. Ik ben er zelf wel tevreden over (nu maar hopen degene waarvoor hij is ook)De kaak en het stukje daaronder en het lichaam vind ik wat minder en voorplukken heb ik ook nog steeds moeite mee
, maar de neus en het oog vind ik wel heel mooi, vooral de neus vind ik erg mooi, zeker omdat ik met neuzen ook altijd wat ruzie heb
.Jammer genoeg zijn er wel wat details verloren gegaan door de foto waardoor die zwart/witte vlek op de neus er een beetje raar uit gaat zien en waardoor je de schattige neushaartjes en winpers niet goed ziet.

en voor er vragen komen: ja ik werk in opdracht en voor meer info daarover www.dustydesigns.nl

, maar dit is echt mooi.
vind ik dan he

komt denk ik omdat je die op de foto niet ziet omdat het licht precies zo valt dat je geen schaduw ziet, maar voor het mooi zou die er wel bijgetekend moeten worden) maar ik heb hem nog niet gefixeerd dus dat kan ik nog doen, netzoals de contrasten op het hoofd wat meer, hoewel ik daar altijd een beetje bang mee ben, lijkt mij zo hard worden dan terwijl het zo'n lief ponytje is