ff btw het is echt VERZONNEN!!

Citaat:Myrthan zit samen met haar vriendin Liselte op een muurtje van school. Myrthan kijkt op verschrikt op haar horloge. “Zo laat al…” Ze wil opstaan maar Liselte houdt haar tegen. “Wacht” roept Liselte
“Ik…Ik moet je wat vertellen…” brengt ze stotterend uit,en slaat tegelijkertijd haar ogen neer.
“Wat is er dan?”vraagt Mythan verbaasd. Ze heeft de hele tijd nog niks gemerkt aan Liselte.
“Kun je wel je mond erover houden? Want het is echt persoonlijk. Ik vind het echt super moeilijk om het te vertellen maar aangezien je mijn vriendin bent…”
“Je kunt het me echt vertellen hoor,ik houdt me mond wel!”zei Myrthan een beetje geirriteerd en verschrikt. Het moest wel heel erg zijn bedacht ze zich zelf…
Opeens biggelden de tranen over Liselte’s wangen…
“Ik…Ik….Ik ben aangerand” zei Liselte schokkend. “Waaaaaaaaattt?? Door wie,en wanneer is dat gebeurd??” roept Myrthan geschrokken. Dit had ze nou nooit verwacht…
Liselte wil doorpraten,maar Myrthan legt gauw haar hand op de mond van haar vriendin. Demi komt eraan. Een persoontje dat denkt dat hij alles is.
Liselte stopt met praten,ze ziet ook ineens Demi lopen. “Dank je,ik moet er niet aan denken dat hij ook maar iets hoort.”fluistert Liselte,als ze haar tranen gauw weg wrijft.
Demi loopt naar ze toe. “hé chicks,zaten jullie lekker te smoezen??
Myrthan staat op,trekt Liselte van het muurtje en sleurt haar mee. Weg van Demi. Samen lopen ze naar de fietsenstalling. Liselte kijkt nog een keer achterom. Myrthan kijkt haar vriendin aan. Zou Demi iets met de aanranding te maken hebben? Of is Liselte gek op hem? Allerlei gedachten schieten door Myrthans hoofd heen. Als ze bij de fietsenstalling zijn pakt Myrthan haar fietssleutel stopt’m in haar fiets en kijkt Liselte aan. “Sorry meis,ik moet nu echt gaan. Anders krijg ik problemen thuis. Ik had al veel eerder thuis moeten wezen. Dus ik moet nu echt gaan!!”
Liselte kijkt weer achterom,in de richting waar Demi stond. “mmm ja,ga maar. Ik vertel je het wel een keer als het wel uitkomt.”
“Oke,maar als je het echt kwijt wilt,of als het niet meer gaat,je weet me te vinden he!! Dan ga ik nu echt, Doei meis, tot morgen!!”zegt Myrthan en fietst weg
“Euh jah tot morgen, Myr” schreeuwt Liselte haar nog na over het verlaten schoolplein…