Geschreven omdat het nu zo vaak voorkomt. Als jullie tips hebben voor de eventuele vervolgen, graag!! en commentaar en kritiek zijn welkom, mits opbouwend

Zinloos geweld, zinloos
"AHHHHHHHHHH, HEEELP, NIET DOEN, LAAT ME MET RUST" riep Misha. Weer werd ze in elkaar getrapt door die stomme jongens uit de straat. Al een paar weken gaat het zo, en haar ouders doen er niets aan.. Ze moet het zelf maar oplossen.
Een blauw oog had ze al, overal blauwe plekken ook al.. Maar waarom, waarom moesten die jongen haar hebben? Ze wist het niet.. Wist ze het maar. Ze vroeg het, voor zover ze nog kon praten: "waarom ik, waarom moeten jullie mij hebben?"
Geen antwoord.. Nog een keer, nu iets harder: "Waarom ik, waarom moeten jullie mij hebben?" Nu zeiden ze weer niets, maar hoorden het duidelijk wel. Ze stopten even met trappen, maar gingen daarna weer door. Met alle geweld ramden ze op haar in, haar hoofd, haar maag, haar rug.. En toen haar been, een stekende pijn schoot door haar heen, en toen werd het zwart, alles donker..
Toen ze wakker werd, had ze hoofdpijn. Ze moest haar mobiel vinden, en kijken hoe laat het was. Ze keek op haar horloge, maar kon niet zien hoe laat het was, omdat het aardedonker was en er geen lantaarns waren.. Ze voelde, maar het glas was gebroken. Ze stak haar vinger in haar mond, maar proefde geen bloed.. Gelukkig maar, anders zou ze nog meer gezeur krijgen thuis, voor zover haar ouders zich met haar bemoeiden.
Ze ging op de tast in haar broekzak op zoek naar haar mobieltje. Toen ze 'm na een paar minuten zoeken en frummelen uit haar zak had gekregen, zag ze dat het al half 2 in de nacht was. Nouja, toch haar ouders maar even bellen, ze kon hier moeilijk blijven liggen.. Vier keer, vijf keer, zes keer ging de telefoon over.. Eindelijk, er werd opgenomen! "mam, pap, kom me halen, ik ben weer in elkaar getrapt, kom me halen alsjeblieft" smeekte ze. 'BANG'.. hoorn op de haak gegooid.. Leuk, ouders die een beetje meeleven, dacht ze.. Dan maar haar vriendin proberen.. Alhoewel, het was al half 2.. Nou, het moest dan maar, ze kon hier niet blijven liggen.. Ze probeerde even te gaan verliggen, en een pijnlijke schok ging door haar heen.. Toch maar blijven liggen dan.. Ze belde Karin op, hopend dat ze maar opnam.. acht keer, 9 keer, 10 keer, 11 keer.. ze wilde net ophangen, toen ze Karin's stem hoorde: "Misha, wat is er? Waarom bel je me om half 2?" "Karin, blij dat je opneemt.. kom me alsjeblieft helpen, het is weer zover" Karin wist van haar problemen, en ook dat haar ouders niets wilden doen.. "Lieverd, waar ben je?? Zeg me snel, waar ben je? Ik kom nu naar je toe" "Steegmanlaan, bij het speeltuintje" kreunde Misha.. Er werd opgehangen.. Gelukkig, er kwam hulp aan..
Dat was het voor deze keer, willen jullie meer?? Tips, kritiek, commentaar??
Liefs, Ilse