Mijn bazin heeft mij gevraagd om een advertentie voor de kapsalon en de manege te bedenken.. dus bij dezehij moet nog wel ingevuld worden, maar het begin is er..wat vinden jullie ervan???
_Scarlet_ schreef:Ziet er gaaf uit! Zit me alleen te bedenken of het niet Salon Des Cheveux is...Franskenner hier?Nee het is Salon les cheveux, dat betekent de haren..
Ik vind hem leuk, al vind ik de paardjes niet zo goed bj elkaar passen eigenlijk. Wel heel leuk bedacht overigens.
Gizzmo schreef:Nee het is Salon les cheveux, dat betekent de haren..Maar dan nog... Nou ja, zal wel weer aan mij liggen
volgens mij is het wel juist hoorwant des cheveux is gewoon harenen les cheveux is : DE haren ik vidn het heel mooi
Sammm schreef:Ik vind hem leuk, al vind ik de paardjes niet zo goed bj elkaar passen eigenlijk. Wel heel leuk bedacht overigens. Het ging mij om het idee van.. op een manege heb je ook niet allemaal de zelfde paarden, dus vandaar
Gizzmo schreef:Het ging mij om het idee van.. op een manege heb je ook niet allemaal de zelfde paarden, dus vandaarWeet ik, ik zeg ook niet dat ik het neit leuk vind, ik zou het zélf alleen niet zo gedaan hebben.
erg leuk gedan! maar idd een ander lettertype erbij! en ik vraag me af of je van ver af nog kan zien dat het 3 paarden zijn...??