ik verveelde me een beetje en het wat zitten frutselen, welke vinden jullie het leukste? nummer 1:
Nummer 2:
nummer 3:
nummer 4 (andere kleur letters):
ze zijn erg simpel maar heb niet veel inspiratie
Laatst bijgewerkt door Eline op 12-05-05 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Denk aub voortaan zelf aan de tag in je titel, zie topic 'de bedoeling' bovenaan voor meer info!
Nmmr 1: Wel leuk maar druk en de net iets té veel kleuren. Nmmr 2: Veel te onleesbaar hoewel het idee op zich leuk is. Nmmr 3: Tekstkleur minder. Nmmr 4: Proffesioneel en zo een beetje perfect
Ik ga met de rest mee, 2 is een origineel idee, alleen bijna onleesbaar. 4 is het mooist, en wat Fairie zegt, de letters zouden net iets kleiner kunnen
ik heb ook nummre vier omdat ik bij 1 - onproffesioneel met al die kleuren 2 is een stukje van de tekst zo moeilijk te lezen.. 3 - is wel leuk, maar de kleuren zijn zo eentonig 4 - en bij deze springt de tekst er echt uit, vindt ik de profesioneelste...
Ik vind ze allemaal niet zo mooi, maar als ik moet kiezen 2 is dan het leukste idee, alleen onleesbaar. Ik zou er nog even de schouders onder zetten, want een banner ziet er meestal professioneler uit!