf van me af Bitch!”. Ik sprong uit m’n bed en rende naar de kamer van Ciska. Ciska had Ashley op de grond gegooid, en was boven op haar gesprongen. “Ciska nee” schreeuwde ik tevergeefs. Ik probeerde Ciska van Ashley af te halen, “Cis doe normaal Ash kan er niks aan doen dat Suzanne dood is” riep ik uit. Maar Ciska was niet te stoppen. De deur ging langzaam open, Sofie stak haar hoofd door de deur en zag wat er gebeurde. Ze rende naar het gevecht toe, en hielp me om Ciska van Ashley af te trekken. “Sofie gilde ik, haar Jennifer!”. Jennifer was m’n enige kans om te voorkomen dat Ciska nog meer slachtoffers zou maken. Jennifer kwam al binnen, blijkbaar onder veel protest. Want ze was weer es hevig aan het mokken, je hoorde Jen al in de gang praten “he sofie, doe es normaal! Het is nog maar 1 uur, ik wou uitslapen vandaag! Wat was je reden ook alweer om me wakker te maken?” Sofie maakte de deur open, en liet het gevecht zien. Jennifer vond blijkbaar dat ze om een goede reden was gewekt, ze zag er opeens een stuk wakkerde uit namelijk. Ze liep naar ons toe, ik had ciska vast, en ciska probeerde nog steeds bij Ashley te komen . Ashley maakte af en toe een raar geluid, en er kwam bloed uit haar mondhoek. Jen liep naar Ciska toe, en zei duidelijk met een harde stem: “Waar was DAT nou weer goed voor?” Ciska kwam overeind, en op dat moment vloog Sofie naar Ashley toe. Ze ging op haar knieën voor haar zitten. En mompelde heel verstaanbaar: “ik ga de politie bellen”. Ik had net Ciska losgelaten, en pakte haar gelijk na die zin vast. En dat deed ik niet zonder reden. Ik voelde Ciska bozer en bozer worden. “JEZUS SANDRA! LAAT ME LOS” schreeuwde ciska. “Ze gaat ons verraden, ze gaat zeggen dat we die bitch hebben vermoord! Dat wijf doet alles om ons het zo moeilijk mogelijk te maken. Hoor je dat Sandra, door dat misbaksel komen we in de bak”! Sofie stond langzaam op. “ ik zou jullie nooit verraden, want ik weet dat jullie ook niet mij zouden verraden in deze omstandigheden, maar jullie moeten eens realiseren dat de politie op zoek is naar jullie. Ik denk niet dat wij de enige zijn die weten dat jij en Sandra Suzanne hebben vermoord”. Het was even stil, Sandra voelde dat ze bleek werd.

en?

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 16:46

he wat raar.. hij staat er 2 x .. sorry, hoe kan je dat weghalen?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 19:06

Hmmm, ben benieuwd wat voor einde je in petto hebt....en dan nog de uitvoering he! Eigenlijk moeten we t maar laten filmen, kunnen we t aan de tv verlopen en worden we toch nog beroemd Tong uitsteken

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 19:10

ja hooor Tong uitsteken ..
eind heb ik al bedacht.. eind is leuk Tong uitsteken

Matthanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 19:15

jaah leuk verhaal Haha!

plaats snel verder dan.. want ben nu wel nieuwsgierig Bloos